Zobacz także  •  Członkowie

Firma Nhood przyjęła strategię ESG i plan działania, aby do 2030 roku stać się światowym liderem rewitalizacji miast

Nhooders Impact Generation, nowa strategia ESG przyjęta przez Nhood, łączy ambicję firmy ze szczegółowym planem działania.

– W centrum naszej strategii ESG stawiamy pracowników, czyli Nhooders i dążymy do tego, aby przekształcać nieruchomości w zrównoważone miejsca. Takie podejście przyniesie korzyści naszym klientom, wzmocni naszą działalność biznesową, pozytywnie wpłynie na naszą planetę, i jednocześnie zainspiruje nasz zespół – wyjaśnia Antoine Grolin, prezes Nhood.

Firma Nhood, oferująca usługi i rozwiązania dla branży nieruchomości, w ciągu pięciu lat chce zdobyć pozycję lidera w obszarze rewitalizacji miast.

Narzędziem do wdrożenia przez Nhood strategii ESG i wspierania zmian będzie szczegółowa mapa drogowa. Dzięki niej firma oceni wpływ swoich aktywności w czterech obszarach: ludzie, planeta, zysk, ład korporacyjny, a także określi ramy działania uwzględniające dobrostan społeczny i troskę o środowisko. Celem inicjatyw w zakresie zrównoważonego rozwoju jest odnawianie zasobów planety zgodnie ze standardem Konwencji Klimatycznej Biznesu.

Działanie systemowe w celu wywierania globalnego pozytywnego wpływu

 

Nhood jest przekonany, że zaangażowanie w strategię ESG kadry zarządzającej i wszystkich pracowników jest absolutnie niezbędne. Dlatego na mapie drogowej zostały zapisane konkretne działania:

· umożliwienie pracownikom Nhood rozwijania wiedzy i kompetencji ESG poprzez szkolenia. Firma utworzy centrum szkoleniowe „Akademia Nhoodersa" dostępne dla wszystkich zainteresowanych do 2030 roku.

· dekarbonizacja podróży służbowych: przyjęcie globalnej polityki niskoemisyjnej mobilności do 2026 roku i 40-procentowa redukcja emisji CO2e związanych z mobilnością do 2030 roku. Do tego czasu wszystkie podróże lotnicze zostaną zrównoważone, a limity emisji dwutlenku węgla zostaną przydzielone każdemu zespołowi.

· zaangażowanie w zarządzanie celami ESG wszystkich pracowników.

Nhood chce wyróżniać się na rynku kompleksowym podejściem do ESG obejmującym wszystkie linie biznesowe w każdym kraju oraz realizowane projekty, które łączą dobrobyt i zrównoważony rozwój. Przykładami celów Nhood w tym zakresie są:

· wspieranie zrównoważonych zmian u klientów za pomocą specjalistycznych usług ESG oferowanych przez Nhood, a do 2030 roku wydzielenie w strukturach nowej linii biznesowej ESG

· wykorzystanie zrównoważonych innowacji do zmian na rynku: utworzenie dedykowanej jednostki, która będzie opracowywać nowatorskie rozwiązania, publikować analizy i badania oraz proponować strategiczne zmiany, aby inspirować branżę

· promowanie bioróżnorodności: zasadzenie 100 tys. drzew do 2030 roku w ramach projektów realizowanych przez Nhood dla klientów

· zaangażowanie dostawców Nhood – ujednolicenie klauzul umownych z dostawcami w celu uwzględnienia klauzul ESG zgodnie z kartą odpowiedzialnych zakupów oraz certyfikacja Ecovadis wszystkich umów do 2026 roku.

– W naszej strategii ESG uwzględniliśmy podejście, które jest dalekowzroczne i bardzo ambitne. Łączymy działania na rzecz dobrobytu lokalnych społeczności i zrównoważonego rozwoju nieruchomości. Chcemy pozycjonować Nhood jako globalnego i odpowiedzialnego lidera w zarządzaniu nieruchomościami, dlatego musimy dać przykład i zmobilizować naszą branżę – mówi Christian Lema, Global Head of ESG w Nhood.

O NHOOD :

Nhood oferuje usługi i rozwiązania dla branży nieruchomości. Zespół ekspertów tworzy i wdraża innowacyjne rozwiązania podnoszące wartość zasobów klientów. Rewitalizuje przestrzenie miejskie i tworzy „lepsze miejsca” niepowtarzalne, przyjemne i przyciągające odwiedzających, w których handel i połączenie dodatkowych funkcji, przynoszą korzyści dla wszystkich. Utworzona w 2021 roku firma działa w Europie i w Afryce Zachodniej. Nhood rozwija około trzydziestu projektów rewitalizacji miejskiej i zarządza ponad 900 nieruchomościami na rzecz swoich klientów. Kompetencje ponad 1000 pracowników Nhood, obejmują kompletny łańcuch wartości nieruchomości: zarządzanie aktywami, eksploatacja centrów handlowych, zagospodarowanie i rozwój. Eksperci Nhood buduje tożsamość miejsc, które łączy bliskość, przewidywanie zmian i kreatywność, w celu projektowania miejsc przyszłości, które odpowiedzą na aktualne wyzwania rynku. Należąca do Association Familiale Mulliez firma Nhood czerpie swoją siłę z DNA handlu detalicznego i lokalnych korzeni. To właśnie stąd wzięła się jej nazwa: Nhood to skrót od słowa „sąsiedztwo”, które określa jej ambicje i zaangażowanie.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!