Aktualności firm stowarzyszonych

Nowoczesny katalog nagród do wspierania sprzedaży

<p style="text-align: justify;">Programy wsparcia sprzedaży czy akcje promocyjne, które przyciągną uczestników, to nie lada wyzwanie. Co zrobić by podbiły serca tych, do których są kierowane? </p>

>

Zaproponuj nagrody dostępne od ręki. Nieatrakcyjne nagrody to główny grzech programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Musz? one być elastyczne, a przede wszystkim różnorodne, aby trafiały w gusta. Uczestnicy s? coraz bardziej wymagaj?cy i świadomi, często znudzeni ilości? prowadzonych akcji, oczekuj? natychmiastowej gratyfikacji. Idealnie powyższe warunki spełni? przedpłacone karty premiowe, ponieważ dostarczaj? pozytywnych emocji, a przede wszystkim spełniaj? warunek natychmiastowej gratyfikacji. Karty premiowe to nie tylko karty, to nowoczesny katalog nagród wykorzystywany w marketingu lojalnościowym. Karty przywi?zuj? do marki i aktywizuj? uczestników programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Trafiaj? w potrzeby i gusta klientów, przedstawicieli handlowych, partnerów biznesowych, a przy okazji s? dostępne w każdym momencie trwania programu.  

Co oznacza nowoczesny katalog nagród?

Przedpłacone karty premiowe oferowane przez Edenred można elastycznie dopasować do założeń każdego programu wsparcia sprzedaży. Klienci mog? je spersonalizować zgodnie z indywidualnymi upodobaniami i potrzebami. Z zasady karty przedpłacone s? akceptowane na całym świecie i w internecie, ale na życzenie klienta Edenred przygotuje karty premiowe z akceptacj? do jednej branży lub kilku wybranych, np. biura podróży, sklepy ze sprzętem AGD/RTV, perfumerie, lub tylko do punktów sprzedaży klienta lub jego partnera biznesowego. To tylko niektóre przykłady personalizacji kart Edenred. Karty z wybranym zakresem akceptacji s? najbardziej zbliżone do nagród rzeczowych czy popularnych voucherów turystycznych. Co więcej doskonale je zastępuj?, ponieważ obdarowany samodzielnie w dogodnym dla siebie czasie i miejscu wybierze nagrodę, która spełni jego marzenia. Długi termin ważności kart sprawia, że wydaje się je raz na cały okres trwania programu lojalnościowego czy wsparcia sprzedaży, a następnie można je wielokrotnie zasilać na różne kwoty i z różn? częstotliwości?. Swobodne różnicowanie wartości nagród doskonale sprawdza się w przypadku długofalowych akcji. Uczestnik, który otrzymał kartę, na bież?co kontroluje stan środków i historię transakcji w aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej. Dzięki temu wie jaki pułap osi?gn?ł i za co został nagrodzony.  

Szybkość i prostota

Program lojalnościowy i motywacyjny oparty na nagrodach w formie kart przedpłaconych jest efektywny pod k?tem kosztów i czasu. Nie wymaga gromadzenia nagród i ponoszenia wydatków na ich magazynowanie.

Karty s? zawsze dostępne, nigdy się nie kończ?, a organizator programu lojalnościowego i wsparcia sprzedaży w szybki i łatwy sposób samodzielnie zarz?dza katalogiem nagród.  

Koniec roku, a budżet marketingowy jeszcze niewykorzystany?

Wykorzystaj efektywnie budżet marketingowy na bezpośrednie wsparcie sprzedaży. Przekonaj się jak szybko zaprocentuje. Nie wyrzucaj pieniędzy na drogie działania reklamowe. Lepiej przeprowadź program wsparcia sprzedaży i użyj przedpłacone karty premiowe Edenred. Zmotywujesz w ten sposób siły sprzedaży do zwiększenia obrotów. W efekcie Twoja sprzedaż wzrośnie, a budżet zostanie skutecznie zrealizowany.  

Lojalność doceniana na całym świecie

Grupa Edenred stworzyła markę Global Rewards ?, która dała jej pozycję światowego lidera w marketingu lojalnościowym. Wyróżnia nas ponad 50-letnie doświadczenie i know-how. Oferujemy now? jakość w tworzeniu nowoczesnego katalogu nagród na polskim rynku. Klienci wysoko ceni? nas za indywidualne podejście, jakość obsługi i elastyczność w działaniu. Liczy się dla nas każdy detal zwi?zany z obsług? klientów, użytkowników kart oraz uczestników programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży.  

Dowiedz się więcej:
http://lojalnosc.edenred.pl/karty-premiowe/?utm_source=PR-online&utm_medium=artykul&utm_term=karty-premiowe&utm_campaign=KartyPremiowe16  

Autor tekstu: Mariusz Cichy, Dyrektor Sprzedaży w kategorii Programy Lojalnościowe

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin