Aktualności firm stowarzyszonych

« CORPORATE CLOTHING CONSULTING », dział doradztwa firmy MULLIEZ-FLORY, francuski lider stroju służbowego szytego na miarę, jest autorem stylu nowej kolekcji strojów dla pracowników Carrefour Polska

<p style="text-align: justify;" lang="fr-FR"><strong>W marcu 2016, Carrefour Polska powierzył firmie MULLIEZ-FLORY misję tworzenia stylu nowej kolekcji stroju wizerunkowego dla swoich pracowników . </strong><strong>Zapotrzebowanie dotyczyło zaprojektowania stylowej kolekcji odzieży, która ma być nowoczesna i wygodna.</strong></p>

>

Po zapoznaniu się z kodem graficznym i wizerunkowym Carrefour, potrzebami pracowników i oczekiwaniami Zarz?du sieci, studio kreatywne MULLIEZ-FLORY przedstawiło kilka propozycji stylistycznych odzieży, spośród których jedna - bazuj?ca na stylu marinière (wg stylu marynarskiej bluzy w paski) - została wybrana przez Zarz?d firmy.

 ?  Szukaliśmy firmy, która będzie mogła zaproponować nam nowoczesn? kolekcję, odzwierciedlaj?c? aktualne trendy rynkowe, ale równocześnie nawi?zuj?c? do tradycji. Chcieliśmy mieć kolekcję dostosowan? do potrzeb pracowników i która odzwierciedla rzeczywisty duch handlu zapewniaj?c naszym pracownikom jakość, wygodę i przyjemność noszenia ? wyjaśnia Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

Szczegóły kolekcji marinière (marynarski strój w paski) wdrożonej w Polsce:

Marinière (powstała w 1858 r.) jest stylem ponadczasowym, który jest ci?gle wymyślany od nowa.

Kompozycja kolorystyczna  ?Niebieski, Czerwony & Biały  ? nawi?zuje do barw marki Carrefour, jej francuskiego pochodzenia oraz ugruntowanej pozycji na polskim rynku.

Duż? zalet? jest możliwość dostosowania nowej kolekcji do każdego rodzaju zawodu wykonywanego przez pracowników w sklepach (produkty świeże, kasy, samoobsługa, informacja, kadra kierownicza, …), możliwość stosowania modeli letnich i zimowych (T-Shirt, golf, Sweat-Shirt) oraz możliwość noszenia go z fartuchem, spodniami, kamizelk? lub softshell’em - przekonała dyrekcję Carrefour Polska.

Grafikę marinière odnajdziemy również w akcesoriach kolekcji Carrefour Polska (marynarka dla kadry kierowniczej, softshell, krawat czy apaszka).

Lokalna produkcja

Nowa kolekcja została przedstawiona i noszona pierwszy raz przez pracowników nowego hipermarketu Carrefour Posnania otwartego 18 października 2016 w Poznaniu oraz hipermarketu Carrefour w Galerii Północnej otwartego we wrześniu 2017. Została przyjęta i oceniona bardzo pozytywnie, zarówno przez pracowników jak i Zarz?d firmy.

Produkcja modeli testowych nowych strojów Carrefour została zlecona polskiej firmie Garment z Sobolewa.

***

Corporate Clothing Consulting udostępnia swoim klientom kompetencje 63 ekspertów z Grupy Mulliez Flory (63 milionów EUR obrotu w 2014r.) odpowiedzialnych za tworzenie, koncepcję, uprzemysłowienie dedykowanych kolekcji strojów służbowych oraz wizerunku strojów dla pracowników średnich i dużych przedsiębiorstw.

Grupa Mulliez-Flory jako 100% zintegrowany twórca i producent (doradztwo, styl, koncepcja, uprzemysłowienie, produkcja, logistyka i serwis) produkuje i sprzedaje ponad 7 milionów sztuk rocznie i ubiera ponad 1,5 miliona osób u 10.000 aktywnych klientów.  

Grupa Mulliez-Flory zatrudnia bezpośrednio 270 pracowników we Francji i 450 pracowników zagranic? oraz 3000 osób współpracuje w innych zakładach.  

Grupa Mulliez-Flory jest obecna w Polsce od 2016 z zamiarem  :  

  • udostępnienia polskim przedsiębiorstwom umiejętności grupy Mulliez-Flory w zakresie tworzenia, koncepcji i uprzemysłowienie kolekcji strojów wizerunkowych przy zachowaniu lokalnej produkcji i serwisu przez polskich producentów.
  • towarzyszyć francuskim przedsiębiorstwom funkcjonuj?cym na polskim rynku przy wdrażaniu ich kolekcji strojów wizerunkowych.

Grupa Mulliez-Flory, jako członek Francusko-Polskiej izby Gospodarczej, przywi?zuje duż? wagę do innowacji produktowych jak i do Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw (CSR).

Więcej informacji można uzyskać na stronie   : www.mulliez-flory.fr

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Spotkanie Komitetu Podatki w CCIFP

Grupa robocza WHT działająca w ramach Komitetu Podatki spotkała się, aby porozmawiać o wyzwaniach związanych z wdrażaniem nowelizacji podatku u...

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin