Be premium or die: dlaczego wysokiej jakości rozmowa z Klientem jest szansą dla biznesu
Cena : 350 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 600 PLN pozostałe osoby.
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
>
Dzisiejsze standardy obsługi s? odmienne od tych, które pozwoliły Twojej firmie osi?gn?ć dotychczasowy sukces i czas je zweryfikować. Na czym polega zmiana „reguł gry”? Dziś obsługa klienta na poziomie premium zaczyna być wymagana przez rynek jako nowy standard. Na warsztacie poznamy przykłady marek, które w świetny sposób angażuj? swoich klientów i zobaczymy, jak może być prowadzona wysokiej jakości rozmowa z klientem. Świat neuronauki odkrywa przed nami wiele tajemnic, pokazuj?c, jak angażujemy się w zakupy, jak w rozmowę z innymi i jak dokonujemy wyborów. Na warsztacie przełożymy to na konkretne działania, które możecie wykorzystać oferuj?c wyj?tkow? obsługę klienta i sprawiać, że zarówno Wasi pracownicy, jak i klienci stan? się fanami Waszej marki. To jest nowa szansa dla biznesu.
Zapraszamy serdecznie!
Osoba prowadz?ca :
Halina Piasecka - Ekspertka w obszarze szczęścia w pracy i efektywności liderskiej. Konsultant biznesowy, coach (ICF), trener. Od 2007 roku jest współwłaścicielka firmy Piasecka&Żylewicz Selective Training. Szczególnie lubi prowadzić projekty dotyczące doskonalenia umiejętności związanych z wyj?tkow? obsług? klienta, zarządzaniem zespołem oraz zaangażowaniem. Od lat pracuj?c dla dużych firm tworzy projekty, które sprawiaj?, że Klienci i pracownicy staj? się fanami marki. Jej pasj? jest wspieranie kobiet biznesu. Od 2015 roku jest wiceprezesem Polsko-Francuskiej Izby Gospodarczej (CCIFP), gdzie od kilku lat wspiera kobiety aktywne zawodowo prowadz?c Klub Kobiecego Biznesu. Współtworzy także międzynarodowy program mentoringowy dla kobiet w biznesie, które chc? się rozwijać i awansować.
Specjalizacja: szczęście w pracy, customer centricity, przywództwo, efektywność pracy, rozwój kobiet
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Be premium or die: dlaczego wysokiej jakości rozmowa z Klientem jest szansą dla biznesu
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte