Aktualności firm stowarzyszonych

Zdrowe przepisy w najnowszym katalogu Carrefour

<p style="text-align: justify;">Carrefour od 2014 roku realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu m.in. zachęcenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii w najnowszym katalogu sieci, Carrefour proponuje swoim klientom świeże owoce i warzywa w atrakcyjnych cenach oraz smaczne przepisy na zdrowe przekąski i koktajle. Oferta handlowa ważna jest od 4 do 15 kwietnia.</p>

>

Już w najbliższ? środę, 4 kwietnia 2018 r. do wszystkich hiper- i supermarketów Carrefour trafi najnowszy, wyj?tkowy katalog. Klienci, poza atrakcyjnymi ofertami cenowymi, będ? mogli znaleźć w nim inspiracje na zdrowe i smaczne przek?ski oraz koktajle. Wszystkie propozycje powstały ze świeżych produktów w przystępnych cenach. Klienci poznaj? m.in. przepis na zielony shake, batony z bakaliami oraz pudding z nasionami chia i kiwi. Przygotowane przez dyplomowan? dietetyczkę przepisy stanowić będ? zdrow? podpowiedź przy komponowaniu codziennego jadłospisu. Warto śledzić kolejne katalogi, w których regularnie pojawiać się będ? ciekawe propozycje kulinarne, między innymi na grilla.

–  Zdrowe przepisy to kolejny element naszych działań wspieraj?cych promocję zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania wśród naszych klientów. Pragniemy pokazać, że właściwe odżywianie, bogate w wartościowe produkty, nie jest trudne, a Carrefour jest najlepszym miejscem, w którym można znaleźć świeży i zdrowy asortyment w najlepszych cenach –  powiedziała Anna Kurnatowska, Dyrektor Działu Handlowego Produktów Świeżych.

Carrefour Polska nie tylko znacz?co rozszerza w swoich sklepach ofertę „targu świeżości”, ale także prowadzi kompleksowe działania edukacyjne oraz promuje aktywność fizyczn?. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” realizowany jest m.in. od 2015 r. program edukacyjno-badawczy „ABC Zdrowego Żywienia” – opracowany wspólnie z Wydziałem Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW oraz wspierane s? duże imprezy biegowe w wybranych miastach w Polsce. Carrefour Polska został także Sponsorem Głównym wyścigu Tour de Pologne w 2017 i 2018 roku.

***

O Carrefour                            

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest siln? multiformatow? sieci?, któr? posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażuj? się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferuj?c wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!