Szkolenie

Szkolenie dla handlowców


Al. Jerozolimskie 93 (Nowogrodzka Square), Warszawa; IV piętro

Język : Polski

Zapisy zbierane są do :
Wtorek 29 Wrzesień 2020 - 21H00

Cena :
4400 PLN + VAT
Osobom, które anulują swój udział w szkoleniu do 5 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów szkolenia. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 5 dni przed szkoleniem, koszty nie są zwracane.

Zapisy *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Celem szkolenia jest zapoznanie i wykształcenie umiejętności handlowych u osób, które chcą zdobyć nowe kwalifikacje w zawodzie handlowca.

 

Handlowiec to zawód, który wymaga wielu zaawansowanych kompetencji. Osoba go wykonująca powinna samodzielnie realizować wieloetapowe procesy sprzedażowe w relacji z Klientami Biznesowymi.  Handlowiec powinien samodzielnie sporządzać analizę wybranego segmentu rynku. Na podstawach wyników analizy przygotowywać plan sprzedaży. Ważnym zadaniem handlowca jest kontaktowanie się z Klientem, stosując przy tym odpowiednie techniki komunikacji oraz prezentowanie efektywnie oferty i finalizowanie kontraktu. W obowiązkach handlowca również istotnym jest monitorowanie realizacji warunków kontraktu, rozliczanie projektów i tworzenie raportów realizacyjnych i budżetowych. Osoba wykonująca ten zawód koordynuje prace zespołu projektowego, dbając o skuteczną komunikację i motywację w zespole. Motywuje członków zespołu do efektywnego i odpowiedzialnego wykonywania działań zawodowych. Poniższy Program szkoleniowy zawiera wszystkie elementy, które są ważne do wykonywania zawodu Handlowca

PROGRAM SZKOLENIA

1. Analiza Segmentu rynku

  • Czym jest sprzedaż?
  • Analiza danych sprzedażowych
  • Trendy i czynniki, które wpływają na cel sprzedażowy
  • Praca przy użyciu arkusza kalkulacyjnego

2. Sporządzanie Planu sprzedażowego

  • Szacowanie potencjału rynku w odniesieniu do wyników analizy określonego rynku
  • Ustalanie zasobów koniecznych do realizacji planu sprzedażowego
  • Zarządzanie zespołem projektowym w odniesieniu do planu sprzedażowego
  • Działania sprzedażowe w ujęciu założonych celów i budżetu
  • Monitoring postępów w realizacji planu sprzedażowego

3. Przygotowanie Spotkania z Klientem

  • Identyfikacja osób decyzyjnych w organizacji i sposoby dotarcia
  • Efektywne nawiązywanie i budowanie relacji z Klientem
  • Kluczowe informacje o Kliencie z wykorzystaniem potencjału zakupowego

4. Przygotowanie oferty w oparciu o rozpoznanie Klienta

  • Diagnoza potrzeb zakupowych w oparciu o wyniki analizy
  • Identyfikacja priorytetów Klienta w zakresie ceny, jakości specyfiki usług i towarów  - dostosowanie treści i formy oferty do potrzeb Klienta

5. Prezentacja oferty           

  • zasady prezentacji oferty  – znaczenie komunikowania korzyści płynących z poszczególnych cech oferty
  • formułowanie przykładowych pytań służących zdiagnozowaniu opinii Klienta na temat oferty
  • radzenie sobie z wątpliwościami Klienta w odniesieniu do przedstawianej oferty

6. Finalizowanie kontraktu

  • Podsumowanie ustaleń i uzyskanie akceptacji dla założeń kontraktu
  • Przekazanie informacji do właściwych osób w zespole projektowym
  • Ustalanie właściwego planu działań zmierzającego do realizacji kontraktu

7. Prowadzenie obsługi posprzedażowej

  • Znaczenie utrzymywania długofalowych relacji z Klientem
  • Narzędzia pozwalające na dalszy kontakt z potencjalnym Klientem (w Tym :Customer relationship management, mailingi)
  • Identyfikacja obszarów potencjalnej dodatkowej sprzedaży u danego Klienta

8. Koordynowanie Procesu realizacji kontraktu

  • Monitorowanie realizacji kontraktu
  • Działania naprawcze w sytuacji zidentyfikowania odstępstw od umowy
  • Koordynowanie prac zespołu projektowego
  • Zarządzanie reklamacjami

 

Szkolenie dla handlowców składa się z czterech dni szkoleniowych. Jeden dzień zawiera 8 lekcji trwających 45 minut.

Po zakończeniu szkolenia istnieje możliwość podejścia do walidacji, czyli oficjalnego państwowego potwierdzenia nabycia kwalifikacji. Co jest równoznaczne ze zdobyciem uprawnień zawodowych na 5 poziomie Polskiej Ramy Kwalifikacji, odpowiadającym dyplomowi ukończenia edukacji wyższej zawodowej I stopnia.

Certyfikat jest dowodem zdobycia nowych kompetencji, które są kluczowe w perspektywie rozwoju osoby pracującej jak i organu, dla którego pracuje. Certyfikacje zostaną poprowadzone przez Agatę Pawłowską i Pawła Kwiatkowskiego.

Szkolenia zostaną poprowadzone przez pana Krzysztofa Gwozdka z firmy PROFES, która specjalizuje się w obszarach zarządzania organizacją i sprzedażą oraz rozwijaniem umiejętności osobistych. Profes rozwija się na Polskim rynku od ponad 23 lat i przeszkoliła ponad 14 000 osób.  

 

Nie odpowiada Ci ten termin szkolenia? Interesuje Cię inne szkolenie?

Schedule

01 październik 2020
09:00 - 17:00 Pierwszy dzień szkolenia
02 październik 2020
09:00 - 17:00 Drugi dzień szkolenia
07 październik 2020
09:00 - 17:00 Trzeci dzień szkolenia
09 październik 2020
09:00 - 17:00 Czwarty dzień szkolenia
12 październik 2020
08:00 - 18:00 Certyfikacja

Partner merytoryczny

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin