Aktualności firm stowarzyszonych
Soczysty Burger w Hotelach Ibis
<p style="text-align: justify;"><strong>Warszawa, 2 marca 2015, nowoczesna restauracja o świeżym, dynamicznym designie powinna mieć również niebanalne menu. Dlatego w restauracjach ibis kitchen można spróbować wyśmienitych soczystych burgerów w nowej ofercie i-Burger. W tych obiektach nie tylko dobrze się wyśpimy dzięki łóżkom Sweet Bed™ by ibis, ale i zjemy, gdyż w hotelu modne danie przygotowane jest według filozofii slow food. Co więcej, ulubionego burgera możemy zabrać do domu – marka ibis wprowadziła pionierską w gastronomii hotelowej usługę na wynos dla całej oferty i-Burger. </strong></p>
>
TRENDY I ŚWIEŻE SMAKI
Marka ibis nie przestaje udoskonalać standard obsługi w swoich hotelach. Dokonuje pozytywnej zmiany nie tylko w identyfikacji wizualnej w ramach konceptu restauracyjnego ibis kitchen, ale też niezmiennie odświeża i unowocześnia dostępne menu. Zmieniony wystrój dzięki umiejętnemu wykorzystaniu poł?czenia bieli, czerni i czerwieni z drewnianymi akcentami oraz grafikami na ścianach tworzy ciepły klimat miejsca i sprzyja interakcji między gośćmi. Doskonale pasuje do niego pod?żaj?ca za aktualnymi trendami kulinarnymi oferta gastronomiczna i-Burger. W menu znajduje się aż osiem wyśmienitych burgerów, w tym klasyczny i-Burger czy i-Cheese z doskonał? soczyst? wołowin?, jak i bardziej ekstrawagancki, słodko-kwaśny i-Hawaiiczy wegetariański i-Veg z polent? z warzywami. Szczególn? popularności? wśród międzynarodowych gości cieszy się natomiast i-Stefcio z podwójnym serem cheddar oraz sosem BBQ. Warto podkreślić, że każdy z burgerów to 200 gram doskonałej wołowiny, z czego aż 25% pochodzi od krów rasy Angus. Specjalnie na potrzeby oferty i-Burger została stworzona również receptura oraz wielkość bułek, które s? lekkie i nieco puszyste. Idealnie z modnymi ostatnio slow foodowymi burgerami będ? komponować się orzeźwiaj?ce lemoniady i-Lemonades. Słodzone miodem, przygotowywane na miejscu na bazie świeżych cytryn, ananasów lub malin niew?tpliwie ugasz? każde pragnienie. Co więcej wszystkie burgery,dostępne s? nie tylko na miejscu, ale i na wynos.
PROSTO I ZDROWO
W poszukiwaniu ciekawej oferty gastronomicznej marka zainspirowała się aktualnie najmodniejszymi trendami gastronomicznymi nawi?zuj?c do coraz bardziej popularnych food trucków oraz rezygnacji z jedzenia fast foodów. Dlatego w koncepcie bardzo ważne jest, by danie było przygotowane według zasady simple slow food, która gwarantuje skomponowanie potraw ze świeżych,wysokiej jakości i starannie opracowanych składników.Dzięki temu posiłekjest wyj?tkowo smaczny i zdrowy. Menu w restauracjach w hotelach ibis zawiera również bardziej klasyczne i tradycyjne przek?ski oraz dania. Oprócz oferty i-Burger możemy wybierać spośród typowo polskich dań czy restauracyjnych klasyków.
„Oferta i-Burger jest części? naszej szerszej koncepcji zmiany idei restauracji w tej kategorii obiektów hotelowych” – podkreśla Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – „Pod?żamy za nowymi trendami i potrzebami naszych gości, st?d pomysł na wprowadzenie do menu modnychpotraw przygotowywanych z wysokiej jakości świeżych i zdrowych produktów. To propozycja, która ma zachęcić klientówrównież spoza hotelu, aby wst?pili do nas w porzelunchu.”
Marka ibis rozpoczęła promocję oferty i-Burger pod hasłem „NOWA EKIPA W MIEŚCIE – SOCZYSTE BURGERY”, zarówno na terenie hoteli, jak i on-line. Jej części? był m.in. konkurs gotowania na żywo przez blogerów, który odbył się w ibis Warszawa Reduta.
***
IBIS
ibis, jedna z marek ekonomicznych Grupy Accor, największego światowego operatora hotelowego aktywnego w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami, ibis posiada ponad 1000 hoteli i 124 000 pokoi w 59 krajach. Marka stale wprowadza innowacje w celu zaprezentowania jej wartości nowoczesności, komfortu i dostępności. W ostatnich latach ibis stworzył rewolucyjny koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, nowy design powierzchni publicznych; Ibis kitchen to nowoczesna oferta gastronomiczna. Marka pielęgnuje, także nadrzędne wartości przyświecaj?ce standardom świadczonej przez ni? obsługi, co dodatkowo przekłada się na motywację kieruj?c? każdym z pracowników. Ibis jest pierwsz? mark? hotelow?, która otrzymała certyfikację ISO 9001 – 86% sieci uzyskało już ten certyfikat, nagradzaj?cy profesjonalizm i niezawodność hoteli. 58% sieci posiada także certyfikat ISO 14001, daj?cy konkretny wyraz jej zaangażowania środowiskowego. Marka ibis, powstała w 1974 roku, jest europejskim liderem i czwart? na świecie sieci? hoteli ekonomicznych.
Więcej informacji na ibis.co
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.