Aktualności firm stowarzyszonych

Jesienny targ win w Winestone w hotelach Mercure

<p style="text-align: justify;"><strong>W restauracjach Winestone w hotelach Mercure w całej Polsce rozpoczynają się jesienne targi wina. Przez dwa najbliższe miesiące, od 15 września do 15 listopada 2015 r., będzie można kupić je w atrakcyjnych cenach producentów. Dostępne będą również pakiety promocyjne z przepyszną hiszpańską oliwą. To dopiero początek, bo w planach są kolejne edycje.</strong></p>

>

Nowe oblicze hotelowej gastronomii

Winestone to restauracja, której filarami jest oryginalny design kreuj?cy swobodn?, relaksuj?c? atmosferę; pieczołowicie wyselekcjonowana kolekcja win; zestawy dań podawane na wzór najmodniejszych francuskich restauracji na „les planches” oraz wyśmienita obsługa. Co więcej jej wyj?tkowe menu powstaje w  oparciu o koncept i  doświadczenie osób, które j? tworz?. Tutaj, jak i  przy wyborze wina, nie powinno być, i nie ma przypadków, a tym bardziej kompromisów.

- Często powtarzam, że filarem gastronomi typu wine bar s? jak sama nazwa wskazuje wina, dlatego też staramy się, aby ich lista w Winestone była długa i nieoczywista – podkreśla Paweł Anders, dyrektor projektu. – Na co dzień oferujemy selekcję od tradycyjnych trunków z  Francji, poprzez ulubione szczepy z basenu śródziemnomorskiego, po ciekawostki od małych rodzinnych producentów z Chile, RPA czy Nowej Zelandii. Teraz zapraszamy gości do wypróbowania tych wszystkich delikatesów również poza nasz? restauracj?, st?d atrakcyjne ceny win i specjalne pakiety promocyjne z oliwami. Dla nas obok wysokiej jakość alkoholi, dobrego stosunku do ceny, ważne jest także oferowanie wyj?tkowego jedzenia.

W Winestone, jak i w Wine Shop, zaopatrzymy się m.in. w chleb, który jest przygotowywany przez zaprzyjaźnion? piekarnię według własnej receptury na zakwasie z rodzynek. Oliwa natomiast sprowadzana jest bezpośrednio od małych hiszpańskich spółdzielców, co sprawia, że w ofercie znajduje się wysokiej klasy produkt w bardzo przystępnej cenie.

Wine Fairs, czyli bogactwo urodzaju

Nadchodz?ce targi to specjalne ceny ponad 40  rodzajów win. Wśród nich znajdziemy dobrze znane nam wina z Francji, Chile, Włoch czy Mołdawii, również z upraw organicznych. Ciekawym winem jest na pewno Pucari Freedom Blend, które ł?czy w sobie trzy kraje. Ten piękny, granatowo-rubinowym trunek wykreowany został w Mołdawii ze szczepu Sapera – pochodz?cego z  Gruzji, mołdawskiego Rara Neagra i  ukraińskiego Bastardo. Ma łagodny i elegancki aromat, który jest bardziej intensywny na finiszu. Charakteryzuje się różnorodnym ciekawym smakiem kwaśnej czereśni, żurawiny i  porzeczki w  obecności suszonej śliwki, czerwonego pieprzu i drzewa.

- Wśród szerokiego wyboru szczególnie zachęcam do wypróbowania pochodz?cego ze sławnego regionu Portugalii Tejo, Alorna Abafado 5 Years – mówi Paweł Anders. – Jest to słodkie, wzmacniane wino z charakterystycznego endemicznego szczepu Fernao Pires o pięknej barwie w  kolorze starego złota. Jest aromatyczne, z ciekawymi nutami dojrzałych egzotycznych owoców, w  szczególności fig. W smaku wyczuwalne s? prażone migdały oraz miodowa słodycz z pikantnym akcentem na finiszu. Co ciekawe jest to jedno z  ulubionych win Micka Jaggera, wokalisty Rolling Stones. Oczywiście w naszej ofercie znajduj? się też inne hity.

Targi odbywaj? się w restauracjach Winestone w hotelach: Mercure Gdańsk Stare Miasto, Mercure Gdańsk Posejdon, Mercure Gdynia Centrum, Mercure Warszawa Grand, Mercure Warszawa Centrum, Mercure Poznań Centrum, Mercure Wrocław Centrum, Mercure Częstochowa Centrum i Mercure Opole.

***

O Mercure

Mercure jest mark? hoteli kategorii średniej należ?cych do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170  000 pracowników. Zarz?dzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferuj? jednolity standard, jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjn? alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Orbis to największa w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej firma hotelowa, posiadaj?ca w sieci ponad 100 hoteli w 16 krajach, które oferuj? 19 000 pokoi. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz Orbis Hotels.

Grupa Hotelowa:

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej oferuj?ca19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, Orbis jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i  Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy.

O ACCORHOTELS

AccorHotels to grupa hotelowa, któr? jednoczy pasja i zamiłowanie do hotelarstwa oraz wspólne zobowi?zanie do serdecznego witania wszystkich Gości. Każdego dnia ponad 180 000 pracowników w 3 700 hotelach AccorHotels troszczy się o tysi?ce gości w 92 krajach. AccorHotels jest wiod?cym operatorem hotelowym na świecie. Grupa oferuje swoim klientom, partnerom oraz pracownikom:

- doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), jak i właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest);

- szerokie portfolio marek hotelowych o międzynarodowej renomie, gwarantuj?cych pełn? ofertę – od luksusowych hoteli (Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, The Sebel), przez hotele średniej kategorii (Novotel, Suite Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio), aż po hotele ekonomiczne (ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access and hotelF1);

- potężny rynkowy program lojalnościowy Le Club AccorHotels;

- zobowi?zania korporacyjne i solidarnościowe realizowane przez prawie pół wieku w ramach programu zrównoważonego rozwoju PLANET 21.

Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY)

Informacje o Accor: www.twitter.com/accorhotelsgroup | www.accorhotels-group.com                                                                                                     

Rezerwuj pokój w hotelu: www.accorhotels.com

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. (+48) 22 829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska(@)accor.com

Monika Błaszczak, Public Dialog, tel. (+48) 662 671 883 ; e-mail: m.blaszczak(@)publicdialog.pl

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Jesienny targ win w Winestone w hotelach Mercure

<p style="text-align: justify;"><strong>W restauracjach Winestone w hotelach Mercure w całej Polsce rozpoczynają się jesienne targi wina. Przez dwa najbliższe miesiące, od 15 września do 15 listopada 2015 r., będzie można kupić je w atrakcyjnych cenach producentów. Dostępne będą również pakiety promocyjne z przepyszną hiszpańską oliwą. To dopiero początek, bo w planach są kolejne edycje.</strong></p>

>

Nowe oblicze hotelowej gastronomii

Winestone to restauracja, której filarami jest oryginalny design kreuj?cy swobodn?, relaksuj?c? atmosferę; pieczołowicie wyselekcjonowana kolekcja win; zestawy dań podawane na wzór najmodniejszych francuskich restauracji na „les planches” oraz wyśmienita obsługa. Co więcej jej wyj?tkowe menu powstaje w  oparciu o koncept i  doświadczenie osób, które j? tworz?. Tutaj, jak i  przy wyborze wina, nie powinno być, i nie ma przypadków, a tym bardziej kompromisów.

- Często powtarzam, że filarem gastronomi typu wine bar s? jak sama nazwa wskazuje wina, dlatego też staramy się, aby ich lista w Winestone była długa i nieoczywista – podkreśla Paweł Anders, dyrektor projektu. – Na co dzień oferujemy selekcję od tradycyjnych trunków z  Francji, poprzez ulubione szczepy z basenu śródziemnomorskiego, po ciekawostki od małych rodzinnych producentów z Chile, RPA czy Nowej Zelandii. Teraz zapraszamy gości do wypróbowania tych wszystkich delikatesów również poza nasz? restauracj?, st?d atrakcyjne ceny win i specjalne pakiety promocyjne z oliwami. Dla nas obok wysokiej jakość alkoholi, dobrego stosunku do ceny, ważne jest także oferowanie wyj?tkowego jedzenia.

W Winestone, jak i w Wine Shop, zaopatrzymy się m.in. w chleb, który jest przygotowywany przez zaprzyjaźnion? piekarnię według własnej receptury na zakwasie z rodzynek. Oliwa natomiast sprowadzana jest bezpośrednio od małych hiszpańskich spółdzielców, co sprawia, że w ofercie znajduje się wysokiej klasy produkt w bardzo przystępnej cenie.

Wine Fairs, czyli bogactwo urodzaju

Nadchodz?ce targi to specjalne ceny ponad 40  rodzajów win. Wśród nich znajdziemy dobrze znane nam wina z Francji, Chile, Włoch czy Mołdawii, również z upraw organicznych. Ciekawym winem jest na pewno Pucari Freedom Blend, które ł?czy w sobie trzy kraje. Ten piękny, granatowo-rubinowym trunek wykreowany został w Mołdawii ze szczepu Sapera – pochodz?cego z  Gruzji, mołdawskiego Rara Neagra i  ukraińskiego Bastardo. Ma łagodny i elegancki aromat, który jest bardziej intensywny na finiszu. Charakteryzuje się różnorodnym ciekawym smakiem kwaśnej czereśni, żurawiny i  porzeczki w  obecności suszonej śliwki, czerwonego pieprzu i drzewa.

- Wśród szerokiego wyboru szczególnie zachęcam do wypróbowania pochodz?cego ze sławnego regionu Portugalii Tejo, Alorna Abafado 5 Years – mówi Paweł Anders. – Jest to słodkie, wzmacniane wino z charakterystycznego endemicznego szczepu Fernao Pires o pięknej barwie w  kolorze starego złota. Jest aromatyczne, z ciekawymi nutami dojrzałych egzotycznych owoców, w  szczególności fig. W smaku wyczuwalne s? prażone migdały oraz miodowa słodycz z pikantnym akcentem na finiszu. Co ciekawe jest to jedno z  ulubionych win Micka Jaggera, wokalisty Rolling Stones. Oczywiście w naszej ofercie znajduj? się też inne hity.

Targi odbywaj? się w restauracjach Winestone w hotelach: Mercure Gdańsk Stare Miasto, Mercure Gdańsk Posejdon, Mercure Gdynia Centrum, Mercure Warszawa Grand, Mercure Warszawa Centrum, Mercure Poznań Centrum, Mercure Wrocław Centrum, Mercure Częstochowa Centrum i Mercure Opole.

***

O Mercure

Mercure jest mark? hoteli kategorii średniej należ?cych do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170  000 pracowników. Zarz?dzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferuj? jednolity standard, jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjn? alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Orbis to największa w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej firma hotelowa, posiadaj?ca w sieci ponad 100 hoteli w 16 krajach, które oferuj? 19 000 pokoi. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz Orbis Hotels.

Grupa Hotelowa:

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej oferuj?ca19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, Orbis jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i  Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy.

O ACCORHOTELS

AccorHotels to grupa hotelowa, któr? jednoczy pasja i zamiłowanie do hotelarstwa oraz wspólne zobowi?zanie do serdecznego witania wszystkich Gości. Każdego dnia ponad 180 000 pracowników w 3 700 hotelach AccorHotels troszczy się o tysi?ce gości w 92 krajach. AccorHotels jest wiod?cym operatorem hotelowym na świecie. Grupa oferuje swoim klientom, partnerom oraz pracownikom:

- doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), jak i właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest);

- szerokie portfolio marek hotelowych o międzynarodowej renomie, gwarantuj?cych pełn? ofertę – od luksusowych hoteli (Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, The Sebel), przez hotele średniej kategorii (Novotel, Suite Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio), aż po hotele ekonomiczne (ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access and hotelF1);

- potężny rynkowy program lojalnościowy Le Club AccorHotels;

- zobowi?zania korporacyjne i solidarnościowe realizowane przez prawie pół wieku w ramach programu zrównoważonego rozwoju PLANET 21.

Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY)

Informacje o Accor: www.twitter.com/accorhotelsgroup | www.accorhotels-group.com                                                                                                     

Rezerwuj pokój w hotelu: www.accorhotels.com

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. (+48) 22 829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska(@)accor.com

Monika Błaszczak, Public Dialog, tel. (+48) 662 671 883 ; e-mail: m.blaszczak(@)publicdialog.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin