Zobacz także  •  Członkowie

Nie tylko dubajska czekolada – Carrefour rozszerza ofertę wyrobów pistacjowych do ponad 100 produktów

Wodpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów oryginalnymi produktami o smaku pistacji, Carrefour Polska rozszerza swój asortyment do ponad 100 artykułów wykorzystujących w swoim składzie ten popularny rodzaj orzechów. Pistacje to obecnie jeden z najmodniejszych dodatków wykorzystywanych szeroko nie tylko w branży FMCG czy gastronomii, ale także  gospodarstwach domowych Polaków. 

W ostatnich latach pistacje zyskały status jednego z najbardziej pożądanych składników w kuchni i cukiernictwie. Ich popularność wynika z unikalnego smaku, intensywnej zielonej barwy oraz wszechstronności zastosowań – od deserów po dania wytrawne. Pistacje są obecne w wielu produktach, takich jak lody, kremy, wypieki, a nawet napoje i perfumy. Według portalu Horecaline, pistacje zostały ogłoszone najmodniejszymi orzechami 2023 roku, a ich popularność utrzymuje się na wysokim poziomie do dzisiaj.

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów pistacjami, Carrefour wprowadza do swoich sklepów nową ofertę, ponad 100 produktów stworzonych z pistacji w różnych kategoriach. Obejmuje ona zarówno znane już klientom produkty, takie jak czekolady, kremy, ciastka, chałwy, baklawy, batony czy wafelki, jak i nowości, w tym lody, jogurty, likiery, wypieki piekarnicze oraz wędliny. Akcja dostępna jest we wszystkich formatach sklepów Carrefour: własnych, franczyzowych oraz Supeco.

Pistacje niezmiennie pozostają w czołówce najczęściej poszukiwanych produktów przez klientów Carrefour. Od początku tego roku kremy pistacjowe marki Deseo sprzedawały się lepiej niż najpopularniejsze kremy czekoladowe, a czekolady dubajskie osiągały wyniki przewyższające sprzedaż produktów codziennego użytku, takich jak np. cukier.

  • Pistacje to jeden z tych składników, który zyskał ogromne uznanie wśród polskich konsumentów – ich popularność stale rośnie, a trend wyraźnie pokazuje zmianę zachowań zakupowych: klienci coraz częściej sięgają po produkty nie tylko smaczne, ale i zdrowe - mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska. Carrefour jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zainicjował kampanię „PISTACJOWE LOVE” – kompleksową akcję promującą szeroki wybór pistacjowych produktów. Nasza oferta to nie chwilowa promocja, lecz przemyślana, całoroczna strategia obecności pistacji w asortymencie, co ma kluczowe znaczenie dla budowania zaufania klientów. To również istotny element naszej szerszej strategii rozwijania segmentu produktów premium i zdrowych przekąsek, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem Polaków - dodaje Lubiewa-Wieleżyński.

W ramach aktualnej akcji „PISTACJOWE LOVE” Carrefour oferuje wybrane produkty z atrakcyjnymi rabatami sięgającymi nawet do 50%.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!