Aktualności firm stowarzyszonych
Destination Pologne jest oficjalnym partnerem 2 wpływowych francuskich stacji radiowych podczas ŚDM 2016 w Krakowie
<p style="text-align: justify;">RTL, stacja radiowa muzyczno-informacyjna, jest najchętniej wybierana przez francuskich słuchaczy (6,4 milionów osób – 01.2016) co daje jej tytuł pierwszej stacji radiowej we Francji pod względem liczby słuchaczy. Europe 1, stacja radiowa muzyczno-informacyjna, plasuje się z kolei na czwartym miejscu pod względem liczby słuchaczy (4,9 milionów osób).</p>
>
?Przedsięwzięcie jest dla firmy Destination Poland zarówno wyzwaniem jak i ci?giem dalszym współpracy rozpoczętej z dziennikark? Marie Guerrier ze stacji radiowej RTL, która w 2014 roku przyjechała do Krakowa z okazji kanonizacji Jana Pawła II i Jana XXIII w Rzymie w celu poczucia atmosfery w mieście i regionie w zwi?zku z tym wydarzeniem. Miałem wtedy zaszczyt koordynować jej pobyt w Krakowie pod k?tem logistycznym, językowym i merytorycznym. Nasza owocna współpraca skutkowała czterema ciekawymi materiałami radiowymi, tj. Kanonizacja widziana z Polski (2:33), RTL Evénement – Kanonizacja Jana Pawła II (3:19), Sanktuarium Świętego Jana Pawła II "Nie lękajcie się!" w Łagiewnikach (1:58), Wadowice (1:38). ? (Julien Hallier, CEO Destination Poland).
Destination Poland, działaj?c? pod mark? Destination Pologne na rynkach francuskojęzycznych, jest jedyn?, wiarygodn? i docenian? firm? szeroko specjalizuj?c? się w stosunkach francusko-polskich w Polsce (meetings & events, turystyka przyjazdowa, edukacja, press relations).
www.destinationpoland.pl