Aktualności firm stowarzyszonych

Złoty klucz jakości trzeci raz z rzędu dla renault polska

<p style="text-align: justify;">Renault Polska ponownie otrzymało Złoty Klucz Jakości – nagrodę za najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Stacjach Obsługi (ASO). Stacje Renault objęte badaniem wypełniły standardy obsługi na poziomie 87,3%. Renault nieprzerwanie od trzech lat utrzymuje pozycję lidera w jakości obsługi klientów w serwisie. Klucze Jakości przyznawane są na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2016.</p>

>

Jesteśmy bardzo dumni, że kolejny raz uzyskaliśmy wynik zapewniaj?cy nam pozycję lidera w kluczowej dla nas kwestii jakości obsługi klienta. Satysfakcja jest tym większa, że aż 9 na 10 weryfikowanych przez TNS serwisów uzyskało wynik powyżej 80% czyli wynik zapewniaj?cy w rankingu marek pierwsze miejsce – powiedział Zbigniew Wierzbicki, dyrektor ds. klientów i skuteczności sieci.

TNS Garage Quality Check 2016 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Na podstawie prowadzonego audytu przyznawane s? Klucze Jakości. Jest to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim, realizowane na tak duż? skalę i tak szczegółowo opisuj?ce branżę oraz stosowane w niej standardy obsługi.

W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz pi?ty podczas konferencji motoryzacyjnej TNS Polska „Znikaj?cy punkt”. Złoty Klucz Jakości trafił do Renault Polska po raz trzeci z rzędu.

Podczas konferencji wręczono także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Renault zajęło w tym badaniu drugie miejsce, a Dacia po raz pierwszy na polskim rynku zajęła miejsce na podium tego rankingu plasuj?c się na miejscu trzecim.

  

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!