Partnerzy

Konkursu „KAMPANIA SPOŁECZNA ROKU 2015” - przedłużony termin zgłoszeń

<p style="text-align: justify;">Z uwagi na duże zainteresowanie tegoroczną edycją konkursu, organizator postanowił przedłużyć zgłoszenia o kolejny tydzień. Ostateczny termin upływa 29 marca.</p>

>

W konkursie mog? brać udział agencje reklamowe i public relations, organizacje pozarz?dowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy i osoby prywatne, czyli wszyscy, którzy w roku 2015 zrealizowali kampanię społeczn?.

Ogólna formuła konkursu jest taka sama jak w latach poprzednich. Jury, w skład którego wchodz? specjaliści z dziedziny marketingu, reklamy i public relations, wybior? najlepsze kampanie w 9 kategoriach:

  • Kampanie organizacji pozarz?dowych,
  • Kampanie instytucji publicznych,
  • Kampanie lokalne,
  • Kampanie 1%,
  • Marketing zaangażowany społecznie (CRM),
  • Kampanie firm i fundacji firm,
  • Programy edukacyjne firm,
  • Akcje zaangażowane firm,
  • Akcje zaangażowane społecznie (kampanie społeczne rozumiane jako inicjatywy i działania osób prywatnych, niezrzeszonych w żadnych instytucjach, stowarzyszeniach, fundacjach).

Przewidziano także zgłoszenia w dodatkowych kategoriach tematycznych (aby zgłosić kampanię w jednej z tych kategorii, należy j? zgłosić także w jednej z wyżej wymienionych kategorii głównych):

  • Kampanie o tematyce ekologicznej
  • Kampanie o tematyce zdrowotnej,
  • Kampanie zwi?zane z marketingiem miejsc i rozwojem regionalnym.

W każdej kategorii Jury przyznać może 1 nagrodę główn? i 1 wyróżnienie.
Ponadto Jury może przyznać dodatkowe wyróżnienia, m.in. za:

  • Najlepsze działania PR,
  • Najbardziej inspiruj?c? kreację reklamow?,
  • Najbardziej nowatorskie i nietypowe działanie marketingowe,
  • Kreatywne działania OOH,
  • Wyróżnienie specjalne.

W ramach konkursu zostanie również zorganizowane głosowanie internetowe na najlepsz? kampanię w ramach kategorii "Akcje zaangażowane społecznie".

Patronem strategicznym konkursu jest Polpharma. Regulamin konkursu oraz dodatkowe informacje znajduj? się na stronie internetowej konkurs.kampaniespoleczne.pl

Podsumowanie konkursu odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród pod koniec maja br.

***

Organizatorami konkursu s? portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partner strategiczny to Polpharma. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Zwi?zek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Arctic Paper, Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: ngo.pl, RMF Classic (współpraca redakcyjna), PRoto Public Relations, CR Navigator, CSR Info, odpowiedzialnybiznes.pl, hatalska.com, Brief, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing. Partner technologiczny to Progressiva, a za audyt odpowie firma Sustainers.

Więcej szczegółów na temat konkursu: konkurs.kampaniespoleczne.pl.

Kontakt dla mediów:
Anna Iżyńska
a.izynska@marketingspoleczny.pl
22 616 12 17

Konkurs Kampania Społeczna Roku 2015
www.konkurs.kampaniespoleczne.pl
tel.22 616 12 17

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin