Podsumowanie wydarzeń
Wyjątkowy kurs w formule blended-learning : Obsługa Klienta
<p>Kompetencje handlowe - obejrzyj film >></p>
>
Serdecznie zapraszamy na nowy, kompleksowy kurs specjalistyczny skierowany do osób pracuj?cych na najbardziej eksponowanym stanowisku w firmie: w miejscu obsługi klienta lub jako sprzedawca-doradca.
[youtube_sc url="https://youtu.be/TFPukKeO4Z8"]
Kurs rozpocznie się pod koniec stycznia 2017 r., potrwa 4 miesi?ce i obejmie 70 godzin szkoleniowych.
Zaproponujemy Państwu elastyczn?, nowoczesn? i angażuj?c? formułę blended learning - hybrydow? metodę kształcenia, ł?cz?c? tradycyjne metody nauki z aktywnościami prowadzonymi w systemie on-line oraz on the job.
Przewidujemy 18 działań: 5 szkoleń stacjonarnych oraz 13 projektów realizowanych zdalnie w miejscu pracy, a także quizy i grywalizacje on-line.
Koszt kursu to 4100 PLN od osoby.
Kurs będzie kompleksowo pokrywać kompetencje istotne z punktu widzenia osób pracuj?cych na stanowisku sprzedawcy-doradcy lub w miejscu obsługi klienta:
1. Budowa relacji z klientem w miejscu sprzedaży
• Inicjuję kontakt z klientem, przestrzegaj?c reguł autoprezentacji
• Diagnozuję potrzeby klienta
• Prezentuję ofertę sprzedażow? zgodn? z oczekiwaniami klienta
• Zamykam rozmowę z klientem
2. Rola sprzedawcy w organizacji
• Opisuję proces sprzedaży
• Opisuję strukturę organizacyjn? przedsiębiorstwa
• Wyjaśniam podstawy rachunku ekonomicznego przedsiębiorstwa
• Wyjaśniam prawa i obowi?zki sprzedawców i klientów
3. Organizacja miejsca sprzedaży
• Monitoruję ilość i jakość oferowanych produktów
• Omawiam zasady rozmieszczenia towarów w magazynie i sali sprzedaży
• Organizuję miejsce sprzedaży
• Prowadzę dokumentację sprzedażow?.
Wszystkie osoby zainteresowane kursem zachęcamy do kontaktu:
Joanna Jaroch-Pszeniczna // joanna.jaroch@ccifp.pl
Alicja Rukowicz // alicja.rukowicz@ccifp.pl