Spotkaj się z kupcami z sektora handlu detalicznego, sektora, w którym odnotowuje się stały wzrost obecności francuskich marek.
Rozwój sektora handlu detalicznego rozpoczął się w Polsce na początku lat 90. Rynek jest zdominowany przez duże grupy spożywcze, w tym dyskonty, supermarkety i hipermarkety, takie jak Carrefour, Auchan, E. Leclerc itp.
Jest to rynek charakteryzujący się stałym wzrostem, na którym obecność marek francuskich jest bardzo silna. Supermarkety w Polsce nadal mają silną pozycję na rynku, jednak zmieniające się zachowania polskich konsumentów oraz silna konkurencja ze strony małych sieci zmuszają je do opracowywania nowych strategii sprzedaży i ciągłego urozmaicania ofert.
Organizując Spotkania Kupców z polskimi detalistami, wspieramy firmy francuskie pragnące wejść na polski rynek detaliczny i umożliwiamy im nawiązanie kontaktu z kupcami z różnych francuskich sieci handlowych, aby mogli oni potwierdzić swoje zainteresowanie wprowadzeniem ich produktów na rynek.
Francusko-Polska Izba Gospodarcza oferuje Państwu program spotkań biznesowych i okrągłych stołów tematycznych, których celem jest promocja francuskiej działalności wśród największych detalistów w Polsce. Zapraszamy na II edycję "Spotkań Francuskich Kupców z Detalistami w Polsce", które odbędą się w dniach 22 i 23 czerwca 2022 r.
Chciałbyś/chciałabyś wziąć udział w projekcie?
Prosimy o kontakt na następujące adresy: lilla.bacha(@)ccifp.pl lub sylwia.bojanowska(@)ccifp.pl