Aktualności firm stowarzyszonych

Odkryj Mercure na nowo

<p style="text-align: justify;"><strong>Mercure to druga co do wielkości sieć hoteli w Europie w klasie midscale i jeden z liderów na rynku polskim. Charakteryzuje się wyjątkowym podejściem do gościa oraz niezwykłym wystrojem hoteli inspirowanym historią miast, w których się znajduje. Co więcej, odwiedzających zaskakuje wachlarzem ofert specjalnych, takich jak „Sweet Secret by Mercure”. W tym roku jej ambasadorką została Dorota Gardias.</strong></p>

>

Mercure – Gwarancja Jakości

Pod koniec marca 2015 w skład sieci hoteli Mercure w  Polsce wchodziły 22 obiekty. Wszystkie zapewniaj? wysok? jakość obsługi i różnorodność designu. W połowie z nich znajdziemy unikaln? ofertę restauracyjn? w  ramach oryginalnego konceptu Winestone.

‘’Strategia ta, nazwana jest „glocal” i pochodzi, jak łatwo można się domyślić, z poł?czenia dwóch słów: globalna i  lokalna” – zaznacza Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i  krajach bałtyckich. – „Polega ona na ł?czeniu historii i  tradycji wraz z  nowoczesności? obiektu. Należy również wspomnieć o Gwarancji Jakości Mercure – koncepcji, która ma zapewnić jednolity poziom usług we wszystkich naszych hotelach na świecie. Jest to aż 96 wytycznych, opieraj?cych się na trzech głównych zasadach: dostępności, reagowaniu na potrzeby gości oraz dbałości o podwyższanie standardu świadczonych usług. Dzięki temu mog? oni liczyć m.in. na całodobow? infolinię i szybkie rozwi?zania ewentualnych niedogodności.Hotele Mercure to również wyj?tkowy, inspirowany lokalnymi elementami design, o czym świadcz? nasze najnowsze inwestycje na wybrzeżu i w Krakowie.”

Morskie opowieści

Portfolio marki w ostatnim czasie umocniło się – od niespełna miesi?ca goście mog? wypoczywać w  odnowionym Mercure Gdynia Centrum. Jego oryginalny design opiera się na skojarzeniach z  morzem i  żaglami. Charakterystyczny brand wall, czyli logo marki Mercure usytuowane w centralnym miejscu hotelowego lobby, nawi?zuje do żagli cumuj?cego przy nabrzeżu "Daru Pomorza" nazywanego również "Biał? Fregat?". Tam też znajduje się stół służ?cy do przyjmowania gości, który na szklanym blacie ma wytrasowan? różę wiatrów wskazuj?c? strony świata. Pasy na  posadzce natomiast maj? kojarzyć się z granic? między lini? morza a  nabrzeżem. Motyw przewodni odzwierciedla się również w designie stolików, które przywodz? na myśl żółte polery cumownicze. Drugim elementem dominuj?cym w  wystroju wnętrz hotelu jest rodzima kinematografia i  organizowany w Gdyni od 1974 roku Festiwal Filmowy, podczas którego od lat odbywały się tu liczne imprezy towarzysz?ce. Znajduj?ca się przy wejściu do hotelu Sala Biznesowa została poświęcona tematyce srebrnego ekranu. Jej wystrój, ze względu na specjalnie zaprojektowane lampy i reflektory oraz zast?pienie zwykłych siedzisk krzesełkami reżyserskimi, sprawia, że mamy wrażenie przebywania na planie filmowym. Dzięki Fundacji Kino Polska na ścianach zawisły oryginalne, archiwalne plakaty "Rapsodii Bałtyku", "Echa" czy "Do  widzenia, do jutra", których akcja toczy się nad morzem.

Bursztyn i lew

Drugi rebrandowany obecnie hotel na wybrzeżu, który lada moment doł?czy do sieci Mercure, ma oryginalny design zainspirowany motywami zwi?zanymi z miastem. W  lobby Mercure Gdańsk Posejdon znajdziemy graficzne odwołania do sylwetek zabytkowych gdańskich kamienic o  w?skich fasadach zwieńczonych stromymi dachami. Nie mogło tam zabrakn?ć szczególnego dla miasta symbolu – lwa. Jego rzeźba w  kolorach marki Mercure została podarowana przez organizatorów Festiwalu Gdańskich Lwów. Brand wall natomiast zainspirowany jest największym w Europie piecem kaflowym znajduj?cym się na  Dworze Artusa. Poszczególne "kafle" przedstawiaj? w sposób graficzny sylwetki najważniejszych zabytków miasta. Dodatkowym elementem dekoracyjnym jest fototapeta z bursztynem, który jest drugim motywem przewodnim designu hotelu. Kolorystyka i niektóre elementy wystroju sal przywołuj? na myśl plażę i  morze.

Hotel Jagiellonów

Trwa też jedna z największych inwestycji marki Mercure w Regionie. Jest to budowany od podstaw hotel Mercure Kraków Centrum, którego motywem przewodnim będzie królewska dynastia Jagiellonów. Brand wall ma kojarzyć się ze sławnymi Głowami Wawelskimi, czyli rzeźbami zdobi?cymi strop Sali Poselskiej na Zamku Królewskim na Wawelu. W  wystroju królować będ? również patchworkowe wariacje na temat starych mebli i  dywanów oraz portrety władców. Hotel zostanie otwarty dla gości w 2016 roku. Za projekt architektury i  wnętrz odpowiedzialny jest Kaczmarek Studio S.C.

Inne, a jednak podobne

Nowe hotele, jak i te stare będ? ł?czyły nie tylko doskonał? jakość obsługi, ale i wspólne koncepty. Jednym z  nich jest restauracja Winestone odchodz?ca od tradycyjnej hotelowej gastronomii na rzecz coraz bardziej popularnych w Polsce wine barów. Jednym z  jej filarów jest pieczołowicie wyselekcjonowana, sezonowo zmieniaj?ca się kolekcja win, dostępna także w  ofercie na wynos. Drugim, zestawy dań podawane na wzór najmodniejszych francuskich restauracji na „le  planches” – kamiennych deskach (stone). Co ważne, ten wyj?tkowy wybór win znajdziemy tam w  rozs?dnych cenach. W  każdym z hoteli marki Mercure możemy również skorzystać ze specjalnej oferty „Sweet Secret by Mercure”. Goście rezerwuj?cy minimum dwudniowy pobyt do 31 maja br. mog? już po raz trzeci skorzystać z promocji, gdzie oprócz 30% zniżki na nocleg, potrójnych punktów  w programie lojalnościowym Le Club Accorhotels, darmowego WiFi i  pysznego śniadania, otrzymuj? słodki upominek przy zameldowaniu – pudełko z ręcznie wyrabianymi pralinami.

W tym roku po raz pierwszy ofercie „Sweet Secret by Mercure” towarzyszy konkurs „Sweet selfie z widokiem na Mercure” zorganizowany przez portal BlogStar.pl Konkurs trwa do 15 maja, a swoje zgłoszenia można wysyłać na adres konkursy(@)blogstar.pl Spośród otrzymanych zgłoszeń internauci oraz jury, w którego składzie zasiada  Dorota Gardias, wybior? najlepsze zdjęcia, a ich autorzy zostan? nagrodzeni dwuosobowymi, weekendowymi voucherami do  wybranego hotelu sieci Mercure w Polsce.

Link do strony Mercure na Facebooku: www.facebook.com/MercureHotels.polska

Link do blogu Doroty Gardias:
http://blogstar.pl/author/dorota-gardias/

***

O Mercure

Mercure jest mark? hoteli kategorii średniej należ?cych do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170  000 pracowników. Zarz?dzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferuj? jednolity standard jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjn? alternatywę dla innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor Academy, jako wiod?ca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów   170 000 pracowników swoich hoteli, działaj?cych pod markamiAccor. S? oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniaj? rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Śledź aktualności:                                                                                                                    Rezerwuj pokoje:
@accor | www.accor.com                                                                                              www.accorhotels.com
facebook.com/MercureHotels.polska                                                   www.mercure.com

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Odkryj Mercure na nowo

<p style="text-align: justify;"><strong>Mercure to druga co do wielkości sieć hoteli w Europie w klasie midscale i jeden z liderów na rynku polskim. Charakteryzuje się wyjątkowym podejściem do gościa oraz niezwykłym wystrojem hoteli inspirowanym historią miast, w których się znajduje. Co więcej, odwiedzających zaskakuje wachlarzem ofert specjalnych, takich jak „Sweet Secret by Mercure”. W tym roku jej ambasadorką została Dorota Gardias.</strong></p>

>

Mercure – Gwarancja Jakości

Pod koniec marca 2015 w skład sieci hoteli Mercure w  Polsce wchodziły 22 obiekty. Wszystkie zapewniaj? wysok? jakość obsługi i różnorodność designu. W połowie z nich znajdziemy unikaln? ofertę restauracyjn? w  ramach oryginalnego konceptu Winestone.

‘’Strategia ta, nazwana jest „glocal” i pochodzi, jak łatwo można się domyślić, z poł?czenia dwóch słów: globalna i  lokalna” – zaznacza Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i  krajach bałtyckich. – „Polega ona na ł?czeniu historii i  tradycji wraz z  nowoczesności? obiektu. Należy również wspomnieć o Gwarancji Jakości Mercure – koncepcji, która ma zapewnić jednolity poziom usług we wszystkich naszych hotelach na świecie. Jest to aż 96 wytycznych, opieraj?cych się na trzech głównych zasadach: dostępności, reagowaniu na potrzeby gości oraz dbałości o podwyższanie standardu świadczonych usług. Dzięki temu mog? oni liczyć m.in. na całodobow? infolinię i szybkie rozwi?zania ewentualnych niedogodności.Hotele Mercure to również wyj?tkowy, inspirowany lokalnymi elementami design, o czym świadcz? nasze najnowsze inwestycje na wybrzeżu i w Krakowie.”

Morskie opowieści

Portfolio marki w ostatnim czasie umocniło się – od niespełna miesi?ca goście mog? wypoczywać w  odnowionym Mercure Gdynia Centrum. Jego oryginalny design opiera się na skojarzeniach z  morzem i  żaglami. Charakterystyczny brand wall, czyli logo marki Mercure usytuowane w centralnym miejscu hotelowego lobby, nawi?zuje do żagli cumuj?cego przy nabrzeżu "Daru Pomorza" nazywanego również "Biał? Fregat?". Tam też znajduje się stół służ?cy do przyjmowania gości, który na szklanym blacie ma wytrasowan? różę wiatrów wskazuj?c? strony świata. Pasy na  posadzce natomiast maj? kojarzyć się z granic? między lini? morza a  nabrzeżem. Motyw przewodni odzwierciedla się również w designie stolików, które przywodz? na myśl żółte polery cumownicze. Drugim elementem dominuj?cym w  wystroju wnętrz hotelu jest rodzima kinematografia i  organizowany w Gdyni od 1974 roku Festiwal Filmowy, podczas którego od lat odbywały się tu liczne imprezy towarzysz?ce. Znajduj?ca się przy wejściu do hotelu Sala Biznesowa została poświęcona tematyce srebrnego ekranu. Jej wystrój, ze względu na specjalnie zaprojektowane lampy i reflektory oraz zast?pienie zwykłych siedzisk krzesełkami reżyserskimi, sprawia, że mamy wrażenie przebywania na planie filmowym. Dzięki Fundacji Kino Polska na ścianach zawisły oryginalne, archiwalne plakaty "Rapsodii Bałtyku", "Echa" czy "Do  widzenia, do jutra", których akcja toczy się nad morzem.

Bursztyn i lew

Drugi rebrandowany obecnie hotel na wybrzeżu, który lada moment doł?czy do sieci Mercure, ma oryginalny design zainspirowany motywami zwi?zanymi z miastem. W  lobby Mercure Gdańsk Posejdon znajdziemy graficzne odwołania do sylwetek zabytkowych gdańskich kamienic o  w?skich fasadach zwieńczonych stromymi dachami. Nie mogło tam zabrakn?ć szczególnego dla miasta symbolu – lwa. Jego rzeźba w  kolorach marki Mercure została podarowana przez organizatorów Festiwalu Gdańskich Lwów. Brand wall natomiast zainspirowany jest największym w Europie piecem kaflowym znajduj?cym się na  Dworze Artusa. Poszczególne "kafle" przedstawiaj? w sposób graficzny sylwetki najważniejszych zabytków miasta. Dodatkowym elementem dekoracyjnym jest fototapeta z bursztynem, który jest drugim motywem przewodnim designu hotelu. Kolorystyka i niektóre elementy wystroju sal przywołuj? na myśl plażę i  morze.

Hotel Jagiellonów

Trwa też jedna z największych inwestycji marki Mercure w Regionie. Jest to budowany od podstaw hotel Mercure Kraków Centrum, którego motywem przewodnim będzie królewska dynastia Jagiellonów. Brand wall ma kojarzyć się ze sławnymi Głowami Wawelskimi, czyli rzeźbami zdobi?cymi strop Sali Poselskiej na Zamku Królewskim na Wawelu. W  wystroju królować będ? również patchworkowe wariacje na temat starych mebli i  dywanów oraz portrety władców. Hotel zostanie otwarty dla gości w 2016 roku. Za projekt architektury i  wnętrz odpowiedzialny jest Kaczmarek Studio S.C.

Inne, a jednak podobne

Nowe hotele, jak i te stare będ? ł?czyły nie tylko doskonał? jakość obsługi, ale i wspólne koncepty. Jednym z  nich jest restauracja Winestone odchodz?ca od tradycyjnej hotelowej gastronomii na rzecz coraz bardziej popularnych w Polsce wine barów. Jednym z  jej filarów jest pieczołowicie wyselekcjonowana, sezonowo zmieniaj?ca się kolekcja win, dostępna także w  ofercie na wynos. Drugim, zestawy dań podawane na wzór najmodniejszych francuskich restauracji na „le  planches” – kamiennych deskach (stone). Co ważne, ten wyj?tkowy wybór win znajdziemy tam w  rozs?dnych cenach. W  każdym z hoteli marki Mercure możemy również skorzystać ze specjalnej oferty „Sweet Secret by Mercure”. Goście rezerwuj?cy minimum dwudniowy pobyt do 31 maja br. mog? już po raz trzeci skorzystać z promocji, gdzie oprócz 30% zniżki na nocleg, potrójnych punktów  w programie lojalnościowym Le Club Accorhotels, darmowego WiFi i  pysznego śniadania, otrzymuj? słodki upominek przy zameldowaniu – pudełko z ręcznie wyrabianymi pralinami.

W tym roku po raz pierwszy ofercie „Sweet Secret by Mercure” towarzyszy konkurs „Sweet selfie z widokiem na Mercure” zorganizowany przez portal BlogStar.pl Konkurs trwa do 15 maja, a swoje zgłoszenia można wysyłać na adres konkursy(@)blogstar.pl Spośród otrzymanych zgłoszeń internauci oraz jury, w którego składzie zasiada  Dorota Gardias, wybior? najlepsze zdjęcia, a ich autorzy zostan? nagrodzeni dwuosobowymi, weekendowymi voucherami do  wybranego hotelu sieci Mercure w Polsce.

Link do strony Mercure na Facebooku: www.facebook.com/MercureHotels.polska

Link do blogu Doroty Gardias:
http://blogstar.pl/author/dorota-gardias/

***

O Mercure

Mercure jest mark? hoteli kategorii średniej należ?cych do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170  000 pracowników. Zarz?dzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferuj? jednolity standard jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjn? alternatywę dla innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor Academy, jako wiod?ca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów   170 000 pracowników swoich hoteli, działaj?cych pod markamiAccor. S? oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniaj? rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Śledź aktualności:                                                                                                                    Rezerwuj pokoje:
@accor | www.accor.com                                                                                              www.accorhotels.com
facebook.com/MercureHotels.polska                                                   www.mercure.com

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin