Aktualności firm stowarzyszonych

Le Club Accorhotels nagrodzony 4. Freddie Awards!

<p style="text-align: justify;">Przyznawana od 1988 roku z inicjatywy magazynu „InsideFlyer” Freddie Awards jest nagrodą dla najlepszych programów lojalnościowych prowadzonych przez sieci hotelowe oraz linie lotnicze na całym świecie. Zwycięzcy wybierani są w drodze głosowania przez użytkowników usług – oceniają oni przede wszystkim korzyści płynące z członkostwa w danym programie.</p>

>

W tym roku Le Club Accorhotels zdobył aż 4  nagrody Freddie Awards w  następuj?cych kategoriach:

  • Najlepsza promocja dla regionu Europy i Afryki
  • Najlepsza promocja dla regionu Bliskiego Wschodu, Azji i Oceanii
  • Najlepszy program lojalnościowy roku dla obszaru Europy i Afryki
  • Najlepszy program lojalnościowy roku dla obszaru Bliskiego Wschodu, Azji i Oceanii

Nagroda stanowi ogromne wyróżnienie dla sieci Accor, ponieważ przyznawana jest przez osoby posiadaj?ce członkostwa w różnych tego typu programach” – podkreśla Joanna Świerkosz, VP Marketing, Quality, Loyalty - Poland and Eastern Europe. – „W tegorocznej edycji konkursu, głos zabrało ponad 3,2 mln osób, co niew?tpliwie świadczy o jego prestiżu. Uhonorowanie programu Le Club Accorhotels pokazuje nam, że goście doceniaj? wprowadzone od 2014 udogodnienia oraz możliwość swobodnego korzystania z  naliczanych punktów na całym świecie, bez żadnych ograniczeń.”

Le Club Accorhotels w lutym 2015 został również uhonorowany przez branżowych ekspertów Loyalty Awards w kategorii „Management Excellence” za kampanię “You’re at the heart of our attention”.

Rodzina hoteli ibis: lider wzrostu w portfolio Accor-u

W zeszłym roku, ponad 50% obiektów, które zostały otworzone przez wiod?cego na świecie operatora hotelarskiego Accor należało do rodziny ibis. Ł?cznie to 113 nowych hoteli, czyli średnio kolejna jedna lokalizacja co 3 dni! W 2014 roku połowa zysku operacyjnego przed opodatkowaniem (EBIT) Grupy została wygenerowana przez stworzone cztery lata temu marki.

Do rodziny ibis 1 stycznia 2015 roku należało już 1  845 hoteli w 63 krajach na świecie, w tym 1  031 ibis, 277 ibis Styles i 537 ibis budget. Tak szeroki wybór obiektów sprawia, że cyfrowy system średnio rejestruje rezerwację jednego pokoju co 2  sekundy poprzez ibis.com, ibis mobile, aplikacje mobilne lub accorhotels.com. To jeszcze nie koniec. Accor przez ostatnie trzy lata otworzył pod tymi szyldami 240 hoteli, ale w planach ma osi?gniecie 2  200 obiektów na całym świecie w  2018 roku.

Wyj?tkowy ibis Styles

Wyj?tkowa wśród hoteli segmentu ekonomicznego, niezestandaryzowana i wyróżniaj?ca się oryginalnymi wnętrzami marka ibis Styles, sama w sobie jest świetnym przykładem rozwoju i sukcesu. Przekształcona w  2011 roku z obiektów pod nazw? All Seasons zwiększyła liczbę dostępnych lokalizacji niemalże dwukrotnie z  149 hoteli na 277. Sieć ta notuje 86% wzrost, gdzie około 80% ibis Styles działa na zasadzie franczyzy. W  2015 roku natomiast planowane jest powstanie ponad 40 nowych miejsc pod tym szyldem. Te  wszystkie liczby, niew?tpliwie pokazuj?, że marka dobrze współgra z potrzebami gości, ale także spełnia oczekiwania franczyzobiorców.

Dobre miejsce pracy

W tym momencie rodzina hoteli ibis zatrudnia ponad 30  000 ludzi na całym globie. Zespoły te s? entuzjastyczne i młode – 60% zatrudnionych jest poniżej 34 roku życia. Dzięki swojemu rozwojowi i  sukcesowi marki z rodziny ibis planuj? zatrudnienie ponad 4  000 ludzi na całym świecie. Praca w tym segmencie jest świetn? możliwości? rozwoju kariery – prawie 90% dyrektorów generalnych hoteli awansowało z  szeregowych stanowisk.

Accor przejmuje platformę FastBooking


Accor przej?ł FastBooking – dostawcę usług cyfrowych dla branży hotelarskiej, która codziennie zapewnia wsparcie dla prawie 4000 obiektów na świecie. Jego głównymi obszarami działalności jest rozwój stron internetowych i kampanii marketingowych hoteli, a rynkami Europa oraz Azja. FastBooking nadal będzie świadczył usługi na rzecz swoich klientów zachowuj?c poufność działań, jednocześnie pracuj?c nad rozszerzeniem usług dla gości Accor. Przejęcie dostawcy jest szans? na przyspieszenie realizacji strategii cyfrowej Grupy, która zakłada wprowadzenie innowacji dla jeszcze większej liczby klientów. Natomiast dla FastBooking współpraca jest możliwości? zwiększenia wydajności oraz pocz?tkiem nowego etapu w rozwoju firmy.

***

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiod?ca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działaj?cych pod markamiAccor. S? oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniaj? rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Śledź aktualności:  @accor | www.accor.com                       
Rezerwuj pokoje: www.accorhotels.com

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. (+48) 22 829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska(@)accor.com
Monika Błaszczak, Public Dialog, tel. (+48) 662 671 883 ; e-mail: m.blaszczak(@)publicdialog.pl

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Le Club Accorhotels nagrodzony 4. Freddie Awards!

<p style="text-align: justify;">Przyznawana od 1988 roku z inicjatywy magazynu „InsideFlyer” Freddie Awards jest nagrodą dla najlepszych programów lojalnościowych prowadzonych przez sieci hotelowe oraz linie lotnicze na całym świecie. Zwycięzcy wybierani są w drodze głosowania przez użytkowników usług – oceniają oni przede wszystkim korzyści płynące z członkostwa w danym programie.</p>

>

W tym roku Le Club Accorhotels zdobył aż 4  nagrody Freddie Awards w  następuj?cych kategoriach:

  • Najlepsza promocja dla regionu Europy i Afryki
  • Najlepsza promocja dla regionu Bliskiego Wschodu, Azji i Oceanii
  • Najlepszy program lojalnościowy roku dla obszaru Europy i Afryki
  • Najlepszy program lojalnościowy roku dla obszaru Bliskiego Wschodu, Azji i Oceanii

Nagroda stanowi ogromne wyróżnienie dla sieci Accor, ponieważ przyznawana jest przez osoby posiadaj?ce członkostwa w różnych tego typu programach” – podkreśla Joanna Świerkosz, VP Marketing, Quality, Loyalty - Poland and Eastern Europe. – „W tegorocznej edycji konkursu, głos zabrało ponad 3,2 mln osób, co niew?tpliwie świadczy o jego prestiżu. Uhonorowanie programu Le Club Accorhotels pokazuje nam, że goście doceniaj? wprowadzone od 2014 udogodnienia oraz możliwość swobodnego korzystania z  naliczanych punktów na całym świecie, bez żadnych ograniczeń.”

Le Club Accorhotels w lutym 2015 został również uhonorowany przez branżowych ekspertów Loyalty Awards w kategorii „Management Excellence” za kampanię “You’re at the heart of our attention”.

Rodzina hoteli ibis: lider wzrostu w portfolio Accor-u

W zeszłym roku, ponad 50% obiektów, które zostały otworzone przez wiod?cego na świecie operatora hotelarskiego Accor należało do rodziny ibis. Ł?cznie to 113 nowych hoteli, czyli średnio kolejna jedna lokalizacja co 3 dni! W 2014 roku połowa zysku operacyjnego przed opodatkowaniem (EBIT) Grupy została wygenerowana przez stworzone cztery lata temu marki.

Do rodziny ibis 1 stycznia 2015 roku należało już 1  845 hoteli w 63 krajach na świecie, w tym 1  031 ibis, 277 ibis Styles i 537 ibis budget. Tak szeroki wybór obiektów sprawia, że cyfrowy system średnio rejestruje rezerwację jednego pokoju co 2  sekundy poprzez ibis.com, ibis mobile, aplikacje mobilne lub accorhotels.com. To jeszcze nie koniec. Accor przez ostatnie trzy lata otworzył pod tymi szyldami 240 hoteli, ale w planach ma osi?gniecie 2  200 obiektów na całym świecie w  2018 roku.

Wyj?tkowy ibis Styles

Wyj?tkowa wśród hoteli segmentu ekonomicznego, niezestandaryzowana i wyróżniaj?ca się oryginalnymi wnętrzami marka ibis Styles, sama w sobie jest świetnym przykładem rozwoju i sukcesu. Przekształcona w  2011 roku z obiektów pod nazw? All Seasons zwiększyła liczbę dostępnych lokalizacji niemalże dwukrotnie z  149 hoteli na 277. Sieć ta notuje 86% wzrost, gdzie około 80% ibis Styles działa na zasadzie franczyzy. W  2015 roku natomiast planowane jest powstanie ponad 40 nowych miejsc pod tym szyldem. Te  wszystkie liczby, niew?tpliwie pokazuj?, że marka dobrze współgra z potrzebami gości, ale także spełnia oczekiwania franczyzobiorców.

Dobre miejsce pracy

W tym momencie rodzina hoteli ibis zatrudnia ponad 30  000 ludzi na całym globie. Zespoły te s? entuzjastyczne i młode – 60% zatrudnionych jest poniżej 34 roku życia. Dzięki swojemu rozwojowi i  sukcesowi marki z rodziny ibis planuj? zatrudnienie ponad 4  000 ludzi na całym świecie. Praca w tym segmencie jest świetn? możliwości? rozwoju kariery – prawie 90% dyrektorów generalnych hoteli awansowało z  szeregowych stanowisk.

Accor przejmuje platformę FastBooking


Accor przej?ł FastBooking – dostawcę usług cyfrowych dla branży hotelarskiej, która codziennie zapewnia wsparcie dla prawie 4000 obiektów na świecie. Jego głównymi obszarami działalności jest rozwój stron internetowych i kampanii marketingowych hoteli, a rynkami Europa oraz Azja. FastBooking nadal będzie świadczył usługi na rzecz swoich klientów zachowuj?c poufność działań, jednocześnie pracuj?c nad rozszerzeniem usług dla gości Accor. Przejęcie dostawcy jest szans? na przyspieszenie realizacji strategii cyfrowej Grupy, która zakłada wprowadzenie innowacji dla jeszcze większej liczby klientów. Natomiast dla FastBooking współpraca jest możliwości? zwiększenia wydajności oraz pocz?tkiem nowego etapu w rozwoju firmy.

***

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiod?ca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działaj?cych pod markamiAccor. S? oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniaj? rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Śledź aktualności:  @accor | www.accor.com                       
Rezerwuj pokoje: www.accorhotels.com

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. (+48) 22 829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska(@)accor.com
Monika Błaszczak, Public Dialog, tel. (+48) 662 671 883 ; e-mail: m.blaszczak(@)publicdialog.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin