Aktualności firm stowarzyszonych

„Odbierz sadzonkę!” w Carrefour Wileńska

<p style="text-align: justify;">Z okazji Międzynarodowego Dnia Ziemi Carrefour we współpracy z SUEZ Polska przygotował dla swoich klientów specjalną ekologiczną inicjatywę. Osoby, które w najbliższą sobotę tj. 21 kwietnia, w godzinach 10.00-15.00 przyniosą do hipermarketu Carrefour Wileńska makulaturę otrzymają za darmo sadzonkę drzewka lub ozdobnej rośliny doniczkowej.</p>

>

Akcja w ramach kampanii „Odbierz sadzonkę!” zostanie przeprowadzona na parkingu Galerii Wileńskiej. W najbliższ? sobotę będzie tam działać specjalne stoisko, przygotowane w ramach współpracy Carrefour z firm? SUEZ Polska. Każdy klient będzie mógł otrzymać za darmo sadzonkę drzewka lub kwiatów doniczkowych. Wystarczy przynieść stare czasopisma, gazety, wydruki, pudełka kartonowe lub inne odpady papierowe. Osoby, które przekaż? większ? ilość makulatury, dostan? kilka sadzonek.

Organizatorzy pragn? uświadomić mieszkańcom Warszawy i okolic jak ważna dla środowiska jest właściwa segregacja makulatury, która jest bardzo cennym surowcem i może być przetwarzana aż 7-krotnie. Kampania „Odbierz sadzonkę!” umożliwi przekazanie dużej ilości odpadów papierowych, które zostan? przetworzone i przywrócone do ponownego wykorzystania, co zagwarantuje SUEZ Polska, światowy lider w zakresie gospodarki wodnej i odpadowej.

Ochrona bioróżnorodności to jeden z kluczowych programów realizowanych przez Carrefour w ramach polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie. Jednym z działań w tym obszarze jest przeciwdziałanie wylesianiu. Grupa Carrefour podjęła zobowi?zanie, że do 2020 roku artykuły z  10 grup produktów marki własnej Carrefour, których produkcja niesie ze sob? ryzyko deforestacji, będ? wytwarzane w zgodzie z  zasadami zrównoważonego leśnictwa. W  ramach zachęcania do ochrony zasobów leśnych Carrefour przygotowuje każdego roku także akcję edukacyjn? „STOP Deforestacji” dla swoich pracowników z okazji Międzynarodowego Dnia Lasów.

Firma dba również o segregowanie i recycling odpadów drewnianych. Ponadto, w ramach akcji „Pszczele hotele” zlokalizowanych na dachach wybranych sklepów, sieć pomaga w ochronie pszczół w środowisku miejskim oraz wzmacnia świadomość społeczn? dotycz?c? miejskiego pszczelarstwa. Warto także dodać, że sieć podjęła również decyzję o całkowitym wycofaniu ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego do 2025 roku.

***

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów   handlu spożywczego, jest siln? multiformatow? sieci?, któr? posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i  wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażuj? się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferuj?c wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

O SUEZ

SUEZ Polska jest części? Grupy SUEZ - światowego lidera w dziedzinie gospodarki wodnej i odpadowej. Grupę tworz? specjalistyczne spółki dostarczaj?ce innowacyjne rozwi?zania w modelu gospodarki cyrkularnej w czterech głównych sektorach: woda, recykling i odzysk, oczyszczanie i uzdatnianie oraz consulting. SUEZ oferuje kompleksowe usługi w zakresie odbioru, recyklingu, odzysku oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych i przemysłowych, w tym usługi specjalistyczne tj. remediacja gleb i obsługa separatorów. Więcej na  www.suez.pl  oraz na Facebook i LinkedIn.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie SUEZ opiera się na zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami oraz ich wspieraniu poprzez Fundację SUEZ „Jesteśmy z Tob?”, angażowaniu pracowników w aktywności woluntariatu pracowniczego a także realizowania wsparcia dla partnerów firmy.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

„Odbierz sadzonkę!” w Carrefour Wileńska

<p style="text-align: justify;">Z okazji Międzynarodowego Dnia Ziemi Carrefour we współpracy z SUEZ Polska przygotował dla swoich klientów specjalną ekologiczną inicjatywę. Osoby, które w najbliższą sobotę tj. 21 kwietnia, w godzinach 10.00-15.00 przyniosą do hipermarketu Carrefour Wileńska makulaturę otrzymają za darmo sadzonkę drzewka lub ozdobnej rośliny doniczkowej.</p>

>

Akcja w ramach kampanii „Odbierz sadzonkę!” zostanie przeprowadzona na parkingu Galerii Wileńskiej. W najbliższ? sobotę będzie tam działać specjalne stoisko, przygotowane w ramach współpracy Carrefour z firm? SUEZ Polska. Każdy klient będzie mógł otrzymać za darmo sadzonkę drzewka lub kwiatów doniczkowych. Wystarczy przynieść stare czasopisma, gazety, wydruki, pudełka kartonowe lub inne odpady papierowe. Osoby, które przekaż? większ? ilość makulatury, dostan? kilka sadzonek.

Organizatorzy pragn? uświadomić mieszkańcom Warszawy i okolic jak ważna dla środowiska jest właściwa segregacja makulatury, która jest bardzo cennym surowcem i może być przetwarzana aż 7-krotnie. Kampania „Odbierz sadzonkę!” umożliwi przekazanie dużej ilości odpadów papierowych, które zostan? przetworzone i przywrócone do ponownego wykorzystania, co zagwarantuje SUEZ Polska, światowy lider w zakresie gospodarki wodnej i odpadowej.

Ochrona bioróżnorodności to jeden z kluczowych programów realizowanych przez Carrefour w ramach polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie. Jednym z działań w tym obszarze jest przeciwdziałanie wylesianiu. Grupa Carrefour podjęła zobowi?zanie, że do 2020 roku artykuły z  10 grup produktów marki własnej Carrefour, których produkcja niesie ze sob? ryzyko deforestacji, będ? wytwarzane w zgodzie z  zasadami zrównoważonego leśnictwa. W  ramach zachęcania do ochrony zasobów leśnych Carrefour przygotowuje każdego roku także akcję edukacyjn? „STOP Deforestacji” dla swoich pracowników z okazji Międzynarodowego Dnia Lasów.

Firma dba również o segregowanie i recycling odpadów drewnianych. Ponadto, w ramach akcji „Pszczele hotele” zlokalizowanych na dachach wybranych sklepów, sieć pomaga w ochronie pszczół w środowisku miejskim oraz wzmacnia świadomość społeczn? dotycz?c? miejskiego pszczelarstwa. Warto także dodać, że sieć podjęła również decyzję o całkowitym wycofaniu ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego do 2025 roku.

***

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów   handlu spożywczego, jest siln? multiformatow? sieci?, któr? posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i  wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażuj? się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferuj?c wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

O SUEZ

SUEZ Polska jest części? Grupy SUEZ - światowego lidera w dziedzinie gospodarki wodnej i odpadowej. Grupę tworz? specjalistyczne spółki dostarczaj?ce innowacyjne rozwi?zania w modelu gospodarki cyrkularnej w czterech głównych sektorach: woda, recykling i odzysk, oczyszczanie i uzdatnianie oraz consulting. SUEZ oferuje kompleksowe usługi w zakresie odbioru, recyklingu, odzysku oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych i przemysłowych, w tym usługi specjalistyczne tj. remediacja gleb i obsługa separatorów. Więcej na  www.suez.pl  oraz na Facebook i LinkedIn.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie SUEZ opiera się na zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami oraz ich wspieraniu poprzez Fundację SUEZ „Jesteśmy z Tob?”, angażowaniu pracowników w aktywności woluntariatu pracowniczego a także realizowania wsparcia dla partnerów firmy.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin