29.05 Budowanie strategii komunikacji – czyli jak zdobywać przewagę konkurencyjną w dzisiejszych czasach?
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z etapami budowy strategii komunikacji dla przedsiębiorstwa lub marki. Krok po kroku przeanalizujemy konkretne narzędzia i ich możliwości, które pozwolą nam uzyskać przewagę nad konkurencją.
>
Dlaczego warto uczestniczyć?
Przekazane informacje pozwol? uczestnikom na refleksję nad wdrożonymi już strategiami, na zastanowienie się, co działa, a co można jeszcze udoskonalić.
Na szkoleniu uczestnicy rozwin? następuj?ce umiejętności:
• Myślenia strategicznego
• Przeprowadzania analizy marketingowej
• Projektowania strategii dla marki, organizacji, firmy
• Analizy efektywności strategii
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Zapraszamy właścicieli i osoby zarz?dzaj?ce firmami, mikroprzedsiębiorców, osoby zajmuj?ce się marketingiem i komunikacj? w firmach oraz wszystkich zainteresowanych poszerzeniem wiedzy w zakresie budowania strategii komunikacji.
Program:
1. Budowa marki – czyli od czego właściwie mam zacz?ć?
- Modele architektury marek - analizy portfelowe, silne i słabe strony poszczególnych marek w portfelu, ich współdziałanie oraz zarz?dzanie nimi.
- Cechy marki - unikalność na tle konkurencji, osobowość. Sposoby pozycjonowania. Rejony poszukiwań wyróżników marki.
2. Cel do osi?gnięcia: „Działaj z wizj? końca!”
- Sk?d się bierze pozycjonowanie i czemu służy?
- Wyci?gniecie informacji z budowy marki - rola benefitów w komunikacji
- Jak się wyróżnić i jak być unikalnym? - analiza komunikacji konkurencji
- Analiza stanu dziś i jutro - opracowanie strategii dotarcia do efektów poż?danych oraz taktyka wdrażania rozwi?zań
3. Budowanie grup docelowych – „Kto jest Twoim Klientem?”
- Określenie grupy docelowej, jako podstawa budowy strategii komunikacji.
- W jaki sposób kierować przekaz i co nim być powinno?
4. Miejsca styku z grup? docelow?
- …czyli o przestrzeni, na której komunikujemy się z konsumentami.
- Jak je odszukać i wybrać te najbardziej efektywne?
5. Budżet: „Czy wiesz ile wydaje Twoja konkurencja?”
- Mierz siły na zamiary - jakim budżetem dysponujesz i czy dokładnie wiesz, jakie maj? być efekty jego wydania?
- Jakim budżetem dysponuje Twoja konkurencja? Określenie szans i zagrożeń.
- Poszukiwanie białych plam na mapach komunikacji, obszarów do zagospodarowania.
6. Strategia: „BIG IDEA”
- Jak trafiać z przekazem do Konsumenta?
- Jak tworzyć chemię między mark?/produktem a Konsumentem? Jak poruszać jego emocje?
7. Taktyka: „Jak to wszystko zrobić, aby działać najefektywniej?”
- W jaki sposób zaprojektować strategię, aby w trakcie wdrażania zachować elastyczność i osi?gn?ć lepsze wyniki?
8. ROI: „Czy to mi się opłacało?”
- Każda złotówka wydana na reklamę powinna zostać policzona i sprawdzona pod względem zyskowności – Jak się do tego zabrać?
- Za pomoc? jakich narzędzi badać skuteczność wydanego budżetu?
Warsztaty poprowadzi:
Mikołaj Soszyński
Posiada 8 lat intensywnej praktyki w branży reklamowej. Jest dyrektorem zarz?dzaj?cym w Creative Group AMK. Doradza firmom m.in. w zakresie budowania strategii komunikacji. Creative Group AMK pracuje m.in. dla takich firm, jak: UPC Polska, Samsung, SONY, AXA DIRECT.
Partner merytoryczny:
Mapa dojazdu

29.05 Budowanie strategii komunikacji – czyli jak zdobywać przewagę konkurencyjną w dzisiejszych czasach?
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte