Employer Branding


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Jak budować markę dobrego pracodawcy ?

 

>

Każdy chciałby pracować w dobrej firmie. Każda firma chciałaby zatrudniać najlepszych pracowników. Co decyduje o postrzeganiu firmy jako atrakcyjnego pracodawcy? Jakie narzędzia buduj? wizerunek marki poż?danej – dream place of work?

„Wszyscy wiedz?, jakie to ważne, ale nikt nie ma wiedzy, jak to robić skutecznie” to cytat
z wyników badań, które MSLGROPUP przeprowadziła wśród osób odpowiedzialnych w firmach za employer branding i/lub komunikację wewnętrzn?. Wyniki i wnioski z analiz będ? postaw? do dyskusji i pierwsz? części? proponowanego szkolenia.

W dalszej części spotkania chcielibyśmy przedyskutować Państwa opinie i problemy wynikaj?ce z realizacji b?dź planowania wdrożenia EB w Państwa firmie. Dlatego prosimy o wypełnienie i odesłanie krótkiego kwestionariusza, którego zagregowane wyniki pozwol? nam odpowiedzieć na konkretne, ważne dla Państwa kwestie.  

Kwestionariusz : Kwestionariusz_Employer Branding

Prosimy o odesłanie wypełnionego kwestionariusza do 6 listopada 2013r. na adres: hubert.kifner(@)mslgroup.com

Podczas szkolenia poruszymy też następuj?ce tematy:

1)       Korzyści dla firm – czyli jak przekonać zarz?d do działań EB?

2)       EB vs komunikacja wewnętrzna vs działania z zakresu HR

3)       Sposoby mierzenia efektów EB – wskaźniki Return On Objectives

4)       Case studies – czyli jak to robi? najlepsi?

Po szkoleniu będziecie Państwo wiedzieć:

1)       Jak przygotować organizację do działań EB

2)       Jakie narzędzia EB będ? najlepsze dla mojej firmy

3)       Jak raportować wyniki EB

Rekomendowani uczestnicy warsztatów to członkowie zarz?dów odpowiedzialni za obszar HR, managerowie działów HR, PR i marketingu.

Prowadz?cy :

Hubert Kifner, kieruj?cy praktyk? employer branding i komunikacji wewnętrznej w MSLGROUP Polska

Od ponad 12 lat specjalizuje się w doradztwie komunikacyjnym dla instytucji finansowych w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Poprzednio zwi?zany z jedn? z największych firm doradztwa podatkowego w Polsce, gdzie odpowiadał za kształtowanie polityki komunikacyjnej firmy oraz działania PR w zakresie komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej. Przez ponad 5 lat był zwi?zany z ING Bankiem Śl?skim, pracuj?c w biurze prasowym banku na stanowisku zastępcy rzecznika prasowego.

W ci?gu ostatnich trzech lat prowadził działania dla firm z branży finansowej i usług profesjonalnych, m.in.: Giełda Papierów Wartościowych, BNP Paribas Bank Polska, Bank Millennium, Raiffeisen Leasing Polska, TU Europa, Internetowykantor.pl, Provident, Gold Finance, Turbine Asset Management, Rzetelna Firma, Allianz TFI, Allen&Overy, Capgemini, StateStreet, Energa.

Katarzyna Koper, dyrektor w dziale komunikacji korporacyjnej, MSLGROUP Polska

Manager z ponad 10 letnim stażem w Public Relations. Z sukcesem prowadziła polskie i międzynarodowe kampanie PR, PA i CSR. Realizowała projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej (w tym komunikacji wewnętrznej, employer brandingu
i zarz?dzania kryzysowego). Przez wiele lat prowadziła działania media relations i pozycjonowania ekspertów dla firm badawczych, finansowych, technologicznych
i organizacji pozarz?dowych. Pracę mediów poznała od kuchni, jako dziennikarka łódzkich mediów. Autorka tekstów w mediach branżowych, prowadzi szkolenia
z zakresu PR.

Prowadziła działania z zakresu komunikacji korporacyjnej dla takich firm jak: Provident, Panasonic, DLA Piper, Baltic Sea 2020, Lockheed Martin, Hoop Polska, Altax, Tech Data Polska.

Absolwentka Socjologii Uniwersytetu Łódzkiego oraz London School of Public Relations. Stypendystka Socrates-Erasmus w Utrecht University (Holandia). Jest w trakcie studiów Professional Diploma in Marketing.

Partner merytoryczny :

 

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin