Warsztaty : Czego potrzebują Klienci XYZ? Proces sprzedaży dostosowany do różnych pokoleń

Zapisy zbierane są do :
Wtorek 17 Wrzesień 2019 - 13H30

Cena :
260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby
Osobom, które anulują swój udział w warsztatach do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów warsztatów. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed warsztatami, koszty nie są zwracane.

Różnorodność i zmienność – tymi hasłami można opisać niemal każdy element otoczenia, w którym funkcjonują procesy sprzedaży i marketingu. Zmianom ulega produkt, narzędzia marketingowe i komunikacyjne oraz technologie sprzedaży.

 

Proces ten inicjowany jest przez zmieniającego się Klienta. Pociąga to za sobą potrzebę modyfikacji niemal wszystkich działań i procesów sprzedażowych. Musimy więc zrozumieć charakterystykę Klientów z różnych pokoleń i odpowiedzieć na pytania: Co jest dla nich istotne? W jaki sposób dokonują wyborów? A przede wszystkim, jakimi kanałami do nich dotrzeć? Podczas szkolenia przyjrzymy się podstawowym różnicom w procesach decyzyjnych, preferencjach zakupowych i formach komunikacji z Klientami reprezentującymi różne pokolenia. Dowiemy się w jaki sposób namierzyć Klientów z różnych pokoleń oraz jak dostosować do nich komunikację korzystając m.in. z najnowszych narzędzi zdalnych. W podsumowaniu wspólnie z uczestnikami zrealizujemy przykładową akcję sprzedażową nakierowaną na dotarcie do przedstawicieli wybranego pokolenia.

 

PROGRAM

  • Niektóre rzeczy się nie zmieniają, ale inne tak – podobieństwa i różnice między klientami reprezentującymi różne pokolenia
  • „Gra w pokolenia” – specyficzne elementy, które należy wziąć pod uwagę planując akcje marketingowe, działania sprzedażowe oraz procesy komunikacji z Klientami
  • Targeting międzypokoleniowy – w jaki sposób określić personę Klientów i zaplanować działania sprzedażowe skierowane do różnych pokoleniowo grup klientów?
  • Video-messaging i video-speaker – nowoczesne narzędzia komunikacji z młodszymi pokoleniami
  • Planowanie i zarządzanie akcją sprzedażową ukierunkowaną na pozyskanie Klientów z różnych pokoleń
  • Kluczowe kompetencje pracowników kontaktujących się z Klientami reprezentującymi różnorodne pokolenia

 

 

Grupa docelowa:

  • Managerowie Sprzedaży
  • Managerowie ds. Marketingu
  • HR Bussines Partnerzy

 

Skontaktuj się z nami

Alicja Rukowicz, Manager Centrum Szkoleniowego CCIFP

alicja.rukowicz(@)ccifp.pl; tel. +48 508 520 839

 

Anna Maria Piszewska, Specjalista ds. Szkoleń CCIFP

anna.piszewska@ccifp.pl; tel. +48 22 521 21 44, +48 506 166 736

 

 

Partner merytoryczny

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin