Spotkania Centrum Szkoleniowego na jesieni
>
CYKL ABC LIDERA BIZNESU
Grupa docelowa : Menadżerowie średniego i wyższego szczebla małych i dużych przedsiębiorstw, osoby zarz?dzaj?ce przedsiębiorstwem
Cel : Wsparcie wrozwojutalentów zawodowych tych osób,w strategicznym spojrzeniu na swoje miejsce w strukturze firmy oraz w rozwoju ich kreatywności rynkowej
Najbliższe spotkania :
- 25.09.2014 : Zarz?dzanie własnym rozwojem, czyli jak i dlaczego wyjść ze swojej strefy komfortu
- 24.10.2014 : Świadome zarz?dzanie swoj? ścieżk? kariery
- 21.11.2014 : Kreatywność rynkowa
- 12.12.2014 : Poszukiwanie źródeł finansowania projektów
- 16.01.2015 : Planowanie ci?głości biznesowej
Planowane tematy :
- Co-Development – innowacyjny sposób na rozwój współpracy zespołowej poprzez proces grupowego uczenia się i wymiany doświadczeń
- Motywacja i wyrażanie uznania
- Mentoring a Coaching
- Emocje w przedsiębiorczości
- Sukcesja w firmie - przygotowanie swojego następcy
- Sukcesja w firmie – aspekty prawne i finansowe
- Społeczna odpowiedzialność przywódcy
- Przywództwo angażuj?ce
- Personal Branding
Pocz?tek cyklu : wrzesień 2014
Warsztaty 6 godzinne
Partnerzy merytoryczni cyklu warsztatów to m.in. :
CYKL SPOTKAŃ DLA HR na temat rekrutacji na poszczególne stanowiska i grupy zawodowe
23 września : Rekrutacja na kluczowe stanowiska kadry zarz?dzaj?cej
21 października : Rekrutacja finansistów i księgowych
18 listopada : Rekrutacja asystentów/asystentek
16 grudnia : Rekrutacja handlowców
Styczeń 2015 : Rekrutacja specjalistów IT
Luty 2015 : Rekrutacja inżynierów
Na spotkaniach będziemy omawiać różne kwestie zwi?zane z zatrudnianiem osób na wyżej wymienione stanowiska : specyfika rekrutacji, na co warto zwracać uwagę, z jakiego pokolenia najczęściej zatrudniamy, z jakimi dyplomami i jakich uczelni, z jakimi językami obcymi, na jak? formę współpracy, jakie s? średnie płace, jak wdrażamy pracownika w strukturę i strategię firmy, stereotypy zwi?zane z danym stanowiskiem, jak je przełamywać, jakie systemy motywacyjne proponujemy, jakie ścieżki kariery, itp.
Partnerzy merytoryczni cyklu :
CYKL "KOMUNIKACJA W INTERNECIE" dla poszczególnych branż
Pod wpływem cyfrowej rewolucji, dzięki blogom, mediom społecznościowym aplikacjom na smartfony i tablety i innym nowoczesnym narzędziom komunikacji, marki mog? teraz być tam, gdzie ich klienci. O tym zjawisku i o tym, co i w jaki sposób marka może rozmawiać ze swoimi Klientami przez internet, będziemy dyskutować na naszym praktycznym spotkaniu. Zapoznaj? się Państwo z konkretnymi radami, case’ami, itp. którymi mog? się Państwo zainspirować w swojej pracy. Będziemy opierać się na konkretnych danych, trendach w danej branży, a także będziemy chcieli odpowiadać na Państwa pytania wynikaj?ce z doświadczenia zawodowego i Państwa aktualnej działalności.
Zakres tematyczny spotkania :
- trendy w komunikacji marketingowej on line 2014
- cele komunikacji marketingowej
- narzędzia komunikacji marketingowej
- najlepsze praktyki
- co można zrobić własnymi siłami ?
- ćwiczenia
Cykl rozpoczęliśmy wiosn? 2014 roku. Na razie zorganizowane zostały spotkania dla branż : gastronomia i sektor HoReCa oraz doradztwo prawne
Przed nami, na jesieni : finanse, bankowość i ubezpieczenia; transport i logistyka oraz sektor konstrukcyjno-budowlany
Partner merytoryczny cyklu :