Aktualności firm stowarzyszonych

Warszawskie Targi Książki: Carrefour zaprezentuje cyfrową ofertę książek i zaprosi wydawców do współpracy w kanale online

<p style="text-align: justify;">Na 9. Warszawskich Targach Książki, których Gościem Specjalnym jest Francja, już po raz czwarty zagości firma Carrefour Polska. W tym roku, pod hasłem „Cyfrowy Carrefour”, sieć zaprezentuje swoją nową ofertę książek dostępnych online w ramach konceptu marketplace na platformie Carrefour.pl. Dodatkowo, na stoisku Carrefour w strefie b2b, wydawcy i producenci książek będą mogli spotkać się z przedstawicielami sieci, aby porozmawiać o wspólnym rozpoczęciu sprzedaży książek w Internecie.</p>

>

Na Warszawskich Targach Ksi?żki odwiedzaj?cy cyfrowe stoisko Carrefour będ? mogli zapoznać się z now? digitalow? ofert? ksi?żek od wydawców i sprzedawców dostępnych w ramach marketplace sieci i zamówić interesuj?ce ich tytuły z dostaw? bezpośrednio do domu. Oferta dostępna będzie na platformie Carrefour.pl w nowej dedykowanej kategorii produktów pod nazw? „Kultura i Rozrywka”, która obejmuje m.in. ksi?żki, DVD i płyty z muzyk?. Marketplace to koncept, który Carrefour Polska wdrożył w 2017 r. na swojej stronie internetowej Carrefour.pl, w ramach którego firma oferuje produkty pochodz?ce od zweryfikowanych sprzedawców zewnętrznych (obecnie jest to ponad 150 000 różnych produktów od ponad 150 firm). Nowoczesne i interaktywne stoisko Carrefour zaoferuje wszystkim gościom możliwość zamówienia na dużych, wygodnych ekranach ksi?żek z oferty e-commerce sieci podczas wszystkich 4 dni targowych.

Carrefour Polska zaprasza do strefy b2b swojego stoiska wszystkich wydawców i producentów ksi?żek, którzy chcieliby rozpocz?ć współpracę z sieci? w ramach e-commerce. Carrefour Polska, jako lider innowacji i przemian technologicznych w handlu, ci?gle pracuje nad proponowanymi klientom rozwi?zaniami digitalowymi oraz nowoczesnymi konceptami handlowymi, a rozwój konceptu Marketplace to, w ramach przyjętej strategii omnikanałowej sieci,   jeden z priorytetów Carrefour na obecny rok.

Stoisko Carrefour Polska zlokalizowane zostanie w sektorze D11, przy strefie francuskiej- tegorocznego Gościa Specjalnego Targów Ksi?żki w Warszawie. Obecność Carrefour Polska na targach wpisuje się w ramy strategicznej współpracy z Instytutem Francuskim w Polsce. Carrefour jako mecenas francuskiej kultury w Polsce, od lat wspiera kluczowe inicjatywy francuskie realizowane nad Wisł?, bior?c udział w ambitnych projektach dedykowanych szerokiej publiczności. W ramach partnerstwa z Instytutem Francuskim Carrefour jest także partnerem wystawy fotografii pod tytułem „Przyjaźń polsko-francuska i niepodległości Polski”, która będzie zaprezentowana podczas Warszawskich Targów Ksi?żki na stoisku Instytutu Francuskiego.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

***

O Carrefour:

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest siln? multiformatow? sieci?, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracuj? wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferuj?c wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin