Aktualności firm stowarzyszonych

Sweet Secret by Mercure - odkryj słodki sekret zamknięty w ciemnej czekoladzie od 14 kwietnia do 04 czerwca 2017

<p style="text-align: justify;" lang="fr-FR" align="justify">„<span><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><em><strong>Życie jest jak pudełko czekoladek. Nigdy nie wiadomo co ci się trafi</strong></em></span><strong><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;">” - powiedział Forrest Gump. Nasze życie jest niewątpliwie wielkim pudełkiem czekoladek. Sięgamy po te, które kuszą swoim  wyglądem. Czasem trafiamy na tę, której smak znamy i lubimy. Innym razem odkrywamy coś nowego, </span>wyjątkowego<span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;">. Zdarza się, że ta niepozorna czekoladka zachwyci już samym zapachem kryjąc w środku słodycz, której długo poszukiwaliśmy. Już wkrótce wyśmienity smak czekolady powita każdego kto skorzysta z oferty promocyjnej Sweet Secret we wszystkich hotelach Mercure w Polsce i krajach Europy Wschodniej. Goście, którzy zdecydują się od 14 kwietnia do 04 czerwca 2017r. na wykupienie minimum dwóch noclegów z pysznym śniadaniem otrzymają 30% niższe ceny za pobyt. </span></strong></span></p>

>

Subtelne i zaskakuj?ce poł?czenie doskonałej czekolady i aromatycznego nadzienia ukrywa kolekcja wyśmienitych pralin. Każde z tych małych dzieł sztuki cukierniczej zostało ręcznie wykonane w polskiej firmie Karmello Chocolatier.  Na gości hoteli Mercure czeka szesnaście unikalnych smaków wykreowanych przez Mistrza Czekoladnictwa w Karmello, a wśród nich przygotowana specjalnie dla Mercure – pralina imbirowa z traw? cytrynow? na bazie ciemnej czekolady terra.  

W tym roku poza flagow? pralin? Mercure ze słodkim sekretem w środku, podniebienia gości zachwyc?: musuj?ca słodycz marakui i białego wina w mlecznej czekoladzie o perłowym blasku (Szumi?ca Marakuja); frywolna kompozycja mięty, czekolady i czarnego pieprzu (Pieprzna Mięta) lub morska k?piel kruszonych pistacji i karmelu otulonych mleczn? czekolad? (Chrupi?ca Pistacja). Smak wyśmienitych czekoladek w zestawach zawieraj?cych 9 lub 16 sztuk czekoladek będzie dostępny w czasie trwania oferty Sweet Secret w recepcji każdego z hoteli Mercure.  

Czekoladowych specjałów nie zabraknie również w restauracjach Winestone należ?cych do marki Mercure i słyn?cych z kolekcji win oraz wyboru dań podawanych na „les planches” – kamiennych deskach (stone).   Podczas oferty goście będ? mogli skosztować ciasta czekoladowego podawanego z lodami platinum. Nie zabraknie również wyj?tkowej Coffee Gourmet. Zamawiaj?c mocn?, czarn? i aromatyczn? Café Gourmand należy spodziewać się zawsze czegoś pysznego, ale nigdy do końca nie wiadomo, co poza kaw?, zaproponuje Szef Kuchni. Co odkryjemy na talerzu już w kwietniu, do ostatniej chwili będzie słodkim sekretem. Hotele Mercure zapraszaj? na Sweet Secret.

***

O Mercure

Mercure jest mark? hoteli kategorii średniej należ?cych do AccorHotels, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 900 hoteli i 180  000 pracowników. Zarz?dzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferuj? jednolity standard, jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i  rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjn? alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com  

Grupa Hotelowa Orbis:  

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferuj?ca 20 000 pokoi w  ponad 116 obiektach. Orbis jest wył?cznym licencjodawc? marek AccorHotels w 16 krajach, w tym w Bośni i  Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne1-gwiazdkowe.  

Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiod?cy na świecie operator hotelowy.  

O ACCORHOTELS  

AccorHotels jest wiod?c? na świecie grup? hotelarsk? i lifestylow?, jak również innowatorem w zakresie rozwi?zań cyfrowych, oferuj?cym wyj?tkowe doświadczenia w ponad 4100 hotelach, kurortach, rezydencjach i ponad 3 000 najwspanialszych prywatnych domach na całym świecie. AccorHotels działa w 95 krajach korzystaj?c ze swojego podwójnego doświadczenia inwestora i operatora hoteli prowadz?c działalność za pośrednictwem HotelServices i HotelInvest. Portfolio hoteli AccorHotels obejmuje uznane międzynarodowe luksusowe marki takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii średniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz Adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe usługi od momentu rozpoczęcia podróży aż do jej zakończenia, czemu służy zwłaszcza niedawne przejęcie firmy John Paul - światowego lidera usług concierge.

Dzięki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, blisko pięćdziesięcioletniej historii AccorHotels wraz z globalnym zespołem licz?cym ponad 250 000 pracowników realizuje jasno wytyczon?, serdeczn? misję: każdy gość będzie czuł się mile widziany (Feel Welcome). Goście hotelowi mog? przyst?pić do jednego z najbardziej satysfakcjonuj?cych programów lojalnościowych na świecie działaj?cego pod nazw? Le Club AccorHotels.

AccorHotels jest również aktywny w społecznościach lokalnych, angażuj?c się w zagadnienia zrównoważonego rozwoju i solidarności w ramach PLANET 21 - kompleksowego programu ł?cz?cego pracowników, gości i partnerów dla osi?gnięcia zrównoważonego wzrostu.

Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY)

Informacje o AccorHotels:  www.twitter.com/accorhotelsgroup | www.accorhotels-group.com

Rezerwuj pokój w hotelu: www.accorhotels.com  

Kontakt:

Grupa Hotelowa Orbis
Agnieszka Kalinowska
– Brand PR, Events Manager GH Orbis
tel. (+48) 22 829 35 48
e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com  

Agencja BCMFD Media Communications
Anna Gucwa – Media Relations
tel. 507 027  035
e-mail : anna.g@bcmfd.pl

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Sweet Secret by Mercure - odkryj słodki sekret zamknięty w ciemnej czekoladzie od 14 kwietnia do 04 czerwca 2017

<p style="text-align: justify;" lang="fr-FR" align="justify">„<span><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><em><strong>Życie jest jak pudełko czekoladek. Nigdy nie wiadomo co ci się trafi</strong></em></span><strong><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;">” - powiedział Forrest Gump. Nasze życie jest niewątpliwie wielkim pudełkiem czekoladek. Sięgamy po te, które kuszą swoim  wyglądem. Czasem trafiamy na tę, której smak znamy i lubimy. Innym razem odkrywamy coś nowego, </span>wyjątkowego<span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;">. Zdarza się, że ta niepozorna czekoladka zachwyci już samym zapachem kryjąc w środku słodycz, której długo poszukiwaliśmy. Już wkrótce wyśmienity smak czekolady powita każdego kto skorzysta z oferty promocyjnej Sweet Secret we wszystkich hotelach Mercure w Polsce i krajach Europy Wschodniej. Goście, którzy zdecydują się od 14 kwietnia do 04 czerwca 2017r. na wykupienie minimum dwóch noclegów z pysznym śniadaniem otrzymają 30% niższe ceny za pobyt. </span></strong></span></p>

>

Subtelne i zaskakuj?ce poł?czenie doskonałej czekolady i aromatycznego nadzienia ukrywa kolekcja wyśmienitych pralin. Każde z tych małych dzieł sztuki cukierniczej zostało ręcznie wykonane w polskiej firmie Karmello Chocolatier.  Na gości hoteli Mercure czeka szesnaście unikalnych smaków wykreowanych przez Mistrza Czekoladnictwa w Karmello, a wśród nich przygotowana specjalnie dla Mercure – pralina imbirowa z traw? cytrynow? na bazie ciemnej czekolady terra.  

W tym roku poza flagow? pralin? Mercure ze słodkim sekretem w środku, podniebienia gości zachwyc?: musuj?ca słodycz marakui i białego wina w mlecznej czekoladzie o perłowym blasku (Szumi?ca Marakuja); frywolna kompozycja mięty, czekolady i czarnego pieprzu (Pieprzna Mięta) lub morska k?piel kruszonych pistacji i karmelu otulonych mleczn? czekolad? (Chrupi?ca Pistacja). Smak wyśmienitych czekoladek w zestawach zawieraj?cych 9 lub 16 sztuk czekoladek będzie dostępny w czasie trwania oferty Sweet Secret w recepcji każdego z hoteli Mercure.  

Czekoladowych specjałów nie zabraknie również w restauracjach Winestone należ?cych do marki Mercure i słyn?cych z kolekcji win oraz wyboru dań podawanych na „les planches” – kamiennych deskach (stone).   Podczas oferty goście będ? mogli skosztować ciasta czekoladowego podawanego z lodami platinum. Nie zabraknie również wyj?tkowej Coffee Gourmet. Zamawiaj?c mocn?, czarn? i aromatyczn? Café Gourmand należy spodziewać się zawsze czegoś pysznego, ale nigdy do końca nie wiadomo, co poza kaw?, zaproponuje Szef Kuchni. Co odkryjemy na talerzu już w kwietniu, do ostatniej chwili będzie słodkim sekretem. Hotele Mercure zapraszaj? na Sweet Secret.

***

O Mercure

Mercure jest mark? hoteli kategorii średniej należ?cych do AccorHotels, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 900 hoteli i 180  000 pracowników. Zarz?dzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferuj? jednolity standard, jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i  rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjn? alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com  

Grupa Hotelowa Orbis:  

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferuj?ca 20 000 pokoi w  ponad 116 obiektach. Orbis jest wył?cznym licencjodawc? marek AccorHotels w 16 krajach, w tym w Bośni i  Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne1-gwiazdkowe.  

Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiod?cy na świecie operator hotelowy.  

O ACCORHOTELS  

AccorHotels jest wiod?c? na świecie grup? hotelarsk? i lifestylow?, jak również innowatorem w zakresie rozwi?zań cyfrowych, oferuj?cym wyj?tkowe doświadczenia w ponad 4100 hotelach, kurortach, rezydencjach i ponad 3 000 najwspanialszych prywatnych domach na całym świecie. AccorHotels działa w 95 krajach korzystaj?c ze swojego podwójnego doświadczenia inwestora i operatora hoteli prowadz?c działalność za pośrednictwem HotelServices i HotelInvest. Portfolio hoteli AccorHotels obejmuje uznane międzynarodowe luksusowe marki takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii średniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz Adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe usługi od momentu rozpoczęcia podróży aż do jej zakończenia, czemu służy zwłaszcza niedawne przejęcie firmy John Paul - światowego lidera usług concierge.

Dzięki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, blisko pięćdziesięcioletniej historii AccorHotels wraz z globalnym zespołem licz?cym ponad 250 000 pracowników realizuje jasno wytyczon?, serdeczn? misję: każdy gość będzie czuł się mile widziany (Feel Welcome). Goście hotelowi mog? przyst?pić do jednego z najbardziej satysfakcjonuj?cych programów lojalnościowych na świecie działaj?cego pod nazw? Le Club AccorHotels.

AccorHotels jest również aktywny w społecznościach lokalnych, angażuj?c się w zagadnienia zrównoważonego rozwoju i solidarności w ramach PLANET 21 - kompleksowego programu ł?cz?cego pracowników, gości i partnerów dla osi?gnięcia zrównoważonego wzrostu.

Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY)

Informacje o AccorHotels:  www.twitter.com/accorhotelsgroup | www.accorhotels-group.com

Rezerwuj pokój w hotelu: www.accorhotels.com  

Kontakt:

Grupa Hotelowa Orbis
Agnieszka Kalinowska
– Brand PR, Events Manager GH Orbis
tel. (+48) 22 829 35 48
e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com  

Agencja BCMFD Media Communications
Anna Gucwa – Media Relations
tel. 507 027  035
e-mail : anna.g@bcmfd.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin