Aktualności firm stowarzyszonych

Sukces Renault na targach Warsaw Home

<p style="text-align: justify;" lang="pt-BR"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span>Jak, gdzie i do kogo kierować przekaz o znaczeniu designu i innowacji dla marki? Renault zadziałało nieszablonowo i zaprezentowało </span><span><em>Renault Home</em></span><span> na największych w Polsce targach wystroju wnętrz Warsaw Home 2017. W pięknym domu Renault zaparkował samochód koncepcyjny Trezor i SUV klasy wyższej Renault Koleos. Targi odwiedziło ponad 64 tysiące osób! Niezwykły Trezor okazał się jedną z największych atrakcji imprezy. </span></span>Udział w targach był także dla marki okazją do wręczenia nagród w konkursie dla młodych projektantów <span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;">RENAULT. PASSION FOR DESIGN &amp; INNOVATION</span>. Elementem programu był również panel dyskusyjny, w którym uczestniczył Antoine Genin, Dyrektor Designu Wewnętrznego Grupy Renault. </p> <p style="text-align: justify;" lang="pt-BR"> </p>

>

Design już od kilku lat jest głównym czynnikiem wyboru samochodów marki Renault w Europie. Jest to efekt ogromnej pracy Dyrekcji Designu pod kierownictwem Laurensa van den Ackera. W  kontekście zmiany stylu życia oraz zwi?zanej z tym roli samochodu nasi projektanci prezentuj? wizję rozwoju do roku 2030 i dalej: auto staje się integraln? części? naszego otoczenia. Zaprezentowany na targach Renault Home to wizualizacja tej koncepcji, w której dom i samochód s? ze sob? ściśle poł?czone. Maj?c na uwadze znaczenie designu dla naszej marki oraz rosn?c? integrację samochodu z naszym życiem, uznaliśmy, że idealnym miejscem dla naszego przekazu będ? targi skierowane do osób zainteresowanych wzornictwem oraz otwartych na nowe trendy – wyjaśnia Agata Szczech, Dyrektor Komunikacji Renault Terytorium East.

Stoisko Renault Home

Ekspozycja Renault Home, która powstała w ramach projektu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION, prezentowała znaczenie designu dla motoryzacji oraz zmieniaj?c? się rolę samochodu w naszym życiu. Na terenie targów powstał Renault Home, czyli w pełni wyposażony dom, którego integraln? części? był samochód koncepcyjny Renault Trezor. Obecność auta w przestrzeni mieszkalnej jest zgodna z wizj? Renault dotycz?c? kierunku rozwoju branży samochodowej. Auta już wkrótce maj? funkcjonować w pełnej harmonii ze swoim otoczeniem oraz komunikować się z  nim, infrastruktur? drogow? czy cyfrowymi urz?dzeniami użytkowników. Renault Trezor, który w  trybie jazdy autonomicznej zapewnia dostęp do multimediów i rozrywki nie tylko pasażerom, lecz także kierowcy, staje się swoistym przedłużeniem domu jako miejsce relaksu.

Wyposażenie wnętrza Renault Home zapewnili partnerzy ekspozycji -– polskie firmy MEBLOO, RAMKO i RUST.

Konkurs dla młodych projektantów

W Renault Home stanęło również Nowe Renault Koleos, SUV klasy wyższej, który znajduje się już w seryjnej produkcji. Zaprojektowanie wnętrza kolejnej generacji tego modelu było zadaniem uczestników konkursu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION, którego rozstrzygnięcie miało miejsce podczas targów Warsaw Home. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie wnętrza SUV-a Renault, następnej generacji Koleosa. Prace oceniało jury złożone z ekspertów, któremu przewodniczył Antoine Genin, Dyrektor Designu Wewnętrznego Grupy Renault. Spośród autorów nadesłanych projektów jury wyłoniło czterech finalistów, a  pi?ty został wybrany w głosowaniu internautów. Podczas uroczystego wręczenia nagród na targach Warsaw Home ogłoszono trzech laureatów. Zwycięzca, Jakub Fochtman, pojedzie z  osob? towarzysz?c? do Dyrekcji Designu Renault w Paryżu.

Renault Trezor

Jedn? z głównych atrakcji targów Warsaw Home okazał się samochód koncepcyjny Renault Trezor. To wielokrotnie nagradzane auto nigdy wcześniej nie było prezentowane w Polsce. Dwumiejscowe, elektryczne coupé budziło duże zainteresowanie wśród odwiedzaj?cych targi, którzy chętnie fotografowali samochód. Uwagę zwracały charakterystyczne czerwone szyby, wlot powietrza w kształcie plastra miodu czy niezwykłe oświetlenie, a także drzwi auta, które unosz? się jednym ruchem – powstaje efekt otwieranego wieka szkatułki. We wnętrzu samochodu dominuj? szlachetne materiały: skóra w kolorze czerwonym oraz jesionowe drewno. Zaokr?glone kształty foteli s? zainspirowane luksusowymi meblami. Renault Trezor otwiera również drogę do ery sportowych aut elektrycznych – do setki rozpędza się w czasie poniżej czterech sekund.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Sukces Renault na targach Warsaw Home

<p style="text-align: justify;" lang="pt-BR"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span>Jak, gdzie i do kogo kierować przekaz o znaczeniu designu i innowacji dla marki? Renault zadziałało nieszablonowo i zaprezentowało </span><span><em>Renault Home</em></span><span> na największych w Polsce targach wystroju wnętrz Warsaw Home 2017. W pięknym domu Renault zaparkował samochód koncepcyjny Trezor i SUV klasy wyższej Renault Koleos. Targi odwiedziło ponad 64 tysiące osób! Niezwykły Trezor okazał się jedną z największych atrakcji imprezy. </span></span>Udział w targach był także dla marki okazją do wręczenia nagród w konkursie dla młodych projektantów <span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;">RENAULT. PASSION FOR DESIGN &amp; INNOVATION</span>. Elementem programu był również panel dyskusyjny, w którym uczestniczył Antoine Genin, Dyrektor Designu Wewnętrznego Grupy Renault. </p> <p style="text-align: justify;" lang="pt-BR"> </p>

>

Design już od kilku lat jest głównym czynnikiem wyboru samochodów marki Renault w Europie. Jest to efekt ogromnej pracy Dyrekcji Designu pod kierownictwem Laurensa van den Ackera. W  kontekście zmiany stylu życia oraz zwi?zanej z tym roli samochodu nasi projektanci prezentuj? wizję rozwoju do roku 2030 i dalej: auto staje się integraln? części? naszego otoczenia. Zaprezentowany na targach Renault Home to wizualizacja tej koncepcji, w której dom i samochód s? ze sob? ściśle poł?czone. Maj?c na uwadze znaczenie designu dla naszej marki oraz rosn?c? integrację samochodu z naszym życiem, uznaliśmy, że idealnym miejscem dla naszego przekazu będ? targi skierowane do osób zainteresowanych wzornictwem oraz otwartych na nowe trendy – wyjaśnia Agata Szczech, Dyrektor Komunikacji Renault Terytorium East.

Stoisko Renault Home

Ekspozycja Renault Home, która powstała w ramach projektu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION, prezentowała znaczenie designu dla motoryzacji oraz zmieniaj?c? się rolę samochodu w naszym życiu. Na terenie targów powstał Renault Home, czyli w pełni wyposażony dom, którego integraln? części? był samochód koncepcyjny Renault Trezor. Obecność auta w przestrzeni mieszkalnej jest zgodna z wizj? Renault dotycz?c? kierunku rozwoju branży samochodowej. Auta już wkrótce maj? funkcjonować w pełnej harmonii ze swoim otoczeniem oraz komunikować się z  nim, infrastruktur? drogow? czy cyfrowymi urz?dzeniami użytkowników. Renault Trezor, który w  trybie jazdy autonomicznej zapewnia dostęp do multimediów i rozrywki nie tylko pasażerom, lecz także kierowcy, staje się swoistym przedłużeniem domu jako miejsce relaksu.

Wyposażenie wnętrza Renault Home zapewnili partnerzy ekspozycji -– polskie firmy MEBLOO, RAMKO i RUST.

Konkurs dla młodych projektantów

W Renault Home stanęło również Nowe Renault Koleos, SUV klasy wyższej, który znajduje się już w seryjnej produkcji. Zaprojektowanie wnętrza kolejnej generacji tego modelu było zadaniem uczestników konkursu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION, którego rozstrzygnięcie miało miejsce podczas targów Warsaw Home. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie wnętrza SUV-a Renault, następnej generacji Koleosa. Prace oceniało jury złożone z ekspertów, któremu przewodniczył Antoine Genin, Dyrektor Designu Wewnętrznego Grupy Renault. Spośród autorów nadesłanych projektów jury wyłoniło czterech finalistów, a  pi?ty został wybrany w głosowaniu internautów. Podczas uroczystego wręczenia nagród na targach Warsaw Home ogłoszono trzech laureatów. Zwycięzca, Jakub Fochtman, pojedzie z  osob? towarzysz?c? do Dyrekcji Designu Renault w Paryżu.

Renault Trezor

Jedn? z głównych atrakcji targów Warsaw Home okazał się samochód koncepcyjny Renault Trezor. To wielokrotnie nagradzane auto nigdy wcześniej nie było prezentowane w Polsce. Dwumiejscowe, elektryczne coupé budziło duże zainteresowanie wśród odwiedzaj?cych targi, którzy chętnie fotografowali samochód. Uwagę zwracały charakterystyczne czerwone szyby, wlot powietrza w kształcie plastra miodu czy niezwykłe oświetlenie, a także drzwi auta, które unosz? się jednym ruchem – powstaje efekt otwieranego wieka szkatułki. We wnętrzu samochodu dominuj? szlachetne materiały: skóra w kolorze czerwonym oraz jesionowe drewno. Zaokr?glone kształty foteli s? zainspirowane luksusowymi meblami. Renault Trezor otwiera również drogę do ery sportowych aut elektrycznych – do setki rozpędza się w czasie poniżej czterech sekund.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin