Aktualności firm stowarzyszonych

Mercure udowodnił „Teorię sześciu przyjaciół”

<p style="text-align: justify;"><strong>Marka Mercure zakończyła ostatni etap projektu „The Six Friends Theory”, który miał za zadanie sprawdzić powszechnie znaną tezę, która zakłada, że od dowolnej osoby na świecie dzieli nas maksymalnie sześć osób. W wyniku ogłoszonego w mediach społecznościowych castingu wyłoniona została zwyciężczyni, 21-letnia Włoszka Ludovica Loda. Wygrała podróż dookoła świata szlakiem hoteli należących do sieci hoteli Mercure, której celem było m.in. spotkanie z Nigelem, Aborygenem z plemienia Bundjalung w Australii. Podczas kolejnych etapów podróży Ludovica miała okazję poznać kolejne pięć osób łączących ją z nim, w ten sposób pokazując całemu światu, że teoria sześciu przyjaciół jest prawdziwa! Dodatkowo Mercure wraz z TNS Sofres przeprowadził interesujące badanie na temat przyjaźni.</strong></p>

>

Casting do podróży życia z mark? Mercure

W pierwszym etapie projektu „The Six Friends Theory”, wyłoniona została osoba z  dowolnego miejsca na świecie, która miała zostać zabrana na spotkanie z  Aborygenem z  plemienia Bundjalung w  Australii. Celem tej podróży było sprawdzenie tezy, że te dwie osoby dzieli jedynie sześć stopni oddalenia! Internauci oddawali głosy na facebookowej stronie marki Mercure, a następnie 25 lutego jury wyłoniło zwyciężczynię, któr? została Ludovica Loda -21-letnia Włoszka, pasjonatka podróży i  przygód.

Dookoła świata szlakiem przyjaciół

Ludovica wróciła już z 46-dniowej podróży dookoła świata szlakiem hoteli marki Mercure i podzieliła się z członkami społeczności „Six Friends” wrażeniami z niesamowitej przygody, opisuj?c spotkania, odkrycia, wycieczki i wyj?tkowe doświadczenia. Trasa jej podróży wyznaczona została przez kraje ojczyste pięciu przyjaciół ł?cz?cych j? z Nigelem – Aborygenem z plemienia Bundjalung w Australii. Wyruszyła z Rzymu, następnie zatrzymała się w  hotelach Mercure w Paryżu, Berlinie, Londynie, Rio, Nelspruit w RPA i na Bali, a swoj? niebywał? podróż zakończyła w Byron Bay w Australii! Tym samym w  ci?gu 46 dni pokonała trasę długości 31  599 km. Jej wycieczka obfitowała w  emocjonuj?ce wydarzenia i odkrycia, jak na przykład lekcje graffiti w  Paryżu, dzikie noce w  Berlinie, lekcje samby w Rio, zajęcia z biwakowania w RPA i  wiele, wiele innych!

Trasa pełna miłych niespodzianek

Co ciekawe, Ludovica nie miała pojęcia, jak wygl?da cała trasa jej podróży. Na każdym etapie była witana przez pracownika sieci Mercure pełni?cego rolę jej przewodnika oraz spotykała kolejnego przyjaciela, który informował j? o  następnym celu. Członkowie zespołów hoteli dokładali wszelkich starań, by zapewnić Ludovice wspaniałe atrakacje. Przez cały czas przygody i spotkania Ludovicy rejestrował filmowiec Jean-François Julian.

Serial internetowy „The Six Friends Theory”

Pocz?wszy od 13 maja Mercure będzie prezentował serial internetowy o podróży Ludovicy na stronie www.facebook.com/MercureHotels.polska. Członkowie społeczności „Six Friends” będ? mogli co drugi dzień obejrzeć nowy odcinek przedstawiaj?cy jej kolejne przygody.

Zapraszamy do obejrzenia zwiastuna serialu internetowego „The Six Friends Theory”:
https://www.youtube.com/watch?v=kIyRoglOgds   

Międzynarodowa diagnoza przyjaźni

Przy okazji projektu Mercure przeprowadził wraz z Instytutem TNS Sofres badania pod tytułem „Podróże i media społecznościowe: dwa filary przyjaźni w 2015 r.”[1]. Badanie, które przeprowadzono na próbie 5  500 osób z 13 krajów, rzuca nowe światło na pojęcie przyjaźni w  czasach, które charakteryzuje Web 2.0 i coraz częstsze podróże. Czy łatwiej w XXI wieku jest poszerzyć grono przyjaciół i być bardziej otwartym na innych? Okazuje się, że kr?g naszych przyjaciół ulega zmianie i przekształceniu w wyniku łatwiejszej możliwości wyjazdów. Mamy przyjacielskie stosunki nie tylko z osobami, które mieszkaj? w  pobliżu, ale coraz częściej także z  ludźmi spotkanymi w  różnych zak?tkach świata.

(Kilka kluczowych wyników znajduje się również na doł?czonej infografice)

  • 56% osób, które wzięło udział w badaniu, zaprzyjaźniło się z kimś podczas podróż. Brazylijczycy (84%) i, co jest najbardziej zaskakuj?ce z uwagi na barierę językow?, także Chińczycy (71%) s? najbardziej skorzy do zawierania takich kosmopolitycznych znajomości. Natomiast Japończycy s? najbardziej powści?gliwi – jedynie 11% respondentów deklaruje zawarcie przyjaźni w ten sposób.
  • 45% pytanych osób stwierdziło, że podczas podróży kontaktuje się z przyjaciółmi przyjaciół z  mediów społecznościowych.
  • 77% osób, które udzieliło odpowiedzi na pytania, podczas podróży utrzymuje kontakt z  przyjaciółmi za pośrednictwem mediów społecznościowych. Dziś podróże nadaj? prestiż i ludzie dziel? się swoimi odkryciami z tymi przyjaciółmi, którzy zostali w domu lub w pracy. Kartki pocztowe umarły! Niech żyj? zdjęcia (36%) i posty (32%)!
  • 44% użytkowników sieci społecznościowych zawarło internetow? przyjaźń z kimś, kogo nigdy faktycznie nie spotkało! Wśród osób korzystaj?cych z mediów społecznościowych największymi „kolekcjonerami” wirtualnych przyjaciół s? Chińczycy, jako że blisko 72% z nich zawiera internetowe przyjaźnie z  osobami, których nigdy nie spotkało. Tuż za Chińczykami plasuj? się Brazylijczycy z wynikiem 67%. Francuzi zajmuj? ostatni? pozycję na liście: 26% użytkowników mediów społecznościowych deklaruje zawarcie przyjaźni internetowej z osob?, której nigdy nie spotkali.

    Wydaje się, że mężczyźni zawieraj? więcej

    wirtualnych znajomości, szczególnie we Francji, Włoszech i Australii. We Francji 61% mężczyzn pytanych w badaniu ł?czy internetowa przyjaźń z  osobami, których nie spotkali w rzeczywistości – dla porównania odsetek podobnie postępuj?cych kobiet wynosi 44%.

Ponadto Internet sprzyja nie tylko narodzinom, ale co najważniejsze, podtrzymywaniu przyjaźni. Ludzie odnajduj? swoich najlepszych przyjaciół ze szkoły podstawowej (61% badanych osób uważa to za kluczow? zaletę mediów społecznościowych), nie zapominaj? o urodzinach najbliższych (40%) i w łatwy sposób dziel? się przemyśleniami czy zdjęciami (51%), co buduje poczucie codziennej bliskości.

Wyj?tkowy, globalny projekt, który ukazuje nowe pozycjonowanie marki Mercure

Ogólnoświatowy projekt „The Six Friends Theory”, opracowany przez agencję ds. komunikacji W&Cie, w  pełni ukazuje nowe oblicze marki Mercure. W 2013 r. otworzyła ona nowy rozdział w historii i  dokonała zmiany w strategii, która uwzględnia nowe podejście do hoteli średniej kategorii. Celem Mercure jest podkreślanie lokalnych cech każdego miejsca, a tym samym oferowanie podróżnym autentycznych, wspólnych doświadczeń i spotkań, co nazywane jest glokalności?. Inicjuj?c projekt w  mediach społecznościowych obejmuj?cy realn? podróż dookoła świata, która w założeniu oparta jest na spotkaniach z ludźmi, wizytach w niezwykłych miejscach, kolekcjonowaniu mocnych wrażeń czy niespodziankach, pokazuje, że dysponuje nie tylko rozbudowanymi kanałami komunikacji, ale także stosuje innowacyjne rozwi?zania w pełni pod?żaj?c z duchem czasu. Kampania ta ukazuje również międzynarodowość marki Mercure, która rozszerza swoj? działalność, realizuje programy modernizacyjne na całym świecie i nieustannie wzmacnia sieć licz?c? już 711 hoteli w  52 krajach.

Kampania „The Six Friends Theory”  w liczbach

  • ponad 175,000 polubień na stronach Mercure
  • 400 uczestników castingu
  • 5,8 milionów wyświetleń zwiastuna na kanale Youtube
  • 12 milionów internautów, do których dotarłakampania na Facebooku
  • 46-dniowa podróż
  • pokonana trasa długości 31  599 km

Link do strony Mercure na Facebooku: www.facebook.com/MercureHotels.polska

[1] Badanie online z udziałem 5 500 osób w wieku od 16 do 65 lat, pochodz?cych z 13 krajów: Niemiec, Włoch, Brazylii, Belgii, Hiszpanii, Polski, Portugalii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Francji, Chin, Japonii i Australii.

***

O Mercure

Mercure jest mark? hoteli kategorii średniej należ?cych do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170  000 pracowników. Zarz?dzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferuj? jednolity standard jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjn? alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci i  wysokiej jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w  Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w  Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i  franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z  470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiod?ca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działaj?cych pod markamiAccor. S? oni na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniaj? rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Śledź aktualności:   @accor | www.accor.com                        
Rezerwuj pokoje:www.accorhotels.com

  facebook.com/MercureHotels.com   www.mercure.com

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. (+48) 22 829 35 48;
e-mail: agnieszka.kalinowska(@)accor.com

Monika Błaszczak, Public Dialog, tel. (+48) 662 671 883;
e-mail: m.blaszczak(@)publicdialog.pl

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Mercure udowodnił „Teorię sześciu przyjaciół”

<p style="text-align: justify;"><strong>Marka Mercure zakończyła ostatni etap projektu „The Six Friends Theory”, który miał za zadanie sprawdzić powszechnie znaną tezę, która zakłada, że od dowolnej osoby na świecie dzieli nas maksymalnie sześć osób. W wyniku ogłoszonego w mediach społecznościowych castingu wyłoniona została zwyciężczyni, 21-letnia Włoszka Ludovica Loda. Wygrała podróż dookoła świata szlakiem hoteli należących do sieci hoteli Mercure, której celem było m.in. spotkanie z Nigelem, Aborygenem z plemienia Bundjalung w Australii. Podczas kolejnych etapów podróży Ludovica miała okazję poznać kolejne pięć osób łączących ją z nim, w ten sposób pokazując całemu światu, że teoria sześciu przyjaciół jest prawdziwa! Dodatkowo Mercure wraz z TNS Sofres przeprowadził interesujące badanie na temat przyjaźni.</strong></p>

>

Casting do podróży życia z mark? Mercure

W pierwszym etapie projektu „The Six Friends Theory”, wyłoniona została osoba z  dowolnego miejsca na świecie, która miała zostać zabrana na spotkanie z  Aborygenem z  plemienia Bundjalung w  Australii. Celem tej podróży było sprawdzenie tezy, że te dwie osoby dzieli jedynie sześć stopni oddalenia! Internauci oddawali głosy na facebookowej stronie marki Mercure, a następnie 25 lutego jury wyłoniło zwyciężczynię, któr? została Ludovica Loda -21-letnia Włoszka, pasjonatka podróży i  przygód.

Dookoła świata szlakiem przyjaciół

Ludovica wróciła już z 46-dniowej podróży dookoła świata szlakiem hoteli marki Mercure i podzieliła się z członkami społeczności „Six Friends” wrażeniami z niesamowitej przygody, opisuj?c spotkania, odkrycia, wycieczki i wyj?tkowe doświadczenia. Trasa jej podróży wyznaczona została przez kraje ojczyste pięciu przyjaciół ł?cz?cych j? z Nigelem – Aborygenem z plemienia Bundjalung w Australii. Wyruszyła z Rzymu, następnie zatrzymała się w  hotelach Mercure w Paryżu, Berlinie, Londynie, Rio, Nelspruit w RPA i na Bali, a swoj? niebywał? podróż zakończyła w Byron Bay w Australii! Tym samym w  ci?gu 46 dni pokonała trasę długości 31  599 km. Jej wycieczka obfitowała w  emocjonuj?ce wydarzenia i odkrycia, jak na przykład lekcje graffiti w  Paryżu, dzikie noce w  Berlinie, lekcje samby w Rio, zajęcia z biwakowania w RPA i  wiele, wiele innych!

Trasa pełna miłych niespodzianek

Co ciekawe, Ludovica nie miała pojęcia, jak wygl?da cała trasa jej podróży. Na każdym etapie była witana przez pracownika sieci Mercure pełni?cego rolę jej przewodnika oraz spotykała kolejnego przyjaciela, który informował j? o  następnym celu. Członkowie zespołów hoteli dokładali wszelkich starań, by zapewnić Ludovice wspaniałe atrakacje. Przez cały czas przygody i spotkania Ludovicy rejestrował filmowiec Jean-François Julian.

Serial internetowy „The Six Friends Theory”

Pocz?wszy od 13 maja Mercure będzie prezentował serial internetowy o podróży Ludovicy na stronie www.facebook.com/MercureHotels.polska. Członkowie społeczności „Six Friends” będ? mogli co drugi dzień obejrzeć nowy odcinek przedstawiaj?cy jej kolejne przygody.

Zapraszamy do obejrzenia zwiastuna serialu internetowego „The Six Friends Theory”:
https://www.youtube.com/watch?v=kIyRoglOgds   

Międzynarodowa diagnoza przyjaźni

Przy okazji projektu Mercure przeprowadził wraz z Instytutem TNS Sofres badania pod tytułem „Podróże i media społecznościowe: dwa filary przyjaźni w 2015 r.”[1]. Badanie, które przeprowadzono na próbie 5  500 osób z 13 krajów, rzuca nowe światło na pojęcie przyjaźni w  czasach, które charakteryzuje Web 2.0 i coraz częstsze podróże. Czy łatwiej w XXI wieku jest poszerzyć grono przyjaciół i być bardziej otwartym na innych? Okazuje się, że kr?g naszych przyjaciół ulega zmianie i przekształceniu w wyniku łatwiejszej możliwości wyjazdów. Mamy przyjacielskie stosunki nie tylko z osobami, które mieszkaj? w  pobliżu, ale coraz częściej także z  ludźmi spotkanymi w  różnych zak?tkach świata.

(Kilka kluczowych wyników znajduje się również na doł?czonej infografice)

  • 56% osób, które wzięło udział w badaniu, zaprzyjaźniło się z kimś podczas podróż. Brazylijczycy (84%) i, co jest najbardziej zaskakuj?ce z uwagi na barierę językow?, także Chińczycy (71%) s? najbardziej skorzy do zawierania takich kosmopolitycznych znajomości. Natomiast Japończycy s? najbardziej powści?gliwi – jedynie 11% respondentów deklaruje zawarcie przyjaźni w ten sposób.
  • 45% pytanych osób stwierdziło, że podczas podróży kontaktuje się z przyjaciółmi przyjaciół z  mediów społecznościowych.
  • 77% osób, które udzieliło odpowiedzi na pytania, podczas podróży utrzymuje kontakt z  przyjaciółmi za pośrednictwem mediów społecznościowych. Dziś podróże nadaj? prestiż i ludzie dziel? się swoimi odkryciami z tymi przyjaciółmi, którzy zostali w domu lub w pracy. Kartki pocztowe umarły! Niech żyj? zdjęcia (36%) i posty (32%)!
  • 44% użytkowników sieci społecznościowych zawarło internetow? przyjaźń z kimś, kogo nigdy faktycznie nie spotkało! Wśród osób korzystaj?cych z mediów społecznościowych największymi „kolekcjonerami” wirtualnych przyjaciół s? Chińczycy, jako że blisko 72% z nich zawiera internetowe przyjaźnie z  osobami, których nigdy nie spotkało. Tuż za Chińczykami plasuj? się Brazylijczycy z wynikiem 67%. Francuzi zajmuj? ostatni? pozycję na liście: 26% użytkowników mediów społecznościowych deklaruje zawarcie przyjaźni internetowej z osob?, której nigdy nie spotkali.

    Wydaje się, że mężczyźni zawieraj? więcej

    wirtualnych znajomości, szczególnie we Francji, Włoszech i Australii. We Francji 61% mężczyzn pytanych w badaniu ł?czy internetowa przyjaźń z  osobami, których nie spotkali w rzeczywistości – dla porównania odsetek podobnie postępuj?cych kobiet wynosi 44%.

Ponadto Internet sprzyja nie tylko narodzinom, ale co najważniejsze, podtrzymywaniu przyjaźni. Ludzie odnajduj? swoich najlepszych przyjaciół ze szkoły podstawowej (61% badanych osób uważa to za kluczow? zaletę mediów społecznościowych), nie zapominaj? o urodzinach najbliższych (40%) i w łatwy sposób dziel? się przemyśleniami czy zdjęciami (51%), co buduje poczucie codziennej bliskości.

Wyj?tkowy, globalny projekt, który ukazuje nowe pozycjonowanie marki Mercure

Ogólnoświatowy projekt „The Six Friends Theory”, opracowany przez agencję ds. komunikacji W&Cie, w  pełni ukazuje nowe oblicze marki Mercure. W 2013 r. otworzyła ona nowy rozdział w historii i  dokonała zmiany w strategii, która uwzględnia nowe podejście do hoteli średniej kategorii. Celem Mercure jest podkreślanie lokalnych cech każdego miejsca, a tym samym oferowanie podróżnym autentycznych, wspólnych doświadczeń i spotkań, co nazywane jest glokalności?. Inicjuj?c projekt w  mediach społecznościowych obejmuj?cy realn? podróż dookoła świata, która w założeniu oparta jest na spotkaniach z ludźmi, wizytach w niezwykłych miejscach, kolekcjonowaniu mocnych wrażeń czy niespodziankach, pokazuje, że dysponuje nie tylko rozbudowanymi kanałami komunikacji, ale także stosuje innowacyjne rozwi?zania w pełni pod?żaj?c z duchem czasu. Kampania ta ukazuje również międzynarodowość marki Mercure, która rozszerza swoj? działalność, realizuje programy modernizacyjne na całym świecie i nieustannie wzmacnia sieć licz?c? już 711 hoteli w  52 krajach.

Kampania „The Six Friends Theory”  w liczbach

  • ponad 175,000 polubień na stronach Mercure
  • 400 uczestników castingu
  • 5,8 milionów wyświetleń zwiastuna na kanale Youtube
  • 12 milionów internautów, do których dotarłakampania na Facebooku
  • 46-dniowa podróż
  • pokonana trasa długości 31  599 km

Link do strony Mercure na Facebooku: www.facebook.com/MercureHotels.polska

[1] Badanie online z udziałem 5 500 osób w wieku od 16 do 65 lat, pochodz?cych z 13 krajów: Niemiec, Włoch, Brazylii, Belgii, Hiszpanii, Polski, Portugalii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Francji, Chin, Japonii i Australii.

***

O Mercure

Mercure jest mark? hoteli kategorii średniej należ?cych do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170  000 pracowników. Zarz?dzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferuj? jednolity standard jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjn? alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci i  wysokiej jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w  Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w  Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i  franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z  470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiod?ca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działaj?cych pod markamiAccor. S? oni na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniaj? rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Śledź aktualności:   @accor | www.accor.com                        
Rezerwuj pokoje:www.accorhotels.com

  facebook.com/MercureHotels.com   www.mercure.com

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. (+48) 22 829 35 48;
e-mail: agnieszka.kalinowska(@)accor.com

Monika Błaszczak, Public Dialog, tel. (+48) 662 671 883;
e-mail: m.blaszczak(@)publicdialog.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin