Employer Branding - spotkanie dla firm na temat ogólnopolskiego projektu
Nowe oblicze tradycyjnych zawodów - Employer Branding firm polskich z kapitałem francuskim. Spotkanie 19 marca będzie miało na celu wybranie kluczowych elementów projektu "Nowe oblicze tradycyjnych zawodów - Employer Branding firm polskich z kapitałem francuskim", określenie zawodów oraz miast (regionów), na których chcemy skupić nasze działania.
>
Dzisiejsze wykonywanie wielu zawodów znacznie rożni się od tego sprzed kilkunastu, a nawet kilku lat. Uważamy, że ważne jest przybliżenie szerokiej publiczności, w jaki sposób wygl?da dzisiejsza praca w zawodach branżowych. Wierzymy, że proponowana w nich perspektywa rozwoju stanie się atrakcyjna dla młodego człowieka.
Już dziś firmy polskie z kapitałem francuskim oferuj? wiele ciekawych ścieżek kariery. Naszym celem jest ich nagłośnienie, a w konsekwencji zachęcenie młodzieży do nauki w szkołach branżowych.
Główne cele projektu :
- Wypełnienie luki kompetencyjnej w zawodach branżowych
- Ułatwienie rekrutacji w firmach
- Rzetelne przedstawienie aktualnych zawodów branżowych
- Poprawienie wizerunku pracodawców CCIFP
Grupy zaangażowane :
- Firmy polskie z kapitałem francuskim
- Przedstawiciele Samorz?dów
- Przedstawiciele Urzędów Pracy
- Doradcy zawodowi
- Nauczyciele zawodów
- Ministerstwo Edukacji Narodowej
- Rodzice dzieci szkół podstaw. oraz branżowych
- Dyrektorzy Szkół Podstawowych i Branżowych
- Dzieci 7 i 8 klas szkół podst. oraz branżowych
Planowane działania :
- Szkoła branżowa 4.0 - Debata oraz networking z przedstawicielami lokalnych szkół, władz i biznesu
- „Dni zawodów” – Dni otwarte w firmach
- Strona internetowa: „zawody ? la française”
- Broszury o zawodach dla doradców zawodowych
- Kampania w mediach tradycyjnych
- Kampania w mediach społecznościowych
- Klasy Patronackie CCIFP
Założenia projektu :
- Dany zawód może być promowany przez wiele firm – ide? jest pokazanie możliwości pracy w różnych firmach i zaprezentowanie różnych ścieżek rozwoju
- Zależny nam na silnym zaakcentowaniu naszej obecności i mocnym przekazie w danym mieście, prosimy więc o wskazanie wszystkich interesuj?cych Państwa miast tak, abyśmy mogli wybrać te, które s? dla ogółu firm najważniejsze.
- Wierzymy, że tylko poprzez poł?czenie sił i budżetów jesteśmy w stanie dotrzeć do naszej grupy docelowej (w tym dzieci z ostatnich klas podstawówki i ich rodziców).
- Jesteśmy przekonani, że stworzone materiały będ? doskonałymi pomocami dydaktycznymi dla doradców zawodowych i nauczycieli zawodu.
SZCZEGÓŁY PROJEKTU >>> CCIFP_Employer Branding_2018_PL
Dokumentacja
CCIFP_Employer-Branding_2018_PL.pdf (PDF • 5 MB)Mapa dojazdu
Employer Branding - spotkanie dla firm na temat ogólnopolskiego projektu
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte