Aktualności firm stowarzyszonych

Mercure Fashion Gentlemen’s Evening

<p style="text-align: justify;">12 maja w hotelu Mercure Warszawa Centrum odbyła się inauguracja Mercure Fashion Gentlemen’s Evening. Prezentacja trendów i stylizacji dla mężczyzn. W roli komentatora wystąpił ekspert Krzysztof Łoszewski – autor książek o modzie męskiej, dziennikarz i kostiumograf. Mercure Fashion, organizowany przez sieć Hoteli Mercure należącej do AccorHotles, obejmuje unikalne prezentacje stylu w hotelach w harmonii z ludźmi i miejscami.</p>

>

Na evencie pojawili się znakomici goście, dziennikarze, wokaliści i celebryci: Rafał Maślak, Eliza Gwiazda, Mariola Bojarska-Ferenc z synem Aleksem, Sławek Uniatowski, Bartek Jędrzejak, Tomasz Barański, Monika Mirowska, Irena Kamińska-Radomska, Marta Kuligowska.

Mercure Fashion Gentlemen’s Evening jest jednym z eventów organizowanych w ramach Mercure Fashion – strategicznego konceptu marki. W każdym hotelu pokaz ma wyj?tkowy charakter i atmosferę. Hotele Mercure współpracuj? z przedstawicielami branży modowej, wyrażaj?c w ten sposób swoj? osobowość i ducha. Ł?cz?c piękno ruchu, zawiłość wzornictwa i siłę architektury.

Dotychczas, w ramach Mercure Fashion odbyły się cztery pokazy, będ?ce okazj? do spotkania z wyj?tkowymi markami, utalentowanymi projektantkami i osobami ze świata mody. Goście, najnowsze trendy mody, mogli podziwiać w hotelach Mercure Kraków Stare Miasto, Mercure Gdańsk Stare Miasto i Mercure Warszawa Grand. Mercure Fashion Gentlemen’s Evening to pierwszy, w cyklu Mercure Fashion, ukłon w stronę panów i prezentacja kolekcji dla mężczyzn.

Stylowy wieczór poprowadziła Karolina Szostak wraz z Krzysztofem Łoszewskim, który opowiedział m.in. o ulubionych garniturach noszonych przez mężczyzn, znajomości dress code’u, oraz podpowiadał na co zwracać uwagę kupuj?c koszulę. Warto poznać prawdziwego eksperta i dowiedzieć się co należy i wypada nosić, w jaki sposób i w jakich sytuacjach. Niezależnie od tego, jakie stanowisko pełnimy w firmie – wygl?d to kluczowa kwestia, świadczy o podejściu do wykonywanych obowi?zków i współpracowników.

Na wybiegu zaprezentował się m.in. Rafał Maślak model, najprzystojniejszy Mister Polski, ambasador szwajcarskiej marki zegarków Davosa. Stylizacje dla modeli, a więc szyte na miarę, najlepszej jakości koszule, garnitury i marynarki - przygotowała marka Macaroni Tomato. W wydarzeniu wzięli udział zaproszeni klienci, partnerzy biznesowi, przedstawiciele AccorHotels, wyróżnieni uczestnicy programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, media i gwiazdy ze świata kultury i sztuki. Markę Mercure określaj?: najwyższa jakość, dbałość o szczegóły i umiejętność eksponowania tego, co najlepsze z lokalnych środowisk. W ramach konceptu Mercure Fashion planowane s? kolejne spotkania i prezentacje „Mercure Fashion Gentlemen’s Evening” dla eleganckich panów oraz „Mercure Fashion by… ” dla stylowych kobiet.

Kontakt:

Grupa Hotelowa Orbis
Agnieszka Kalinowska
Brand PR, Events Manager GH Orbis
tel. +48 22 829 35 48
e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com

Agencja BCMFD Media Communications
Anna Gucwa – Media Relations
tel. +48 507 027 035
e-mail: anna.g@bcmfd.pl

***

O Mercure
Mercure jest mark? hoteli należ?cych do AccorHotels, największego światowego operatora hotelowego. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie. Każdy z hoteli posiada własny styl i osobowość. Wystrój i wyposażenie s? zakorzenione w miejscowej kulturze. Poł?czenie klasycznego stylu z nut? współczesnego wzornictwa i dbałości? o historyczne dziedzictwo sprawiaj?, że Mercure to gwarancja udanego pobytu. Położone w centrach miast, nad morzem lub w górach, hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym, zarówno służbowo jak i rekreacyjnie, autentyczn? gościnność. Stanowi? atrakcyjn? alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci, wysokiej jakości usług i dostępności poprzez cyfrowe platformy rezerwacyjne. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa
Orbis Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferuj?ca 20 000 pokoi w 116 obiektach. Orbis jest wył?cznym licencjodawc? marek AccorHotels w 16 krajach, w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne1-gwiazdkowe. Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiod?cy na świecie operator hotelowy.

O AccorHotels
AccorHotels jest światowym liderem w branży travel&lifestyle, oferuj?cym wyj?tkowe pobyty w ponad 4100 hoteli a także 3000 domów na wynajem, na całym świecie. Czerpie podwójne doświadczenie - jako inwestor i operator hotelowy poprzez działy HotelInvest i HotelServices w 95 krajach. Na jego portfolio składaj? się uznane na świecie marki luksusowe, takie jak: Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman, and Swissôtel, jak również popularne hotele klasy średniej: Novotel, Mercure, Mama Shelter i Adagio. Ponadto, w ofercie AccorHotels s? także hotele ekonomiczne: JO&JOE, ibis Styles, ibis, ibis budget i marki regionalne: Grand Mercure, The Sebel and hotelF1. Dzięki zróżnicowanej klasie hoteli i bogatej historii, sięgaj?cej blisko pięciu dekad, AccorHotels, wraz ze swym zespołem ponad 250 000 kobiet i mężczyzn wypełnia misję, polegaj?c? na tym, by każdy czuł się w jego progach mile widziany, zgodnie z hasłem „Feel Welcome”. Goście uczestnicz? w jednym z najlepszych programów lojalnościowych na świecie – Le Club AccorHotels. AccorHotels angażuje się w życie lokalnych społeczności i działa na rzecz zrównoważonego rozwoju realizuj?c cele i zobowi?zania programu Planet 21, który skupia pracowników, gości oraz partnerów biznesowych.

Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY). Więcej informacji oraz możliwość rezerwacji pobytów dostępne s? na stronach: accorhotels-group.com lub accorhotels.com

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Mercure Fashion Gentlemen’s Evening

<p style="text-align: justify;">12 maja w hotelu Mercure Warszawa Centrum odbyła się inauguracja Mercure Fashion Gentlemen’s Evening. Prezentacja trendów i stylizacji dla mężczyzn. W roli komentatora wystąpił ekspert Krzysztof Łoszewski – autor książek o modzie męskiej, dziennikarz i kostiumograf. Mercure Fashion, organizowany przez sieć Hoteli Mercure należącej do AccorHotles, obejmuje unikalne prezentacje stylu w hotelach w harmonii z ludźmi i miejscami.</p>

>

Na evencie pojawili się znakomici goście, dziennikarze, wokaliści i celebryci: Rafał Maślak, Eliza Gwiazda, Mariola Bojarska-Ferenc z synem Aleksem, Sławek Uniatowski, Bartek Jędrzejak, Tomasz Barański, Monika Mirowska, Irena Kamińska-Radomska, Marta Kuligowska.

Mercure Fashion Gentlemen’s Evening jest jednym z eventów organizowanych w ramach Mercure Fashion – strategicznego konceptu marki. W każdym hotelu pokaz ma wyj?tkowy charakter i atmosferę. Hotele Mercure współpracuj? z przedstawicielami branży modowej, wyrażaj?c w ten sposób swoj? osobowość i ducha. Ł?cz?c piękno ruchu, zawiłość wzornictwa i siłę architektury.

Dotychczas, w ramach Mercure Fashion odbyły się cztery pokazy, będ?ce okazj? do spotkania z wyj?tkowymi markami, utalentowanymi projektantkami i osobami ze świata mody. Goście, najnowsze trendy mody, mogli podziwiać w hotelach Mercure Kraków Stare Miasto, Mercure Gdańsk Stare Miasto i Mercure Warszawa Grand. Mercure Fashion Gentlemen’s Evening to pierwszy, w cyklu Mercure Fashion, ukłon w stronę panów i prezentacja kolekcji dla mężczyzn.

Stylowy wieczór poprowadziła Karolina Szostak wraz z Krzysztofem Łoszewskim, który opowiedział m.in. o ulubionych garniturach noszonych przez mężczyzn, znajomości dress code’u, oraz podpowiadał na co zwracać uwagę kupuj?c koszulę. Warto poznać prawdziwego eksperta i dowiedzieć się co należy i wypada nosić, w jaki sposób i w jakich sytuacjach. Niezależnie od tego, jakie stanowisko pełnimy w firmie – wygl?d to kluczowa kwestia, świadczy o podejściu do wykonywanych obowi?zków i współpracowników.

Na wybiegu zaprezentował się m.in. Rafał Maślak model, najprzystojniejszy Mister Polski, ambasador szwajcarskiej marki zegarków Davosa. Stylizacje dla modeli, a więc szyte na miarę, najlepszej jakości koszule, garnitury i marynarki - przygotowała marka Macaroni Tomato. W wydarzeniu wzięli udział zaproszeni klienci, partnerzy biznesowi, przedstawiciele AccorHotels, wyróżnieni uczestnicy programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, media i gwiazdy ze świata kultury i sztuki. Markę Mercure określaj?: najwyższa jakość, dbałość o szczegóły i umiejętność eksponowania tego, co najlepsze z lokalnych środowisk. W ramach konceptu Mercure Fashion planowane s? kolejne spotkania i prezentacje „Mercure Fashion Gentlemen’s Evening” dla eleganckich panów oraz „Mercure Fashion by… ” dla stylowych kobiet.

Kontakt:

Grupa Hotelowa Orbis
Agnieszka Kalinowska
Brand PR, Events Manager GH Orbis
tel. +48 22 829 35 48
e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com

Agencja BCMFD Media Communications
Anna Gucwa – Media Relations
tel. +48 507 027 035
e-mail: anna.g@bcmfd.pl

***

O Mercure
Mercure jest mark? hoteli należ?cych do AccorHotels, największego światowego operatora hotelowego. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie. Każdy z hoteli posiada własny styl i osobowość. Wystrój i wyposażenie s? zakorzenione w miejscowej kulturze. Poł?czenie klasycznego stylu z nut? współczesnego wzornictwa i dbałości? o historyczne dziedzictwo sprawiaj?, że Mercure to gwarancja udanego pobytu. Położone w centrach miast, nad morzem lub w górach, hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym, zarówno służbowo jak i rekreacyjnie, autentyczn? gościnność. Stanowi? atrakcyjn? alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci, wysokiej jakości usług i dostępności poprzez cyfrowe platformy rezerwacyjne. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa
Orbis Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferuj?ca 20 000 pokoi w 116 obiektach. Orbis jest wył?cznym licencjodawc? marek AccorHotels w 16 krajach, w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne1-gwiazdkowe. Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiod?cy na świecie operator hotelowy.

O AccorHotels
AccorHotels jest światowym liderem w branży travel&lifestyle, oferuj?cym wyj?tkowe pobyty w ponad 4100 hoteli a także 3000 domów na wynajem, na całym świecie. Czerpie podwójne doświadczenie - jako inwestor i operator hotelowy poprzez działy HotelInvest i HotelServices w 95 krajach. Na jego portfolio składaj? się uznane na świecie marki luksusowe, takie jak: Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman, and Swissôtel, jak również popularne hotele klasy średniej: Novotel, Mercure, Mama Shelter i Adagio. Ponadto, w ofercie AccorHotels s? także hotele ekonomiczne: JO&JOE, ibis Styles, ibis, ibis budget i marki regionalne: Grand Mercure, The Sebel and hotelF1. Dzięki zróżnicowanej klasie hoteli i bogatej historii, sięgaj?cej blisko pięciu dekad, AccorHotels, wraz ze swym zespołem ponad 250 000 kobiet i mężczyzn wypełnia misję, polegaj?c? na tym, by każdy czuł się w jego progach mile widziany, zgodnie z hasłem „Feel Welcome”. Goście uczestnicz? w jednym z najlepszych programów lojalnościowych na świecie – Le Club AccorHotels. AccorHotels angażuje się w życie lokalnych społeczności i działa na rzecz zrównoważonego rozwoju realizuj?c cele i zobowi?zania programu Planet 21, który skupia pracowników, gości oraz partnerów biznesowych.

Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY). Więcej informacji oraz możliwość rezerwacji pobytów dostępne s? na stronach: accorhotels-group.com lub accorhotels.com

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin