Aktualności firm stowarzyszonych

„Wsparcie sprzedaży nigdy nie było tak proste”

<p style="text-align: justify;">Pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania Edenred kierowana do firm, które chcą wspierać swoją sprzedaż przy wykorzystaniu skutecznych narzędzi motywacyjnych i lojalnościowych. Głównym celem działań jest uświadomienie firmom, że bezpośrednie działania wspierające sprzedaż są bardziej efektywne pod względem czasu i ponoszonych nakładów. </p>

>

Budowanie lojalności na rynku konkurencyjnym to ogromne wyzwanie. Praktyka pokazuje, że skuteczniejsze od tradycyjnych mediów s? rozwi?zania z zakresu BTL, czyli te, które pozwalaj? na bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej. Należ? do nich programy wsparcia sprzedaży. Pozwalaj? realizować założone cele sprzedażowe i marketingowe przy znacznie mniejszym budżecie. „Celem kampanii jest pokazanie, że programy wsparcia sprzedaży, które oferuje Edenred, s? nie tylko efektywne, ale przede wszystkim proste i angażuj?ce grupę docelow?. W zależności od tego jakie s? cele firmy, ustalamy strategię w zakresie budowy lojalności i utrzymania klienta. We współpracy kierujemy się maksym? „Think different & Make different" oraz niesztampowym myśleniem. Wiemy jak zorganizować program lojalnościowy i  wsparcia sprzedaży, aby podbił serca tych, do  których jest kierowany. Sercem programów s? nagrody, musz? być zaskakuj?ce i  spełniać marzenia. Najbardziej sprawdzaj? się nagrody w  postaci przedpłaconych kart premiowych, ponieważ daj? natychmiastow? i  gwarantowan? gratyfikację” – komentuje Mariusz Cichy, Dyrektor Sprzedaży w kategorii programy lojalnościowe w Edenred. „W Edenred stawiamy na nowoczesność i now? jakość w obsłudze, wytyczamy trendy i standardy zapewniaj?c najwyższy poziom obsługi w marketingu lojalnościowym” – dodaje.  

W działania promocyjne kampanii zaangażowane s? agencje: San Markos i CubeGroup.  

Więcej o marketingu lojalnościowym Edenred: lojalnosc.edenred.pl  

Edenred jest światowym liderem w usługach przedpłaconych oraz największym wydawc? kart przedpłaconych w Polsce. Współpraca z Edenred to m.in. stałe wsparcie i otrzymywanie na bież?co informacji zwrotnej dotycz?cej mierników efektywności. Wyróżnia nas wiedza branżowa i operacyjna, dlatego wraz z mark? Global Rewards ? dostarczamy bezkonkurencyjne rozwi?zania oraz niezawodny serwis w obszarach wsparcia sprzedaży, motywacji i budowania lojalności na rynkach B2B i B2C. Edenred służy nie tylko 50-letnim doświadczeniem, ale także wiedz? i know-how oraz zespołem specjalistów. Ważna jest dla nas rzetelność i szybkość świadczonych usług, a także sprostanie niestandardowym oczekiwaniom klientów.

Kontakt dla mediów:

Magdalena Bednarz
PR&Communication Manager
Edenred Polska Sp. z o.o.
e-mail: magdalena.bednarz(@)edenred.com
nr tel.:+48  600  005 431

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

„Wsparcie sprzedaży nigdy nie było tak proste”

<p style="text-align: justify;">Pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania Edenred kierowana do firm, które chcą wspierać swoją sprzedaż przy wykorzystaniu skutecznych narzędzi motywacyjnych i lojalnościowych. Głównym celem działań jest uświadomienie firmom, że bezpośrednie działania wspierające sprzedaż są bardziej efektywne pod względem czasu i ponoszonych nakładów. </p>

>

Budowanie lojalności na rynku konkurencyjnym to ogromne wyzwanie. Praktyka pokazuje, że skuteczniejsze od tradycyjnych mediów s? rozwi?zania z zakresu BTL, czyli te, które pozwalaj? na bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej. Należ? do nich programy wsparcia sprzedaży. Pozwalaj? realizować założone cele sprzedażowe i marketingowe przy znacznie mniejszym budżecie. „Celem kampanii jest pokazanie, że programy wsparcia sprzedaży, które oferuje Edenred, s? nie tylko efektywne, ale przede wszystkim proste i angażuj?ce grupę docelow?. W zależności od tego jakie s? cele firmy, ustalamy strategię w zakresie budowy lojalności i utrzymania klienta. We współpracy kierujemy się maksym? „Think different & Make different" oraz niesztampowym myśleniem. Wiemy jak zorganizować program lojalnościowy i  wsparcia sprzedaży, aby podbił serca tych, do  których jest kierowany. Sercem programów s? nagrody, musz? być zaskakuj?ce i  spełniać marzenia. Najbardziej sprawdzaj? się nagrody w  postaci przedpłaconych kart premiowych, ponieważ daj? natychmiastow? i  gwarantowan? gratyfikację” – komentuje Mariusz Cichy, Dyrektor Sprzedaży w kategorii programy lojalnościowe w Edenred. „W Edenred stawiamy na nowoczesność i now? jakość w obsłudze, wytyczamy trendy i standardy zapewniaj?c najwyższy poziom obsługi w marketingu lojalnościowym” – dodaje.  

W działania promocyjne kampanii zaangażowane s? agencje: San Markos i CubeGroup.  

Więcej o marketingu lojalnościowym Edenred: lojalnosc.edenred.pl  

Edenred jest światowym liderem w usługach przedpłaconych oraz największym wydawc? kart przedpłaconych w Polsce. Współpraca z Edenred to m.in. stałe wsparcie i otrzymywanie na bież?co informacji zwrotnej dotycz?cej mierników efektywności. Wyróżnia nas wiedza branżowa i operacyjna, dlatego wraz z mark? Global Rewards ? dostarczamy bezkonkurencyjne rozwi?zania oraz niezawodny serwis w obszarach wsparcia sprzedaży, motywacji i budowania lojalności na rynkach B2B i B2C. Edenred służy nie tylko 50-letnim doświadczeniem, ale także wiedz? i know-how oraz zespołem specjalistów. Ważna jest dla nas rzetelność i szybkość świadczonych usług, a także sprostanie niestandardowym oczekiwaniom klientów.

Kontakt dla mediów:

Magdalena Bednarz
PR&Communication Manager
Edenred Polska Sp. z o.o.
e-mail: magdalena.bednarz(@)edenred.com
nr tel.:+48  600  005 431

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

UWAGA / ATTENTION

W dniu 16.08.2019 biuro CCIFP bedzie zamkniete.
Le vendredi 16.08.2019 27.12 le bureau de la CCIFP sera fermé.