05.06 Klub dyrektorów finansowych i administracyjnych
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Przejrzystość w procesie zakupów – jak niwelować ryzyko zmowy pomiędzy dostawcą a pracownikiem firmy?
>
Celem spotkania jest :
- przedstawienie możliwości minimalizowania ryzyka zmowy pomiędzy pracownikiem a dostawc?
- omówienie praktycznych narzędzi zabezpieczenia firmy w tym kontekście z punktu widzenia funkcji dyrektora finansowego i administracyjnego
Przedstawione narzędzia dotyczyć będ? zabezpieczania procesu wyboru dostawcy, przeprowadzania ankiet satysfakcji dostawców oraz wprowadzenia prawa do audytu dostawców, w ramach procesu zawierania umowy.
Spotkanie odbędzie się w języku angielskim. Prezentacja będzie trwała 1 godzinę, następnie odbędzie się otwarta dyskusja na ten temat.
Prowadzenie:
Jimmy Helm, Szef Zespołu ds. Zarz?dzania Ryzkiem Nadużyć KPMG w Europie Centralnej i Wschodniej (ł?cznie z Polsk?). Jimmy jest byłym prokuratorem specjalizuj?cym się w oskarżeniach w spawach nadużyć. Następnie pracował w jednej z firm audytorskich i doradczych Wielkiej Czwórki in 1994 tworz?c od podstaw praktykę Zarz?dzania Ryzykiem Nadużyć. W 2000 roku przeniósł się do Europy Centralnej, aby stworzyć praktykę Zarz?dzania Ryzykiem Nadużyć w jednej z firm Wielkiej Czwórki a od grudnia 2005 kieruje praktyk? Zarz?dzania Ryzykiem Nadużyć w KPMG Europa Centralna i Wschodnia. Jimmy jest również odpowiedzialny za grupę Zarz?dzania Ryzkiem Nadużyć w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Partner merytoryczny:
Mapa dojazdu

05.06 Klub dyrektorów finansowych i administracyjnych
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte