Szkolenie

Szkolenie dla przedstawicieli handlowych

Język : Polski - Szkolenie online

Zapisy zbierane są do :
Piątek 29 Styczeń 2021 - 12H00

Cena :
2100 PLN + VAT
Osobom, które anulują swój udział w szkoleniu do 5 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów szkolenia. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 5 dni przed szkoleniem, koszty nie są zwracane.

Zapisy *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Chcesz zwiększyć swoje szanse na rynku pracy? Zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe? Zapraszamy na szkolenie! Jego celem jest dostarczenie odpowiednich narzędzi i wykształcenie umiejętności niezbędnych w zawodzie przedstawiciela handlowego.

 

Przedstawiciel Handlowy to zawód wymagający określonych kompetencji, które prowadzą do sprzedaży skierowanej do Klientów Biznesowych.

Osoba wykonująca ten zawód powinna:

  • samodzielnie planować działania sprzedażowe w odniesieniu do wytycznych swojej organizacji, wyrażać gotowość do stałego monitorowania swoich wyników oraz korygować swoje działania w oparciu o wskazane, aktualne wyniki i cele,
  • sprawnie prowadzić proces sprzedaży poprzez ustalenie z Klientem warunków zamówienia w oparciu o jego potrzeby oraz o cele swojej firmy,
  • prowadzić obsługę posprzedażową i monitorowanie realizację zamówienia oraz utrzymywać długofalową relację z Klientem.

Poniższy Program szkoleniowy zawiera wszystkie elementy, które są ważne w wykonywanym zawodzie Przedstawiciela Handlowego

 

Szczegóły:

Szkolenie online

Czas trwania - 3 dni szkoleniowe

Terminy spotkań w tej sesji:

I dzień – 20.01.2021

II dzień – 27.01.2021

III dzień – 03.02.2021

 

Program szkolenia:

1. Jak Planować sprzedaż, aby skutecznie realizować cele sprzedażowe

  • Jak wygląda rynek i jakimi rządzi się prawami?
  • Planowanie celów sprzedażowych i metod ich osiągania
  • Znaczenie budżetu - Planowanie i jego podział

2. Monitorowanie całościowych wyników sprzedaży

  • Znaczenie monitoringu w sprzedaży
  • Raportowanie wyników i feedback
  • Ocena sprzedaży portfela produktów, wskaźniki sprzedażowe w praktyce

3. Przygotowanie Spotkania z Klientem

  • Analiza rynku, identyfikacja osób decyzyjnych w organizacji Klienta
  • Sposoby dotarcia do osób decyzyjnych – umiejętność budowania relacji
  • Analiza informacji o Kliencie I przygotowanie planu działań
  • Planowanie potencjału zakupowego
  • Harmonogram spotkań

4. Prowadzenie Procesu sprzedaży

  • Czym jest proces sprzedaży i z jakich etapów się składa?
  • Co i kiedy przygotować w danym etapie sprzedażowym, aby osiągnąć zamierzony rezultat?

5. Wizerunek Handlowca na budowanie relacji z Klientem

  • Autoprezentacja co warto mieć i jak warto wyglądać?
  • Zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej, mailowej i telefonicznej
  • Komunikacja biznesowa zgodnie z etykietą savoir–vivre

6. Przygotowanie oferty

  • Dobór odpowiednich pytań w celu przygotowania oferty odpowiadającej na potrzeby Klienta
  • Formułowanie zakresu oferty w oparciu o zdiagnozowaną sytuację Klienta
  • Składowe oferty - zasady ceny oferty, komunikowanie językiem korzyści płynących z poszczególnych cech oferty, ustalanie warunków umowy

7. Obiekcje I wątpliwości Klienta

  • Analizowanie przykładów sytuacji, w których trzeba uzasadnić swoją decyzję np. o poszerzenie lub zmianę oferty
  • Sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
  • Dotarcie do prawdziwych interesów Klienta

8. Zamykanie sprzedaży

  • Reagowanie na sygnały zakupu
  • Sposoby i techniki zamykania sprzedaży
  • Podsumowanie sprzedaży z uzyskaniem akceptacji zamówienia

9.Obsługa posprzedażowa

  • Znaczenie utrzymywania długofalowych relacji z Klientem
  • Sposoby budowania relacji długofalowych z Klientem (Customer Relationship Management, mailingi, monitoring)
  • Metody rozpoznawania poziomu satysfakcji Klienta z użytkowania towarów i usług
  • Wsparcie Klienta W użytkowaniu, promowaniu, sprzedaży dostarczonych towarów lub usług
  • Monitoring realizacji zamówienia
  • Rola reklamacji oraz działania windykacyjne

 

Szkolenie dla przedstawicieli handlowych składa się z czterech dni szkoleniowych. Jeden dzień zawiera 8 lekcji trwających 45 minut.

Po zakończeniu szkolenia istnieje możliwość podejścia do walidacji, czyli oficjalnego państwowego potwierdzenia nabycia kwalifikacji. Certyfikat jest równoznaczny ze zdobyciem uprawnień zawodowych zgodnych z 4 poziomem kwalifikacji, wg Polskiej Ramy Kwalifikacji odpowiadającej Europejskiej Ramie Kwalifikacji.  

 

Schedule

07 październik 2020
09:00 - 17:00 Pierwszy dzień szkolenia
08 październik 2020
09:00 - 17:00 Drugi dzień szkolenia
09 październik 2020
09:00 - 17:00 Trzeci dzień szkolenia
12 październik 2020
09:00 - 17:00 Certyfikacja - dla zainteresowanych osób istnieje możliwość oficjalnego potwierdzenia nabytych kompetencji. Obowiązują osobne zapisy. Więcej szczegółów w zakładce Walidacja kwalifikacji handlowych.

OBWIESZCZENIE MINISTRA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I TECHNOLOGII

ws. włączenia kwalifikacji rynkowej "Aktywne prowadzenie sprzedaży skierowanej do klientów biznesowych – przedstawiciel handlowy" do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji

Przeczytaj

Partner merytoryczny

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!