Event idealny - od briefu do realizacji
Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Warsztaty z przygotowania i prowadzenia projektów eventowych
>
Warsztaty przeznaczone s? dla wszystkich chc?cych zdobyć umiejętność przygotowania briefu i prowadzenia projektów eventowych i marketingowych, dla osób prowadz?cych w firmach przetargi, konkursy ofert i projekty eventowe oraz dla wszystkich, którzy chc? rozwijać swoje kompetencje eventowe.
Program :
- Event Idealny - „ABC wiedzy” klienta.
- Zasady przygotowania skutecznego briefu i procesu przetargowego dla dostawców usług eventowych i marketingowych
- Miejsca, sposoby poszukiwania i wyboru dostawców, agencji, partnerów
- Zasady negocjowania cen z dostawcami i agencjami
- Sposoby skutecznego nadzoru nad realizacj? i metody optymalizacji kosztów oraz procesów
- Zasady współpracy z agencjami i planowanie pracy z pozycji zleceniodawcy
Osoby prowadz?ce :
Anna Andrych, Przewodnicz?ca Rady Nadzorczej Master Brand, Business Partner SG Marketing, Trener EMTG, członek Jury MP Power Awards. Od ponad 20 lat zwi?zana z branż? eventow?, współpracowała z największymi markami, tworz?c projekty marketingowe. Jako specjalista Komunikacji Interpersonalnej w Bussinesie i Public Relations prowadziła wykłady w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Aktualnie realizuje szkolenia ze sprzedaży i współpracy z agencjami, jako Trener w Event Manager Training Group. Od lat z sukcesem kreuje eventy i autorskie koncepcje projektowe. Jako Przewodnicz?ca Rady Nadzorczej Master Brand Sp. z o.o. nadzoruje kilkadziesi?t projektów rocznie pełni?c też funkcję Business Partnera w SG Marketing.
Anna Jurczyńska, Prezes Zarz?du Master Brand. Od ponad 20 lat jest zwi?zana z branż? eventow?. Jest jednym z najbardziej licz?cych się managerów na rynku. Tworzyła kampanie i akcje eventowe dla wielu korporacji i rozwijała kolejno kilka agencji eventowych. Przeszła wszystkie szczeble kariery prawdziwego eventowca – od Producenta, Dyrektora Kreatywnego, Szefa Działu Client Service do Dyrektora Zarz?dzaj?cego. Event marketing zna więc od podszewki. Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarz?du Agencji Master Brand.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Event idealny - od briefu do realizacji
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte