Aktualności firm stowarzyszonych

O satysfakcję pracowników warto zadbać jeszcze z końcem roku. Trendy w podarunkach firmowych na święta

Aż 70% pracodawców wręcza podarunki swoim pracownikom na Boże Narodzenie, a pracownicy czują się docenieni kiedy otrzymują prezent od szefa. Ich radość może jednak nie trwać długo, kiedy podarunek, który otrzymają będzie zbyt niskiej wartości – takie wnioski płyną z badania ICAN Institute „Podarunki dla pracowników 2019”.

W oparciu o wyniki badania, przeprowadzonego na zlecenie Edenred Polska w lipcu br. na próbie 204 przedsiębiorstw wśród 537 pracowników różnych branż i stanowisk, zatrudnionych w średnich i dużych przedsiębiorstwach - powstała najnowsza publikacja Edenred Polska „Mikołaj w pracy – Podarunki dla Pracowników 2019”.

Adresujemy ją w szczególności do pracowników działów HR, które co roku stqją przed wyborem odpowiedniego” podarunku dla pracowników firmy. Obdarowywanie jest elementem motywacji, a atmosfera świąteczna sprzyja budowaniu dobrych relacji w firmie. Poprawia się również wizerunek pracodawcy w oczach pracowników, bowiem jak przyznaje 74% badanych, podarunki od firmy są ważnym elementem budującym satysfakcję z pracy, a wg. 75% pracodawców obdarowywanie buduje pozytywną opinię o firmie.

W tej kwestii nie warto zatem oszczędzać i kierować się dotychczasową praktyką firmy w wyborze upominków świątecznych. Warto otworzyć się na nowe rozwiązania, które zdecydowanie zaskoczą zatrudnionych, a dodatkowo pozwolą im realnie cieszyć się większą wartością podarunku na święta. Jak przyznaje ponad 60% ankietowanych średnia wartość podarunku od firmy wynosi ok 400zł, co jest zdecydowanie zbyt niską kwotą biorąc pod uwagę przybliżony koszt organizacji świąt w polskiej rodzinie, tj. 1200zł.

O jakich rozwiązaniach mowa? Czy skorzystać z nich mogą wszystkie firmy, bez względu na wielkość i zasobność? Jaki podarunek może zastąpić tradycyjne paczki i bony podarunkowe?

Zapraszamy do raportu Mikołaj w pracy – Podarunki dla Pracowników 2019.https://podarunki.edenred.pl/

***

O Edenred

Edenred, światowy lider rozwiązań płatniczych, łączy 830.000 klientów korporacyjnych, 50 milionów użytkowników i 2 miliony partnerów afiliacyjnych w 46 krajach. Dzięki globalnej platformie technologicznej Grupa Edenred zarządzała w 2018 roku 2,5 miliardami transakcji, głównie za pośrednictwem aplikacji mobilnych, platform internetowych i kart przedpłaconych, generując ponad 30 miliardów Euro obrotu.

10.000 pracowników Edenred przyczynia się do:

- podnoszenia jakości życia osób korzystających z rozwiązań Edenred,

- zwiększania efektywności firm

- zwiększania przychodów partnerów afiliacyjnych.

Edenred oferuje rozwiązania w ramach trzech linii biznesowych:

- świadczenia pracownicze,

- fleet & mobility: paliwo, opłaty drogowe i podróże służbowe

- rozwiązania uzupełniające wraz z płatnościami korporacyjnymi, nagradzanie oraz programy motywacyjne, publiczne programy społeczne.

Grupa Edenred jest notowana na paryskiej giełdzie i zawiera następujące indeksy: CAC Next 20, FTSE4Good, DJSI Europe i MSCI Europe.

Edenred w Polsce działa od ponad 20 lat. Misją Spółki jest zapewnienie kompleksowych i efektywnych rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów, stawiając sobie ten sam cel: satysfakcja i przyjemne codzienne życie.

Edenred Polska dostarcza bezkonkurencyjne produkty i usługi oraz szybki i niezawodny serwis w obszarach:

  • motywacji i aangażowania pracowników,

  • budowania lojalności w biznesie i zwiększania sprzedaży na rynku B2B2C.

Więcej informacji na: www.edenred.pl

Loga oraz inne znaki towarowe wymienione i zawarte w niniejszym komunikacie prasowym stanowią zastrzeżone znaki towarowe Edenred S.A, jej jednostek zależnych lub podmiotów trzecich. Nie mogą być wykorzystywane w celach komercyjnych bez uprzedniej pisemnej zgody ich właścicieli.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin