Aktualności firm stowarzyszonych

Panattoni strategicznym partnerem Akademii Widzewa Łódź. Deweloper po raz kolejny wspiera rozwój młodzieży

Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, z kolejną inwestycją w sport młodzieżowy. Deweloper został partnerem strategicznym Akademii Widzewa Łódź – 4-krotnego mistrza polski w piłce nożnej. Wsparcie sportowego rozwoju regionu idzie w parze z napędzaniem rozwoju biznesowego i gospodarczego. Panattoni od początku swojej działalności w Łodzi i okolicach dostarczyło blisko 1,7 m kw., stwarzając platformę wzrostu dla setek firm i branż. Oprócz inwestycji w Akademię Widzewa, deweloper jest też sponsorem głównym Akademii BVB im. Łukasza Piszczka w Goczałkowicach-Zdrój.

Wsparcie w drodze do elity. Panattoni po raz kolejny stawia na sport. Lider europejskiego rynku nieruchomości przemysłowych, pomoże w drodze na szczyt jednej z najbardziej zasłużonych drużyn piłkarskich w kraju – Widzewowi Łódź. Od nowego roku deweloper zostanie partnerem strategicznym Akademii klubu, która dzięki wsparciu międzynarodowego przedsiębiorstwa ma stanowić ważne zaplecze dla pierwszego zespołu i napędzać jego rozwój w przyszłości. Współpraca z Panattoni pozwoli wejść klubowi na jeszcze wyższy poziom organizacyjny i sportowy. Łódzka drużyna jest na dobrej drodze do awansu do ekstraklasy, a rozwój akademii będzie kluczowym aspektem w konfrontacji z krajową elitą. Kontrakt między stronami został podpisany do końca czerwca 2022, z możliwością przedłużenia o kolejny rok.

Panattoni i Łódź – związek idealny. Inwestycja w Akademię Widzewa to doskonała kontynuacja zaangażowania Panattoni w rozwój regionu. –„Jesteśmy obecni w Łodzi praktycznie od początku naszej działalności, a do dziś w stolicy województwa i jej okolicach wybudowaliśmy ok. 1,7 mln m kw. W granicach miasta realizujemy między innymi gigantyczną inwestycję – Central European Logistics Hub – która docelowo osiągnie 600 000 m kw., a już przekroczyła 400 000 m kw. Na jej terenie powierzchnię wynajmują liderzy swoich branż jak Smyk, BSH, czy Media Expert” – mówi Robert Dobrzycki, CEO & Co-owner Panattoni i dodaje: -„Łódź dzięki naszym inwestycjom stale się rozwija, ale uważamy, że zasługuje także na drużynę piłkarską bijącą się o najwyższe cele w Polsce, a potem godnie reprezentującą kraj na arenie europejskiej. Dlatego postawiliśmy na Widzew, drużynę legendę – 4-krotnego mistrza Polski, półfinalistę Pucharu Europy Mistrzów Klubowych, a także jedną z zaledwie dwóch – obok Legii – polskich drużyn, które występowały w fazie grupowej Ligi Mistrzów. Wierzymy, że nasze wsparcie będzie ważną cegiełką w nawiązaniu Widzewa do lat świetności”.

-„Rozbudowa drabinki sponsorskiej zarówno dla Akademii Widzewa, jak i pierwszej drużyny, była dla mnie jednym z priorytetów w ostatnich miesiącach. Teraz mogę z radością przywitać w gronie naszych partnerów firmę Panattoni. To dla nas ogromne wyróżnienie i dowód zaufania, że na ścisłą współpracę z Widzewem Łódź zdecydowała się tak uznana marka, rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. To efekt wytężonej pracy, długich rozmów i negocjacji, które - jak wielokrotnie podkreślałem - lubią ciszę. Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się wprowadzić Akademię na jeszcze wyższy poziom organizacyjny i sportowy” - dodał Michał Rydz, wiceprezes Widzew Łódź SA.

Panattoni stawia na młodzież. Wsparcie Akademii Widzewa to nie pierwsza inwestycja Panattoni w rozwój młodych adeptów piłki nożnej. Deweloper jest również Głównym Sponsorem Akademii BVB im. Łukasza Piszczka w Goczałkowicach-Zdrój. Firma współpracuje ze szkółką od dwóch lat i w tym czasie wspierała ją m.in. w rozbudowie bazy sportowej. Dzięki zaangażowaniu Panattoni doszło m.in. do przebudowy boisk, adaptacji terenu rekreacyjnego wraz z budową szatni, dostarczenia infrastruktury pod pomieszczenia odnowy biologicznej i rehabilitacji, a także zrealizowania pomocniczego budynku technicznego. Z infrastruktury Panattoni Arena korzysta również dorosła drużyna LKS Goczałkowice-Zdrój, w której występuje 66-krotny reprezentant Polski, Łukasz Piszczek.

Inwestycje w sport potrzebne od zaraz. Zaangażowanie międzynarodowych przedsiębiorstw jak Panattoni, a także firm lokalnych w rozwój sportu młodzieżowego to konieczny krok w odwróceniu trendu coraz mniejszej aktywności wśród młodych ludzi. Według ostatnich badań IBRiS zaledwie 20 procent przedstawicieli grupy wiekowej 10-18 lat ćwiczy przez 60 lub więcej minut co najmniej 3 razy w tygodniu, podczas gdy pozostali uprawiają sport rzadziej lub całkowicie z niego rezygnują. Inwestycje w sport to szansa na stworzenie młodym ludziom atrakcyjnych warunków do aktywnego i zdrowego rozwoju.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!