Crowdsourcing i jego potencjalne zastosowania w biznesie
Klub dyskusyjny działów marketingu i komunikacji wewnętrznej
>
Dlaczego crowdsourcing budzi tyle emocji i po co w ogóle ten cały szum?
CCIFP zaprasza na spotkanie poświęcone zjawisku crowdsourcingu oraz jego potencjalnym zastosowaniom w biznesie.
Naszym gościem będzie Joanna Kasprzycka-Rosikoń, prezes Open Innovation, oraz Jan Kasprzycki-Rosikoń, Managing Director i Partner polskiej firmy MillionYou.com, należ?cej do grupy MSP <http://MillionYou.com> .
Główne kwestie, które będ? poruszane w czasie spotkania:
- jak zaangażować klientów, pracowników i obywateli tworzeniem innowacyjnych pomysłów i rozwi?zań?
- znaczenie tworzenia powi?zań pomiędzy markami a kreatywnymi jednostkami,
- konkretne przykłady crowdsourcingu i ekonomii współdzielonej
Osoba prowadz?ca spotkanie :
https://www.linkedin.com/profile/view?id=54526850&trk=hp-identity-name
Ponad 16 lat doświadczenia w różnych jednostkach zajmuj?cych się tworzeniem treści i mediów. Zna biegle cztery języki, ma za sob? doświadczenie pracy w Azji, na Bliskim Wschodzie, w Europie i w obu Amerykach, dla Banku Światowego w Waszyngton DC i dla Pearson Group w Londynie. Obecnie prowadzi wiod?c? agencję crowdsourcingu w Polsce. Od 2007 r. agencja MillionYou pracuje dla najważniejszych marek, wprowadzaj?c wewnętrzne rozwi?zania aktywizuj?ce pracowników (Deloitte), buduj?c platformy citizensourcing (Miasto Warszawa), korzystaj?c z pomocy 27 tysięcy pracowników kreatywnych, aby tworzyć treści dla międzynarodowych marek (Coca-Cola, Nestle). Jan jest współautorem ksi?żki „Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek” (One Press/ 2013). Jako pilot interesuje się awiacj?, a także odkrywaniem kultur, zwyczajów i religi.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Crowdsourcing i jego potencjalne zastosowania w biznesie
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte