Badanie satysfakcji pracowników
>
Ostatnio wiele firm przeżywa problemy zwi?zane z rosn?c? rotacj? na stanowiskach specjalistycznych i wykonawczych. Pojawiaj? się także problemy z angażowaniem się pracowników w pracę. Jak odkryć przyczyny takiego stanu rzeczy, a następnie jak rozwi?zać te problemy?
Odpowiedzi mog? zapewnić badania i programy rozwoju satysfakcji i zaangażowania pracowników. Wyodrębnić można cały zestaw metod i narzędzi, które pozwalaj? najpierw przeanalizować zastan? sytuację firmy, a następnie sformułować rekomendacje i podj?ć rzeczywiste działania naprawcze. Celem jest takie zwi?zanie pracowników z organizacj? i takie wzbudzenie ich wewnętrznej motywacji, aby zwiększyć ich zaangażowanie i w rezultacie poprawić konkurencyjność firmy na rynku.
Zagadnienia, które zostan? poruszone na spotkaniu:
1. Warto czy nie warto ? Czyli cele badania satysfakcji pracowników.
2. Jak badać satysfakcję pracowników ? Czyli jakie narzędzia stosować aby otrzymać informacje, na których nam zależy.
3. Jak analizować wyniki badania satysfakcji pracowników? Czyli co zrobić z otrzymanymi wynikami.
Osoba prowadz?ca:
Agnieszka BERGTOLD-KUCZYŃSKA - Trener, wykładowca i konsultant w zakresie polityki personalnej organizacji, kadrowych rozwi?zań systemowych – m. in. rekrutacja, motywacja, oceny, rozwój pracowników a także zarz?dzania relacjami w biznesie. Zrealizowała kilkadziesi?t projektów szkoleniowych i doradczych z zakresu m.in.: prowadzenia rozmów oceniaj?cych, przeprowadzania oceny pracowniczej, zarz?dzania personelem, obsługi klienta, skutecznej pracy w zespole, motywacji, coachingu, zarz?dzania stresem, planowania i ewaluacji procesów rozwojowych w organizacji, tworzenia i wdrażania systemów z obszaru zarz?dzania personelem . Certyfikowany praktyk testów Sigmund.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Badanie satysfakcji pracowników
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte