Aktualności firm stowarzyszonych

Szkolenie Rödl & Partner: "Zmiany w VAT na poziomie unijnym – quick fixes"

W ostatnim czasie wprowadzono do ustawy o podatku od towarów i usług wiele nowych regulacji , które mają na celu uszczelnianie poboru VAT.  Od 1 stycznia 2020 r. zaczną obowiązywać kolejne zmiany w tej ustawie tzw. „quick fixes” modyfikujące w istotny sposób dotychczasowe zasady opodatkowania VAT międzynarodowego obrotu towarowego.

 W celu przybliżenia  ryzyka z tym związanego eksperci z Rödl & Partner przygotowali szkolenie „Zmiany w VAT na poziomie unijnym – quick fixes”.

Spotkanie odbędzie się 9 grudnia 2019 r. w Gdańsku przy al. Grunwaldzkiej 472B w budynku Olivia Four (sala Mars).

Zgłoszenia przyjmujemy do 6 grudnia.2019 r. poprzez stronę internetową: http://www.roedl.net/pl/pl/szkolenia/wydarzenia_aktualne/zmiany_w_vat_na_poziomie_unijnym_quick_fixes.html  

Warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie potwierdzenia mailem o zarejestrowaniu uczestnika.

 

Data i miejsce: 9 grudnia 2019, Gdańsk

PROGRAM:

  • 9:30 – 10:00 – Rejestracja uczestników, powitalna kawa
  • 10:00 – 10:45 – Uproszczenie transakcji łańcuchowych
  • 10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa
  • 11:00 – 11:45 – Harmonizacja zasad opodatkowania transakcji z wykorzystaniem magazynów konsygnacyjnych – procedura call-of stock
  • 11:45 – 12:00 – Przerwa kawowa
  • 12:00 – 12:45 – Nowe warunki stosowania stawki 0% w transakcjach wewnątrzwspólnotowych
  • 12:45 – 13:00 – Pytania i rozmowy

 

PROWADZĄCY:

Bartłomiej Wasiak, doradca podatkowy, Rödl & Partner Gdańsk

 

 

ZGŁOSZENIA:

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim w dniu 09.12.2019 w godzinach 9:30-13:00 w Gdańsku, przy al. Grunwaldzkiej 472B, w budynku Olivia Four (sala Mars).

 

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 06.12.2019.

Zgłoszenia przyjmuje: Anna Śliwińska

e-mail: anna.sliwinska‎‎@‎‎roedl.com

tel. +48 602 380 276

 

Koszt uczestnictwa wynosi 200 PLN + 23% VAT za osobę. Dla klientów Rödl & Partner, Cresa Polska sp. z o. o., Konica Minolta Business Solutions Polska sp. z o.o. i członków Pracodawców Pomorza, koszt uczestnictwa wynosi 100 PLN + 23% VAT za osobę. Uczestnikom zapewniamy przerwy kawowe oraz zimny bufet. Informujemy także, że ilość miejsc jest ograniczona, a warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie mailem potwierdzenia o rejestracji.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin