Aktualności firm stowarzyszonych

Złoty klucz jakości trzeci raz z rzędu dla renault polska

<p style="text-align: justify;">Renault Polska ponownie otrzymało Złoty Klucz Jakości – nagrodę za najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Stacjach Obsługi (ASO). Stacje Renault objęte badaniem wypełniły standardy obsługi na poziomie 87,3%. Renault nieprzerwanie od trzech lat utrzymuje pozycję lidera w jakości obsługi klientów w serwisie. Klucze Jakości przyznawane są na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2016.</p>

>

Jesteśmy bardzo dumni, że kolejny raz uzyskaliśmy wynik zapewniaj?cy nam pozycję lidera w kluczowej dla nas kwestii jakości obsługi klienta. Satysfakcja jest tym większa, że aż 9 na 10 weryfikowanych przez TNS serwisów uzyskało wynik powyżej 80% czyli wynik zapewniaj?cy w rankingu marek pierwsze miejsce – powiedział Zbigniew Wierzbicki, dyrektor ds. klientów i skuteczności sieci.

TNS Garage Quality Check 2016 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Na podstawie prowadzonego audytu przyznawane s? Klucze Jakości. Jest to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim, realizowane na tak duż? skalę i tak szczegółowo opisuj?ce branżę oraz stosowane w niej standardy obsługi.

W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz pi?ty podczas konferencji motoryzacyjnej TNS Polska „Znikaj?cy punkt”. Złoty Klucz Jakości trafił do Renault Polska po raz trzeci z rzędu.

Podczas konferencji wręczono także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Renault zajęło w tym badaniu drugie miejsce, a Dacia po raz pierwszy na polskim rynku zajęła miejsce na podium tego rankingu plasuj?c się na miejscu trzecim.

  

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin