Aktualności firm stowarzyszonych  •  Partnerzy

CMO Survey: Marketerzy w obliczu wyzwania Jakimi metodami powinni budować silne i efektywne biznesowo marki?

Współczesny marketing to funkcja której zadaniem jest kreacja spójnego doświadczenia marki we wszystkich punktach styku tak by najlepiej odpowiadać na zmieniające się zachowania i potrzeby klientów. Co powinien CMO zrobić by być wspieranym i lepiej rozumianym, przez organizację?

Data:
28 listopada 2019, godz. 09:00 – 12:30

Miejsce:
Jana Pawła II 22, Warszawa

REJESTRACJA >>>

STRONA WYDARZENIA

 

Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w spotkaniu poświęconemu przyszłości roli CMO/dyrektora marketingu w organizacji. Podczas najbliższego spotkania wspólnie z naszymi gośćmi poszukamy odpowiedzi na tak ważne pytania:

  • Jak CMO powinien się „uzbroić” by stawić czoła głównym wyzwaniom, które stawia przed nim organizacja?
  • Z jakich narzędzi powinien korzystać CMO by łatwiej i sprawniej pokazywać efekty swojej pracy?
  • Jak zdobyć i wzmacniać współpracę miedzy marketingiem a zarządem i sprzedażą?
  • Jak usprawniać procesy w organizacji?
  • Jak zbudować skuteczny dział marketingu?
  • Jak zarządzać wiedzą o konsumencie i skąd czerpać inspirację?

AGENDA

9:00 – 9:20
Rejestracja

 

9:20 – 9:35     Rola Dyrektora Marketingu w organizacji – CMO Survey 2019

Patrycja Venulet,
Director, Brand Strategy & Consumer Insight, Deloitte

Jan Kisielewski
Director, Brand Strategy & Consumer Insight, Deloitte


9:35 – 10:05     Jakimi metodami budować silne i efektywne biznesowo marki?

Patrycja Venulet,
Director, Brand Strategy & Consumer Insight, Deloitte

Jan Kisielewski
Director, Brand Strategy & Consumer Insight, Deloitte

 

10:05 – 10:35     Jak wdrożyć I zaplanować działania Marketing Automation nie narażając się na wysokie koszty?

Maciej Dakowicz
Manager, Salesforce, Deloitte Digital

 

10:35 – 12:05     Przenikanie się świata usług finansowych z innymi branżami gospodarczymi. Jak wykorzystać ten nowy trend?

Daniel Majewski
Senior manager w dziale Doradztwa Strategicznego

 

12:05-12:30
Networking

Organizator

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin