NOWE CZASY: EFEKTYWNOŚĆ I WSPÓŁPRACA


Sytuacja na całym świecie zmieniła się bardzo szybko. Nawet jeśli większość z nas poradziła sobie tej nagłej i trudnej sytuacji, pojawiają się nowe, ważne pytania.

Korzyści dla uczestników

Wypracowanie odpowiedzi na pytania: Co znaczy teraz być efektywnym menadżerem? Jak stawiać na współpracę? Jak doceniać, jak dawać feedback? Jak budować własną odporność emocjonalną i dbać o emocje pojawiające się w zespole?

Charakterystyka szkolenia

W trakcie tego spotkania będą Państwo mieli okazję wypracować praktyczne dla siebie rozwiązania i doskonalić umiejętności w obszarach:

- współpracy i komunikacji w obecnych czasach,

- udzielania informacji zwrotnej (feedback, feedforward)

- motywowania, wyrażania uznania i wykorzystania nauki o Szczęściu w Pracy,

- budowania swojej odporności emocjonalnej i zarządzania emocjami w zespole.


Warsztaty dwudniowe, 9:00-16:00
(z godzinną przerwą na lunch 12:00-13:00)

Prowadzenie: Język polski

PROWADZĄCA

Halina PIASECKA (PIASECKA&ŻYLEWICZ)

ekspertka w obszarze Szczęścia w Pracy, trenerka biznesowa z ponad 16-letnim doświadczeniem, współwłaścicielka firmy szkoleniowo-doradczej Piasecka&Żylewicz

 

Poszukujesz szkolenia o innej tematyce?

Opowiedz nam o swoich potrzebach!

Sprawdź pozostałe szkolenia
lub wypełnij formularz i prześlij na adres ccifp@ccifp.pl

Pozostałe szkolenia Pobierz formularz
Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!