Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour rozpoczyna sprzedaż i promocję swojej pierwszej książki na polskim rynku

<p style="text-align: justify;" align="justify"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span><strong>Od 15 marca klienci hiper- i supermarketów Carrefour, a także sklepu internetowego eCarrefour.pl oraz wybranych sklepów convenience, będą mogli kupić pierwszą książkę wydaną przez Carrefour w Polsce. Dwujęzyczna polsko-francuska publikacja, pt. „Z miłości do smaku” łączy elementy książki kucharskiej, przewodnika kulturalnego oraz poradnika w zakresie zdrowego odżywiania. Sprzedaży książki towarzyszyły będą intensywne działania promocyjno-reklamowe.</strong></span></span></p>

>

Ksi?żka, pt. „Z miłości do smaku” powstała z okazji 20-lecia obecności Carrefour w Polsce, które firma obchodzi w 2017 roku. Dzięki współpracy z partnerami takimi jak Instytut Francuski, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, grupa Orbis oraz Instytut Paula Bocuse, a także znanymi polskimi i francuskimi kucharzami i pasjonatami gotowania oraz autorytetami świata nauki, sportu i biznesu, ksi?żka oferuje wyj?tkowe i oryginalne na polskim rynku podejście do tematu kuchni, kultury polsko-francuskiej oraz zdrowego odżywania.

- Drodzy Czytelnicy, z radości? oddajemy w Wasze ręce tę wspaniał? ksi?żkę kucharsk? wzbogacon? licznymi przepisami francuskich i polskich szefów kuchni, wieloma stronami poświęconymi sztuce stołu i sztuce życia, ale także dobremu samopoczuciu i zdrowiu, podkreślaj?c znaczenie jakości produktów! Carrefour, grupa Orbis i Instytut Francuski w Polsce podzielaj? te same wartości w d?żeniu do doskonałości czy to w świecie handlu, doświadczeniu hotelarskim czy też w dziedzinie języka i kultury. To właśnie powody, dla których wymyśliliśmy tę ksi?żkę wspólnie” – napisali we wspólnej przedmowie do ksi?żki - Prezes Carrefour Polska Guillaume de Colonges, Dyrektor Instytut Francuskiego Stanislas Pierret oraz Prezes Orbis Gilles Clavie.

Na ponad 200 stronach nowej ksi?żki Carrefour, czytelnicy odnajd? inspirację do przygotowania ponad 50 potraw kuchni polsko-francuskiej - przystawek, sałat i sałatek, zup, dań głównych oraz deserów. Za ich przygotowanie odpowiadali zarówno światowej klasy francuscy kucharze nagradzani wieloma gwiazdkami Michelina, jak również szefowie kuchni znanych polskich restauracji, utalentowani kucharze młodego pokolenia, a także pasjonaci nowoczesnej kuchni polsko-francuskiej oraz zdrowego odżywiania.

Ksi?żka „Z miłości do smaku” nie jest jednak wył?cznie publikacj? kulinarn?. Zawiera ona liczne ciekawostki kulturowe zwi?zane z Polsk? i Francj?, w tym z obyczajami, sztuk? stołu, językiem czy biesiadowaniem. Czytelnicy zainteresowani tematem zdrowego odżywania znajd? w niej natomiast liczne porady żywieniowe oraz dotycz?ce stosowania w kuchni różnorodnych technik kulinarnych i ich wpływu na zdrowie, a także właściwości przygotowywanych posiłków, za których przygotowanie odpowiadali eksperci Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
w Warszawie.

Ksi?żka „Z miłości do smaku” oferowana będzie w hiper- i supermarketach Carrefour, sklepie internetowym eCarrefour.pl oraz wybranych sklepach convenience od 15 marca br., w cenie 49 złotych. W ramach działań promocyjnych sieć zaplanowała kampanię obejmuj?c? gazetki i katalogi handlowe, ekspozycję, komunikację i animacje w miejscu sprzedaży, a także reklamę online oraz aktywności w mediach społecznościowych.

***

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest części? Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest sieci? multilokaln?, multiformatow? i multikanałow?, obsługuj?c? codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

KONTAKT DLA MEDIÓW:

Biuro Prasowe Carrefour Polska, tel.: 22  517 22 21, e-mail: biuroprasowe(@)carrefour.com

Maria Cieślikowska, Dyrektor Komunikacji Zewnętrznej i PR, Rzecznik Prasowy, e-mail:biuroprasowe@carrefour.com

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin