Analizy i badania
Sprzedano już 3 500 000 pojazdów Dacia!
<p style="text-align: justify;">W nieco ponad 10 lat liczba klientów, których urzekła Dacia, przekroczyła 3 500 000 w Europie oraz w krajach regionu Morza Śródziemnego. 3 500 000 egzemplarz marki Dacia to Sandero Stepway zakupiony przez klientkę z Wielkiej Brytanii. Kluczyki pojazdu zostały przekazane Jody Panov przez Denisa Le Vota, dyrektora handlowego regionu Europa G9, w salonie marki Dacia w Mill Lane (na przedmieściach Londynu).</p>
>
W pi?tek, 32-letnia Jody Panov otrzymała od Denisa Le Vota, dyrektora handlowego regionu Europa G9, klucze do 3 500 000 sprzedanego egzemplarza marki Dacia od chwili odrodzenia marki w 2004 roku. Jody Panov, mężatka z dwójk? dzieci, jest odt?d dumn? właścicielk? modelu Dacia Sandero Stepway.
Dziś przekazujemy 3 500 000 kluczyki do samochodu Dacia i bardzo się cieszę, że odbywa się to w Wielkiej Brytanii, w miejscu, w którym wprowadziliśmy markę na rynek w 2013 roku – wyjaśnia Denis Le Vot, dyrektor handlowy regionu Europa G9 Grupy Renault. – Przekraczaj?c próg 3,5 miliona klientów, marka Dacia potwierdza swój sukces osi?gnięty prost? i jasn? obietnic?, idealnie odpowiadaj?c? oczekiwaniom klientów poszukuj?cych niezawodnych i bezpiecznych pojazdów, z ofert? nowoczesnego wyposażenia i usług, w przystępnych cenach.
Dacia: ponad 10 lat sukcesów
W nieco ponad 10 lat Dacia sprzedała ponad 3 500 000 pojazdów w Europie oraz w krajach regionu Morza Śródziemnego.
Dwa lata po całkowitym odnowieniu gamy modeli marka Dacia kontynuuje swój rozwój. W pierwszej połowie 2015 roku sprzedaż marki Dacia wzrosła o 10,1% i wyniosła 290 024 pojazdy.
W Europie sprzedaż wzrosła o 5,5% w pierwszym półroczu do liczby 205 436 sztuk. We Francji Dacia nadal zajmuje siln? 5 pozycję na rynku samochodów osobowych z 5,3% udziałów w rynku oraz 4 miejsce w zakresie sprzedaży skierowanej do klientów indywidualnych.
Na polskim rynku samochodów osobowych Dacia zamyka pierwsz? dziesi?tkę najpopularniejszych marek samochodowych.
W pierwszym półroczu 2015 roku 19 z 44 państw, w których sprzedawana jest Dacia, ustanowiło rekordy sprzedaży.
Rosn?ca społeczność klientów
W kilku krajach miały miejsca wydarzenia przyci?gaj?ce wielu klientów i ukazuj?ce przywi?zanie klientów do marki. We Francji 11 000 osób przybyło na uroczystości rocznicowe marki Dacia, w Republice Czeskiej zebrało się 6000 osób, z kolei na ogromnym pikniku w Danii bawiło się 3 000 osób, a w Niemczech – 3400 osób. Natomiast z okazji 10-lecia marki Dacia w Maroku 4500 osób wzięło udział w koncercie międzynarodowej gwiazdy muzyki raï — Khaleda; koncert ogl?dały również setki tysięcy telewidzów.
Z roku na rok te wydarzenia społeczne przybieraj? na znaczeniu. To prawdziwe chwile wspólnej zabawy, które tworz? silny zwi?zek klientów i marki. Gdy mowa o mediach społecznościowych, w zaledwie 5 lat marka Dacia zgromadziła już prawie 2 800 000 fanów na Facebooku.
Kontakt dla prasy –Frédéric Favre: +33 1 76 84 01 65