Aktualności firm stowarzyszonych

40 lat minęło – urodziny hotelu Mercure w Karpaczu

<p style="text-align: justify;"><strong>Hotel Mercure Karpacz Resort, położony u stóp Śnieżki, najwyższego szczytu Karkonoszy, obchodzi w tym roku 40. urodziny. Z tej okazji przygotował dla swoich gości liczne atrakcje i niespodzianki. Obchody tej okrągłej rocznicy rozpoczną się w lipcu i potrwają do końca roku.</strong></p>

>

Hotel zlokalizowany jest w malowniczych Karkonoszach, blisko urokliwego centrum Karpacza. W trakcie 40-letniej historii trzykrotnie zmieniał swoj? nazwę – pocz?tkowo, do roku 2009, znany był jako Orbis Skalny, później jako Mercure Karpacz Skalny, a obecnie nosi nazwę Mercure Karpacz Resort.  

- Hotel Mercure w Karpaczu przez 40 lat wpisał się w historię regionu. Zatrzymuj? się u nas goście z całej Polski oraz z zagranicy. Od wielu lat jesteśmy organizatorem cyklicznych wydarzeń, takich jak Zimowe Sympozjum Medycyny Ratunkowej i Intensywnej Terapii czy zlot sympatyków Harleya-Davidsona. Usługi naszego hotelu od lat nagradzane s? certyfikatem doskonałości przyznawanym przez popularny portal Trip Advisor. Jesteśmy również laureatem nagrody Best Hotel Award – mówi Anna Pitek, Dyrektor ds. Sprzedaży w hotelach Mercure Karpacz Resort oraz Mercure Jelenia Góra.  

Jubileuszowe atrakcje

Obchody 40. urodzin hotelu rozpoczn? się już 1 lipca podczas Wieczoru Muzycznego. Odliczanie czasu do tej daty można śledzić na facebookowym fanpage’u Mercure Karpacz Resort – wraz ze startem kampanii pojawi się tam również specjalny konkurs dla internautów, w którym do wygrania będzie zaproszenie dla dwóch osób na Bal Sylwestrowy organizowany w hotelu.  

Do końca roku na odwiedzaj?cych czekać będ? liczne niespodzianki. W lobby pojawi się Księga Gości z kolażem zdjęć prezentuj?cym hotel na przestrzeni ostatnich 40 lat oraz z pami?tkowymi wpisami. Zainteresowani będ? również mogli zamieścić swój komentarz w przygotowanej na tę okazję pami?tkowej księdze. W ofercie hotelowego butiku pojawi? się gadżety z nadrukowan? „40” – kubki, smycze, breloczki oraz długopisy, a w restauracji obowi?zywać będzie wyj?tkowe menu „czterdziestolecia”. Odświeżone zostan? dania sprzed lat. Dodatkowo w ramach limitowanej serii „40” dostępne będ? urodzinowe drinki oraz kawa i desery.  

Ważn? rolę w życiu hotelu odegrała współpraca z Muzeum Sportu i Turystyki, która trwała od pocz?tku jego istnienia. Z tego względu w długi listopadowy weekend zagości tu tematyczna wystawa prezentuj?ca historię wspólnych działań. Zwieńczeniem obchodów 40-lecia Mercure Karpacz Resort będzie Bal Sylwestrowy, którego motywem przewodnim będzie tytuł piosenki, znanej z serialu „Czterdziestolatek” - „Czterdzieści lat minęło” .  

Mercure Karpacz Resort – oferta

Trzygwiazdkowy hotel w Karpaczu należy do sieci AccorHotels. W swojej ofercie posiada 146 odnowionych komfortowych pokoi oraz dwa luksusowe apartamenty. Wszystkie wyposażone s? w telewizję z kanałami satelitarnymi, radio, telefon oraz posiadaj? dostęp do internetu. W restauracji serwowane s? dania kuchni regionalnej, polskiej oraz międzynarodowej. Goście mog? skorzystać także z bogatej oferty zabiegów w  Centrum Wellness&Fitness, w którym znajduj? się m.in. kryty basen, sauna i jacuzzi. Hotel przygotował również propozycję dla grup biznesowych – do dyspozycji s? cztery sale konferencyjne wyposażone w  nowoczesny sprzęt.

Lato pod Śnieżk? w promocyjnej cenie

Obecnie w hotelu Mercure Karpacz Resort goście mog? skorzystać ze specjalnej letniej promocji na pobyt trzydniowy (cena: 1  212 zł) oraz siedmiodniowy (cena: 2  667 zł) dla dwóch osób. Oferta obejmuje m.in.: zakwaterowanie w przytulnym pokoju, obfite śniadania, kolacje, opłatę parkingow?, szereg atrakcji dla dzieci oraz miłośników aktywnego wypoczynku.  

Oferta promocyjna obowi?zuje w dniach: 24.06-31.08.2016
Więcej szczegółów można znaleźć na stronie: www.mercure.com

***

O Mercure

Mercure jest mark? hoteli kategorii średniej należ?cych do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 900 hoteli i 180  000 pracowników. Zarz?dzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferuj? jednolity standard, jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i  rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjn? alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis:  

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferuj?ca 19 000 pokoi w  ponad 100 obiektach. Orbis jest wył?cznym licencjodawc? marek AccorHotels w 16 krajach, w tym w Bośni i  Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.  

Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiod?cy na świecie operator hotelowy.  

O ACCORHOTELS

AccorHotels to grupa hotelowa, któr? jednoczy pasja i zamiłowanie do hotelarstwa oraz wspólne zobowi?zanie do serdecznego witania wszystkich Gości.

Każdego dnia ponad 180 000 kobiet i mężczyzn w 3 900 hotelach AccorHotels troszczy się o tysi?ce gości w  92 krajach.

AccorHotels jest wiod?cym operatorem hotelowym na świecie. Grupa oferuje swoim klientom, partnerom oraz pracownikom:

- doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), jak i właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest);

- szerokie portfolio marek hotelowych o międzynarodowej renomie, gwarantuj?cych pełn? ofertę - od luksusowych hoteli (Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Grand Mercure, The Sebel), przez hotele średniej kategorii (Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio), aż po hotele ekonomiczne (ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access i hotelF1);

- potężny rynkowy program lojalnościowy Le Club AccorHotels;

- zaangażowanie korporacyjne i społeczne realizowane przez prawie pół wieku w ramach programu zrównoważonego rozwoju PLANET 21.  

Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY)

Informacje o AccorHotels:  www.twitter.com/accorhotelsgroup | www.accorhotels-group.com

Rezerwuj pokój w hotelu: www.accorhotels.com  

Kontakt:

Grupa Hotelowa Orbis

Agnieszka Kalinowska – Brand PR, Events Manager GH Orbis
tel. (+48) 22 829 35 48
e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com  

Agencja PR: Public Dialog

Iwona Pietrzak
tel. (+48 22) 100 68 12
tel. kom. (+48) 535 600 775
e-mail: i.pietrzak@publicdialog.pl  

Aneta Rusak   
tel. (+48 22) 100 68 12
tel. kom. (+48) 535  876 186
e-mail: a.rusak@publicdialog.pl  

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin