Partnerzy

Szkolenie: LEAN STARTUP - od tworzenia nowych produktów do kultury zwinnej organizacji

<p style="text-align: justify;" align="center"><strong>Magazyn "Brief" zaprasza na szkolenie</strong> <strong>LEAN STARTUP -€“ od tworzenia nowych produktów do kultury zwinnej organizacji.</strong> LEAN STARTUP to nowe podejście do tworzenia produktów i usług, które angażuje klientów na każdym etapie projektowania.</p>

>

[youtube_sc url="https://youtu.be/8Fq9ZzboOcQ"]

Na jakie pytania odpowiemy podczas szkolenia?  

Jak tworzyć nowe produkty w sytuacji niepewności i dużej zmienności sytuacji na rynku?  

Co zrobić, gdy tradycyjny sposób tworzenia produktów nie działa?  

Dlaczego doznania klienta s? tak ważne?  

Jakie znaczenie w prowadzeniu projektów ma podejście Agile oraz jak się ono wi?że z Lean Startup?  

Jak zmienia podejście do marketingu?  

Jak transformuje się rola menedżerów i właścicieli produktów w obliczu zwinnej organizacji?  

Zapraszamy do spotkania z ekspertami w tematach powi?zanych z Lean Startup, którzy w trakcie szkolenia pomog? nam zrozumieć, jak zwiększyć szansę sukcesu naszego nowego produktu lub usługi.  

***   

KIEDY?  

1 czerwca 2016 r.  
  

GDZIE?  

Business Link PGE Narodowy
al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1
Warszawa  
  

KTO?  

Szkolenie poprowadz?:  

Bartosz Janowicz, właściciel firmy Proinnovate  

Małgorzata Nowak, Innovatika  

Łukasz Szóstek  

Arek Morawski    

INWESTYCJA  

1350 zł brutto  

***  

UWAGA!

Wyj?tkowa okazja 3za2 - przy zapisie 3 osób z jednej firmy na szkolenie - płaci się tylko za 2 osoby.

W formularzu zgłoszeniowym w polu Kod rabatowy należy wpisać "3za2".

Promocja trwa do 22 maja.

PROGRAM  

***  

Lean Startup - w Polsce jeszcze mało znana metoda, za oceanem bije rekordy popularności. Transformuje podejście nie tylko do tworzenia nowych produktów, ale także do rozwoju przywództwa oraz zmiany kultury organizacyjnej firm w kierunku większej innowacyjności. Podejście to wdrożyły już takie firmy jak General Electric (GE), Philips, Google czy też jednostki rz?dowe USA, studia filmowe lub firmy biotechnologiczne. Nawet Toyota nie oparła się  pokusie sprawdzenia, czy to działa. Przypomnijmy: w Toyocie narodziła się metoda Lean â ? ? pozwalaj?ca optymalizować procesy bazuj?c na eliminacji marnotrawienia wszelkich zasobów. Inżynierowie tego koncernu samochodowego spróbowali Lean Startup w tworzeniu nowego systemy nawigacji. Okazało się, że mog?  skrócić dwukrotnie czas dostarczenia produktu na rynek. Podobne rezultaty osi?ga GE, szybko testuj?c, która z lodówek z linii Monogram najlepiej sprzeda się  na rynku.  

Metoda Lean Startup wydaje się  „intuicyjna”, ale jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach i w dyscyplinie stosowania się  do jej zasad. Trzymaj?c się  reguł gry możemy być świadkami tego, jak nasza firma zamiast starego i dobrego sedana przemienia się  w bolid rodem z Formuły 1.  

***  

REJESTRACJA  

(przy zapisach korzystamy z formularza prenumeraty)  

***  

* Organizator zastrzega sobie prawo do zorganizowania szkolenia przy minimalnej liczbie 10 uczestników.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin