Planowane zmiany w zakresie rozszerzenia ochrony konsumenckiej i e-commerce - nagranie webinaru

Artykuł dostępny wyłącznie dla członków

Od stycznia 2021 r. jednoosobowi przedsiębiorcy będą mogli korzystać częściowo ze szczególnej ochrony dotychczas zarezerwowanej dla konsumentów. Ta zmiana będzie wymagać od sprzedawców ponownej analizy ich procesów sprzedaży, w tym w szczególności przejrzenia regulaminów oraz procedur reklamacyjnych.

Program:

  1. Główne założenia zmian w obszarze regulacji konsumenckich i e-commerce po 1 stycznia 2021 r.
  2. Z jakich uprawnień konsumenckich skorzysta jednoosobowy przedsiębiorca po 1 stycznia 2021 r.?
    1. Zakres zmian:
      • Zakaz stosowania klauzul niedozwolonych
      • Rozszerzona rękojmia
      • Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem
    2. Możliwości ograniczenia nowych uprawnień
  3. Kiedy jednoosobowy przedsiębiorca objęty jest dodatkową ochroną?

 

Prelegenci:

Paweł Lipski

Partner w praktyce własności intelektualnej kancelarii Bird & Bird. Doradza klientom od 2006 roku. Jest cenionym specjalistą w zakresie prawa nowych technologii, w szczególności w zakresie własności...

Pełna treść artykułu dostępna jedynie dla przedstawicieli firm stowarzyszonych CCIFP.
Zaloguj się by kontynuować lekturę.

Reprezentujesz firmę stowarzyszoną w CCIFP? Zaloguj się
Twoja firma nie jest stowarzyszona w CCIFP? Zostań członkiem CCIFP

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!