Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour rozpoczyna sprzedaż przez Internet

<p style="text-align: justify;">Carrefour uruchomił w Polsce sklep internetowy eCarrefour.pl. Nowa platforma oferuje klientom szeroką gamę nowoczesnego sprzętu RTV i AGD oraz szybkie i wygodne zakupy.</p>

>

Sklep internetowy eCarrefour.pl został uruchomiony przed Świętami w odpowiedzi na oczekiwania polskich klientów sieci i jest kolejnym z kanałów sprzedaży, które Carrefour oferuje na polskim rynku:

- Po uruchomieniu nowej platformy zakupowej, Carrefour obecny jest w Polsce we wszystkich kanałach sprzedaży: od hiper- i supermarketów, przez sklepy osiedlowe i specjalistyczne, aż po handel internetowy – mówi Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. Jestem przekonany, że eCarrefour.pl odpowie na oczekiwania wszystkich klientów poszukuj?cych satysfakcjonuj?cych zakupów w siecidodaje Guillaume de Colonges.

W ofercie sklepu eCarrefour.pl znajduje się około 800 produktów odpowiadaj?cych najważniejszym potrzebom klientów, w tym: sprzęt RTV i AGD, komputery i akcesoria, telefony oraz sprzęt fotograficzny i optyczny.

Nowy sklep wyróżnia się wysok? jakości? obsługi – klient otrzymuj? natychmiastow? odpowiedź na swoje zapytanie, a zamówiony towar otrzymuje w ci?gu max. 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Każdy zakupiony produkt, bez względu na jego wielkość czy miejsce wysyłki, dostarczony jest do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej w jednej cenie 9,99 zł.

W ramach testu, Carrefour uruchomił również system click&collect dla mieszkańców Krakowa. Zakupy zrobione on-line, można odebrać w hipermarkecie Carrefour zlokalizowanym w Parku Handlowym Zakopianka.

***

Dodatkowe informacje o eCarrefour.pl:

Platforma zakupowa eCarrefour.pl oferuje ł?cznie ponad 150 atrakcyjnych promocji handlowych oraz gwarancję satysfakcji z zakupów – każdy klient, który nie będzie zadowolony z zakupów, może zwrócić towar bez podania przyczyny w ci?gu 14 dni od daty jego zakupu.

W ramach usług dodatkowych, eCarrefour.pl zapewnia nie tylko transport i serwis zakupionego towaru, ale również utylizację starego sprzętu oraz realizację indywidualnych zamówień. Klienci sklepu internetowego Carrefour maj? również możliwość skorzystania z usług ratalnych. W tym zakresie sieć obsługiwana jest przez Credit Agricole.

Dodatkowe informacje o Carrefour:

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety, sklepy osiedlowe oraz specjalistyczne. Spółka jest również właścicielem i zarz?dc? sieci centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Kontakt dla mediów:

Michał Kubajek, Biuro Prasowe, tel.: 22 563 32 21, e-mail: biuroprasowe@carrefour.com
Maria Cieślikowska, Dyrektor Komunikacji Zewnętrznej i PR, Rzecznik Prasowy, e-mail: maria_cieslikowska@carrefour.com

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour rozpoczyna sprzedaż przez Internet

<p style="text-align: justify;">Carrefour uruchomił w Polsce sklep internetowy eCarrefour.pl. Nowa platforma oferuje klientom szeroką gamę nowoczesnego sprzętu RTV i AGD oraz szybkie i wygodne zakupy.</p>

>

Sklep internetowy eCarrefour.pl został uruchomiony przed Świętami w odpowiedzi na oczekiwania polskich klientów sieci i jest kolejnym z kanałów sprzedaży, które Carrefour oferuje na polskim rynku:

- Po uruchomieniu nowej platformy zakupowej, Carrefour obecny jest w Polsce we wszystkich kanałach sprzedaży: od hiper- i supermarketów, przez sklepy osiedlowe i specjalistyczne, aż po handel internetowy – mówi Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. Jestem przekonany, że eCarrefour.pl odpowie na oczekiwania wszystkich klientów poszukuj?cych satysfakcjonuj?cych zakupów w siecidodaje Guillaume de Colonges.

W ofercie sklepu eCarrefour.pl znajduje się około 800 produktów odpowiadaj?cych najważniejszym potrzebom klientów, w tym: sprzęt RTV i AGD, komputery i akcesoria, telefony oraz sprzęt fotograficzny i optyczny.

Nowy sklep wyróżnia się wysok? jakości? obsługi – klient otrzymuj? natychmiastow? odpowiedź na swoje zapytanie, a zamówiony towar otrzymuje w ci?gu max. 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Każdy zakupiony produkt, bez względu na jego wielkość czy miejsce wysyłki, dostarczony jest do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej w jednej cenie 9,99 zł.

W ramach testu, Carrefour uruchomił również system click&collect dla mieszkańców Krakowa. Zakupy zrobione on-line, można odebrać w hipermarkecie Carrefour zlokalizowanym w Parku Handlowym Zakopianka.

***

Dodatkowe informacje o eCarrefour.pl:

Platforma zakupowa eCarrefour.pl oferuje ł?cznie ponad 150 atrakcyjnych promocji handlowych oraz gwarancję satysfakcji z zakupów – każdy klient, który nie będzie zadowolony z zakupów, może zwrócić towar bez podania przyczyny w ci?gu 14 dni od daty jego zakupu.

W ramach usług dodatkowych, eCarrefour.pl zapewnia nie tylko transport i serwis zakupionego towaru, ale również utylizację starego sprzętu oraz realizację indywidualnych zamówień. Klienci sklepu internetowego Carrefour maj? również możliwość skorzystania z usług ratalnych. W tym zakresie sieć obsługiwana jest przez Credit Agricole.

Dodatkowe informacje o Carrefour:

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety, sklepy osiedlowe oraz specjalistyczne. Spółka jest również właścicielem i zarz?dc? sieci centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Kontakt dla mediów:

Michał Kubajek, Biuro Prasowe, tel.: 22 563 32 21, e-mail: biuroprasowe@carrefour.com
Maria Cieślikowska, Dyrektor Komunikacji Zewnętrznej i PR, Rzecznik Prasowy, e-mail: maria_cieslikowska@carrefour.com

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin