Konferencja i Seminarium Prawo

Seminarium: Marka produktu


Al. Jerozolimskie 93 (Nowogrodzka Square), Warszawa; IV piętro

Język : polski

Zapisy zbierane są do :
Czwartek 1 Październik 2020 - 12H00

Cena :
260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby
Osobom, które anulują swój udział w seminarium do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów seminarium. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed seminarium, koszty nie są zwracane.

Zapisy na to wydarzenie nie są obecnie otwarte. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Wszystko co musisz wiedzieć, aby stworzyć bezpieczną markę i skutecznie chronić ją przed konkurencją.

 

W trakcie szkolenia chcielibyśmy przedstawić poszczególne etapy tworzenia nowej marki produktu i wskazać o czym należy pamiętać tworząc nową markę. Oczywiście w trakcie szkolenia skupimy się na prawnych aspektach ochrony marki. Omówimy również kwestie związane z ochroną marki na podstawie rejestracji znaku towarowego, a także w przypadku braku takiej rejestracji.

 

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Bezpieczeństwo prawne nowo tworzonych marek/brandów.
  • Korzyści wynikające z rejestracji znaku towarowego.
  • Wskazanie możliwości ograniczania działalności konkurentów poprzez rejestrację znaków towarowych

 

Program seminarium:

1. Tworzenie marki produktu – od czego należy zacząć, aby nazwa była prawnie bezpieczna.

2. Różne reżimy rejestracji i ochrony znaku towarowego – zalety, wady, koszty.

3. Uprawnienia właściciela znaku towarowego wobec osób trzecich naruszających prawo do znaku.

4. Obowiązki właściciela znaku towarowego. 

5. Przykłady naruszeń praw do znaku towarowego.

 

Grupa docelowa:

Wszyscy przedsiębiorcy wprowadzający do obrotu nowe produkty

 

Partner merytoryczny

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin